Forfatter |
|
DPetersen Forum Bruger
Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 23 November 2013 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle andre der er "beslægtet med klubben" være interesseret så må de selvfølgelig også komme med når de er i følge med en "klub-med-lem" __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
olen Forum Bruger
Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 90
|
Sendt: 23 November 2013 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dpetersen,
Det var et rigtig godt tiltag men jeg kan desværre ikke i dag. Vil rigtig gerne høre dine Harbeth. Har solgt min ML så går og
kigger lidt efter noget nyt.
Rigtig god eftermiddag til alle fremmødte.
Mvh
Ole
__________________ Mvh
Ole
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 23 November 2013 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ole
Lang tid siden. Det er godt at høre fra dig igen og jeg kan se at du har fået noget nyt ind af døren siden sidst, hvilket også er et stykke tid siden efterhånden. Ærgeligt at du ikke kan komme, men ved godt at med sådan en kort varsel er det jo ikke nemt at smide alt man har i hænderne når andet er planlagt. Er da lidt spændt på hvad du gerne vil lytte på ellers, men du er da selvfølgelig velkommen her når det passer ind i din kalender.
Rigtig god dag til dig også. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger
Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 23 November 2013 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm tror sku konen blir negativ vis jeg tager ud og lytter istedet for at ta ud og spise kunne ellers ha veret alletiders
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 23 November 2013 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he, der er ellers pågen kanel gifflar......Folk er selvfølgelig også velkomne efter aftensmaden __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 30 November 2013 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der bud igen i aften hvis folk har tid og lyst....
__________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger
Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 667
|
Sendt: 30 November 2013 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Så er der bud igen i aften hvis folk har tid og lyst.... |
|
|
Super god stil Ville ønske jeg ikke skulle arbejde.
Der bliver også inviteret hos mig her lidt før jul og efter jul igen. Skal bare lige have bygget min sub færdig! __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 30 November 2013 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa jeg skulle egentlig arbejde også, men da leverandør har klokket i materialer så må man jo fordrive tiden med noget fornuftigt
Vedrørende din invitation så er det bedst for mig efter jul pt. Meeen man skal aldrig sige aldrig. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 07 December 2013 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er endnu en weekend oprunden og jeg holder traditionen tro en lytteseance i dag/aften hvis folk har tid og lyst. Konen og børn er godt nok hjemme men det gør ikke lyden dårligere. God jul til alle
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger
Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 667
|
Sendt: 07 December 2013 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Så er endnu en weekend oprunden og jeg holder traditionen tro en lytteseance i dag/aften hvis folk har tid
og lyst. Konen og børn er godt nok hjemme men det gør ikke lyden dårligere. God jul til alle
|
|
|
Kan vi så ikke lige få en gennemgang af hvad folk kan komme og opleve hos dig? __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 07 December 2013 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk kan opleve Harbeth SHL5 fra et perspektiv af (lydmæssigt) Så en musikalsk oplevelse set ud fra de rør der pt. bliver brugt i forforstærkeren (BAT) og forhåbentlig en hyggelig dag/aften med diskussion'er og meninger/holdninger.
