| Forfatter |
|
JoeLeer Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 29 April 2013 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle! Jeg har fået købt et sæt Beyerdynamic T-70, og i den forbindelse vil jeg gerne købe en passende forstærker. Jeg er selv guitarist og har en fornemmelse af den lydmæssige forskel på rør og transistorbaserede forstærkere, men om man kan overføre de erfaringer direkte ved jeg selvfølelig ikke, men det er derfor jeg er her:) Jeg leder efter en forstærker der kan levere en flot analog lyd samt varme og "soundstage", og den skulle gerne ikke være dyrere end 2500 kr alt i alt. Det må gerne være brugt. Jeg hører mest Dylan, Simon & Garfunkel samt 60'er rock. Techno og andre meget bastunge produktioner vil sættet ikke blive brugt til. Jeg har selv set lidt på ebay mm, og er faldet over Little Dot Mk III som får gode anmeldelser, men jeg vil meget gerne have jeres input med på vejen, og gerne links! På forhånd mange tak.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 29 April 2013 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JoeLeer Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2013 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for linket, umiddelbart får den jo gode anmeldelser, dog er designet måske lidt specielt (ikke at det er det primære  ). Hjemmesiden kender jeg ikke, men den er interessant, så tak for det! Jeg leder stadig efter flere forslag, så er der andre derude, så kom frisk
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 30 April 2013 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
JoeLeer Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2013 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah ja, den ligner jo en million, så er det bare spørgsmålet om lyden følger med! I første omgang gælder det vel om at læse lidt om den, selvom det jo ville være sjovere at høre den i egen person. Tak for hjælpen, kendte ikke den forstærker
|
| Til top |
|
| |
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
| Sendt: 30 April 2013 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læs anmeldelser her
http://6moons.com/archivelibrary/transducers.html#headphone
http://6moons.com/archivelibrary/electronics.html#headfi
Det er det mest omfattende samlede arkiv af test af nyere hovedtelefoner og forstærkere (inklusive den nævnte Trafomatic), som jeg kender til.
God læselyst
|
| Til top |
|
| |
truef Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 02:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor har du købt dine T70? Hvad gav du for dem?
|
| Til top |
|
| |
JoeLeer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2013 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman: Virkelig brugbar side! Det er rart at have alle de reviews ved hånden!  Det er jo lidt svært at kende hele udvalget, når man sidder i lille DK! truef: Jeg købte hovedtelefonerne i Thomann.de for lige under 3500 kr. Jeg sparede vidst ikke noget i forhold til danske netbutikker, men jeg skulle alligevel have en masse andre ting, så det var nu meget praktisk! Tak for de venlige svar!
|
| Til top |
|
| |
JoeLeer Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2013 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gli- har sendt en PM til mig angående en hovedtelefonforstærker, men jeg kan ikke svare ham da han ikke kan modtage flere beskeder. Send venligst en ny hvis du læser dette.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |