| Sendt: 27 Oktober 2012 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Først tak til alle for deres feedback.
Mikkel: Nu sælges den uden PU, men kigger man på Pro-jec's hjemmeside er beskrivelsen, at den kan monteres med en 2M Red for en merpris.
j_mil: Hvis den kan bære en cadenza bronze, så må det helt klart være synd at smide en 2M Red på den. Det er rigtig rart at læse, at du synes den spiller rigtig fint med en så dyr PU, da jeg da går ud fra, at du er rigtig tilfreds....
MJohansen: Rigtig mange tak for forslagene! Lige som med design, så vil lyd og vores opfattelse af hvad den bedste lyd er, altid være meget subjektiv.
Lad mig starte med at sige, at mit første indlæg og oprettelsen af denne tråd, ikke på nogen måde var den start, jeg havde tænkt mig på dette forum. Jeg ville have lavet en længere præsentation af mig selv og min indgang til HiFi som trods alt ligger mere end 30år tilbage for derefter, at høre andres erfaringer med lidt forskellige pladespillere og PU's, før jeg ville ud og investerer. Nå, men sådan gik det altså ikke. NB Radio i Roskilde havde -20% på alt HiFi, grundet deres 40 års fødselsdag, og de forhandler bla. Pro-jec og Ortofon. Da 2 Xperience Clas. var en af de pladespillere, som var på toppen af min "ønskeliste" i forhold til hvad jeg pt. er villig til at ofre, var det meget nærliggende, at gøre brug af deres fine rabat. Jeg var lidt bange for, at få købt en PU som ikke passede ret godt til armen, f.eks. hvis den var alt for let/tung til armen, så det vi nærliggende at holde sig i Ortofon 2M serie, når nu min viden på området er så lille. Jeg har før læst nogle skrive godt om Bronze udgaven, men kunne også godt have fundet på at købe Black udgaven, det blev dog til Bronze i første omgang.
Så nu har jeg fået opgraderet min gamle Phillips 887 (med orig. PU, Stanton 681 Tribble-E og Denon DL-110), som ikke har spillet en tone de sidste 20 år.
|