Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
Sendt: 22 April 2004 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
jake51 skrev:
Hej
Er der erfaringer med at vertical banding forsvinder på Panasonic PT-AE500, hvis man kører DVI?
mvh Jakob
Kører ikke selv DVI pt.
Men har du prøvet flicker just. Jeg har fjernet en del af vertical bending fænomenet på min egen og en kammerats AE500: Speciel den grønne farve giver den del, ved at justerer til den flimmer en smule i midten af billedet.
Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
Sendt: 18 December 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
Robert skrev:
jake51 skrev:
Hej
Er der erfaringer med at vertical banding forsvinder på Panasonic PT-AE500, hvis man kører DVI?
mvh Jakob
Kører ikke selv DVI pt.
Men har du prøvet flicker just. Jeg har fjernet en del af vertical bending fænomenet på min egen og en kammerats AE500: Speciel den grønne farve giver den del, ved at justerer til den flimmer en smule i midten af billedet.
Hejsa
Jeg har også en Panny 500´er og vil lige høre om den der Flickere justering hvor finder man lige den henne? for jeg bøvler også en del med Vertical Blanding , i starten synes jeg ikke jeg lod så meget mærke til det, som jeg gør idag
nogen film er værre end andre.
Er der nogen der ved om der er en firmware opdatering til den ?
P.S jeg bruger DVI indgangen på Panny´en det forsvinder det ikke ved
TapeConnection Lukket konto Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
Sendt: 19 December 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
super skrev:
Jeg har også en Panny 500´er og vil lige høre om den der Flickere justering hvor finder man lige den henne?
Menu, vælg "options", lad cursoren stå i den øverste linie (jeg kan ikke huske hvad dén hedder), hold Enter nede i 5 sekunder, og så kommer du til en service menu. En af punkterne nederst hedder Flicker Adjust. Vælger du den kan du bladre mellem de tre grundfarver, to gange hver (loft- og bord-placering har hver sin indstilling). Juster frem og tilbage, og find det punkt hvor det flimrer mindst. Lad for en sikkerheds skyld være med at pille ved ting du ikke ved hvad er til, der er alligevel ikke rigtigt andre interessante ting i den menu.
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
Sendt: 20 December 2004 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
Hejsa
jeg takker også for svarene
ang. opdatering er der nogle der ved noget om det , mener jeg har læst lidt om opdateringer til Sanyo Z2 så der burde jo osse være noget til Panny´en eller hvad ?
Bruger siden: 01 Juli 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 224
Sendt: 26 December 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
Jeg vil bare lige sige, at jeg nu har justeret flicker på min AE500, og
jeg tror sg'u, at en del af VB-problemet forsvandt. Det er ikke helt
væk, men billedet er ligesom blevet "renere" at se på.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum