det blev ground sound pa3cc
hvert modul har en 48v 500va trafo og 4stk 15000uf 80v terra øldåselytter afkoblet med 2,2uf m-cap ,dobbelt diodebro ,og en jensen kobberfolie i indgangen parralet over den wima mks6,8uf der sidder monteret fra ground sounds side
alle forstærkere jeg har kigget på har en dc blokker i indgangen i form af en kondensator
hypex er næsten de værste med deres lm kreds i indgangen ,lynx havde også en opamp i indgngen ,ilp opgav jeg da det vart umuligt at få reele specs
eneste modkandidat var reelt thels accusound
ground sound trak det længste strå ,fordi hele designet er totalt low rider ,der stikker ikke mange komponenter op der kan indfange støj ,og smd udlægget i gode smd komponenter giver den korteste signaglvej
det første lytteindtryk på den nye amp ,der lige skal have 100 timers drift for at være spillet til
i forhold til min crown powertech 2,1 ,så trrækker den her baby kraftigt fra ,den gør bare alting meget meget bedre end crown ,nul støj ,der forsvandt hvad der svarer til et par gardiner foran højtalerne ,voldsom detalje rigdom ,luft i toppen ,meget mere dynamik ,lilletrommeslag lyder helt rigtigt på mine 4412a-1 nu
jeg er mere end tilfreds ,og kan sagtens leve med de 100watt mindre jeg har på udgangene
hvilket også udligner sig selv når systemmet er færdigt ,med 6x pa3cc moduler ,til 4412a-1 og 2x pa6cc til 2235h subberne ,elektronisk delt ,nok med hjemme konstreret aktivt analogt filter
det filter fra thel jeg har prøvet som skulle være det bedste ,påvirker lyden ,og degraderer ydelsen ,så det filter jeg skal bruge ,kan sikkert købes for en bondegård et eller andet sted
da jeg ikke har en bondegård ,må jeg som nøgen kvinde lære at spinde selv
godt man har et par venner med go indsigt ,og cad på arbekdet