Forfatter |
|
mx jelle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 773
|
Sendt: 29 Oktober 2012 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre en Rotel RB 1080 med mine Dali 870, da jeg længe har gået og kigget på sådan en. Er
der nogle der kender nogle som forhandler Rotel i Aarhus, eller omegnen.
Jeg ved godt det er en tidligere model, men det kan være de har en stående endnu alligevel __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
mx jelle Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det virkelig passe der ikke er nogle Rotel forhandlere i Aarhus? __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
Anker E Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 570
|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan finde importørens oversigt over forhandlere her:
http://sas-audio.dk/00006/00248/
Ser ud til at du er nødt til at tage en tur udenbys hvis du vil høre Rotel'en
|
Til top |
|
|
mx jelle Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anker E skrev:
Du kan finde importørens oversigt over forhandlere her:
http://sas-audio.dk/00006/00248/
Ser ud til at du er nødt til at tage en tur udenbys hvis du vil høre Rotel'en  |
|
|
Ha ha, nå ja, producenten har næsten altid forhandleroversigter på hjemmesiden
ejj... det er da godt nok en mangel her i Århusområdet  Øv også  __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mangel og mangel på Rotel i Århus området. Det er vel som man ser det........... Forventer man at forhandlerne ligger på hvert gadehjørne som 7Eleven gør. JA, så er der mangel på forhandlere, men søger man på Krak, så finder man ud af at der ligger faktik 2 forhandere inden for 115km. Det er en times skørsel og det kan altså ikke betegnes som langt 
Skal du fra den ene ende af KBH til den anden, så kan du godt forvente en længere transport tid. Så hop ind i en bil og er det ikke en mulighed, så har vi noget i Danmark som hedder DSB og de kører sørme til noget nær alle byer i Danmark  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅDAN Pierre  , du er nok også over 20 år, he he  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
SÅDAN Pierre , du er nok også over 20 år, he he . |
|
|
Ja jeg er en smugle over de 20. Men det ændre altså ikke afstanden 
Mange har den tendens til at droppe et givent produkt bare fordi at der ikke ligger en forhandler i deres by. Og er byen Lodbjerg med 34 indbyggere, ændre det ikke på noget. Ligger forandleren der ikke, så finder man noget andet.
Det syntes jeg er synd! Først så finder man et produkt som man går og drømmer lidt over, indtil man dropper det for noget andet, bare fordi at man skal bevæge sig lidt......... Jeg har kørt DK tyndt med DSB for at lytte til forskellige højtalere og enda bare for at lytte til kabler 
Så kom nu lidt hjemme fra og få lidt oplevelser. Måske ender man med ens drømme produkt  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Anker E Forum Bruger

Bruger siden: 21 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 570
|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde nu heller ikke regnet med at det ville forhindre at gå efter mærket, at der skulle køre en lille tur
Personligt ville jeg godt nok nødigt nøjes med udvalget indenfor kommunegrænsen
|
Til top |
|
|
mx jelle Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer skam heller ikke på nogen måde til at gøre at jeg vælger en rb 1080 fra, frem for noget andet som findes indenfor
Aarhusområdet  Den skal jeg simpelthen bare høre på et sæt dali 870  Synes bare det er synd man ikke kan høre det
her, når det nu er Damarks anden største by og der må da ligge en forhandler der kunne være interesseret i at få dem ind
Må jo se på det, selvom det gør det lidt mere besværligt at evt. låne den med hjem på prøve, ellers må jeg finde en venlig sjæl
privat som jeg kan høre den ved, der er mange muligheder
Og ja, 115 km er bestemt ikke meget. Vi er jo heldige vi er så lille et land som Danmark, i Tyskland f.eks. er der jo alligevel
nogen hundrede km rundt  __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener at Tape Connection engang havde Rotel i programmet. Måske de stadigvæk har forbindelse og kunne få en hjem til demo?
__________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
mx jelle Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2012 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Jeg mener at Tape Connection engang havde Rotel i programmet. Måske de stadigvæk har forbindelse og
kunne få en hjem til demo? |
|
|
Jamen der er da i hvert fald ikke noget forgjort i at spørge dem, når jeg alligevel skal der ind inden længe  takker! __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
Til top |
|
|