Desuden kunne/skal vi prøve at rykke lidt på højtalerne for at opleve hvor meget lyden kan ændre sig ved blot at flytte 1-2 cm. __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 25 December 2013 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermed et bud igen i morgen formiddag/middag/eftermiddag hvis folk ikke har for travlet med at lytte til deres nye gaver __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Pannerup Forum Bruger
Bruger siden: 24 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 25 December 2013 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Hermed et bud igen i morgen formiddag/middag/eftermiddag hvis folk ikke har for travlet med at lytte til deres nye gaver |
|
|
Hvad er det præcise setup? Hvor holder du til, og hvornår på dagen ville passe dig bedst? __________________ Gemme Audio Katana V2
B.A.T. VK-30 SE
B.A.T. VK-60
Audia Flight CD One
Yter
Atlas Mavros XLR
Acoustic Revive Power Reference
Kimber PK-14 Palladian
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 25 December 2013 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har sendt PB
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 28 December 2013 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pannerup
Tak for en hyggelig for- og eftermiddag (blev det jo til) Rart med nogle meninger og lidt godt lytten blev det jo også til. Har bestilt dvd/cd med rodrigo y gabriela
Selv om vi tolker musikken lidt forskelligt så kan vi godt blive enige om at det er MUSIKKEN der sætter dagsordnen, selv om der var et stort men på lydsiden hvor det kunne gøres meget bedre i form af signalkabel. Alt i alt for mig en god dag hvor det eneste man skulle byde på var en halv rugbrød.... __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Pannerup Forum Bruger
Bruger siden: 24 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 28 December 2013 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
Hej Pannerup
Tak for en hyggelig for- og eftermiddag (blev det jo til) Rart med nogle meninger og lidt godt lytten blev det jo også til. Har bestilt dvd/cd med rodrigo y gabriela
Selv om vi tolker musikken lidt forskelligt så kan vi godt blive enige om at det er MUSIKKEN der sætter dagsordnen, selv om der var et stort men på lydsiden hvor det kunne gøres meget bedre i form af signalkabel. Alt i alt for mig en god dag hvor det eneste man skulle byde på var en halv rugbrød.... |
|
|
Hey DPetersen
Det er skam mig som takker for gæstfriheden, selvom det viste sig, at din bedre halvdel Kharma var noget af en kælling på dagen
Det er altid spændende at komme ud og høre andres "lyd", og vi fik da lyttet os gennem en håndfuld skiver eller to. Den live indspilning med Rodrigo Y Gabriela må jeg sige klædte dit anlæg rigtig godt.
Det var også spændende at sammenligne pre-delen i min BAT med din VK3ix. Ham jeg købte min forstærker af, brugte den kun som forforstærker i sit setup, hvorfor det var spændende at finde ud af, hvad forskellen over til din VK3ix er. Havde nok ikke regnet med, at din pre er så meget bedre end pre-delen i min forstærker.
Jeg må i gang med at spare sammen og håbe på, der dukker noget op på brugtmarkedet med tiden, nu hvor det i denne omgang ikke kunne blive til en byttehandel med din BAT og et sæt Atlas Mavros kabler
Godt nytår
__________________ Gemme Audio Katana V2
B.A.T. VK-30 SE
B.A.T. VK-60
Audia Flight CD One
Yter
Atlas Mavros XLR
Acoustic Revive Power Reference
Kimber PK-14 Palladian
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger
|
Sendt: 28 December 2013 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja kællingen er blevet irettesat og truet med udskiftning da vi var tæt på en tvungen byttehandel
Enig i af forskellen imellem de 2 pre's var pænt stor, og det er egentlig også altid rart med sådan en øjenåbner så man ved 1: hvor vigtig forforstærkerdelen er 2: hvor man skal opgraderer næste gang.
Er bare rart når man får noget ud af lyttesessionerne, og inden for en overkommelig fremtid så vil jeg da også gerne komme forbi og lytte lidt på dit setup.
Godt nytår til dig også og til alle på hifi4all, og så må vi håbe at man kan se selv samme nat. Alternativet er jo så mere musik og et glas mere....
|
Til top |
|
|
Sonic Udelukket fra forum
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
Sendt: 31 December 2013 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil meget gerne invitere vestjydsk hifiklub hjem til mig med mit nye grej. En anden ting vil gerne melde mig ind i klubben jeg vil gerne give kaffe
og kage til dem der har lyst skriv en pber !
|
znefi Forum Bruger
Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 31 December 2013 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Jeg vil meget gerne invitere vestjydsk hifiklub hjem til mig med mit nye grej. En anden ting vil gerne melde mig ind i klubben jeg vil
gerne give kaffe
og kage til dem der har lyst skriv en pber !
|
|
|
Lyder spændene. Men skriver du ikke lige lidt om hvad grej du har og hvornår?
|
Til top |
|
|
Sonic Udelukket fra forum
Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
Sendt: 31 December 2013 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kører en hybrid integreret forstærker ved navn beyond frontiers model BFA tulip. Med indbygget dac som jeg aldrig har hørt sådan en go dac før,
drev bruger jeg Heed cd transport ! Kabler fra nle coax kabel. Så er ht kabel fra hartvig top serie bedste ht kabel jeg til dags dato. Højtalerne er fra
klipsch heritage model cornwall. Dejlig dejlig højtalere. Jeg får senere i år min pladespiller ! Lyden er meget dynamisk og detaljerigt uden det på
nogen måde at blive lyttetræt.
Jeg kan de næste 2 weekender der kommer hvem har tid og lyst til at kigge forbi er meget velkommen
|