Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. maj 2024 | 22:45   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Struktørens frustrationer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 17 Oktober 2013 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Endelig...!
Efter lang tids frustationer, faktisk siden marts, over at min arbejdsplads havde besluttet at nedlægge den uddannelse jeg underviste i... Har jeg endelig sat det op, som jeg nu har brugt disse mellemliggende måneder på at samle sammen til..., mit herre-værelse... Først gik turen over fyn, til sjælland, hvor jeg hjemtog Vincent cd, for- og effektforstærker... Med en skyldfølelse stor... Hvorfor bruge så mange penge...? Så var der en flink mand der solgte sit hi-fi møbel, til menneskepenge... Dernæst var der en der havde en Thorens 2001, Micro Benz Gold, med en Target hylde og en Holfi RIAA, og et par hundrede plader, vupti kom de med mig hjem, selvom jeg i forvejen har en 2001, men med en Dino RIAA og Ortofon Rondo Bronze... En anden havde Disse Tannoy til salg, selvom jeg i forvejen havde lånt, også Tannoy, men D100, af min grandfætter... De bliver sat til i morgen, glæder mig, derudover har jeg købt et par Avance... Og dem skal jeg høre lørdag, ikke på de Mission standere der fulgte med, men på de Dynaudio standere 3 jeg også har købt... Hvad følger der ikke med frustrationer...? Udover stress stadig ikke fundet arbejde, men hva...? Imdtil 31/10 har jeg, og ellers får jeg mere tid til at lytte... ...
Med venlig hilsen
Birger

Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 17 Oktober 2013 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Vincent sæt - SP T100 - 2 effektblokke - SA -t1 - forforstærker og S6 mkII - cd afspiller.
2stk. Thorens 2001, den ene med Ortofon Rondo Bronze og den anden med Benz Micro Gold. Hertil Trichord Dino og Holfi RIAA... Der kommer snart
en Thorens, igen, 160 super med en Sme III arm og Ortofon om30 Pick up... Glæder mig
Alt står på Finite Pagode rack... Dog den ene Thorens på en Target hylde...
Mvh. Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
Tonni
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1003
Sendt: 17 Oktober 2013 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Hold op hvor er det da dejlige sager!
Med de to 2001'ere presser et spørgsmål sig på. - Hvordan lyder de to pick-up'er i forskel til hinanden?

Tillykke og god leg i weekenden!!!


__________________
Bare det GLØDER...
Til top Vis Tonni's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonni
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 17 Oktober 2013 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Hej Tonni
Skal nok komme med en mere uddybende forklaring på netop disse to... Lige nu står den på Savage Rose på cd.
Men min Knotti pladevasker skal igang igen i morgen... Har indenfor de sidste uger tilkøbt et par hundrede, igen?, vinyler der skal ses efter... Og så
kommer en af mine gode venner lørdag, og så skal der nydes belgisk trappist øl, danske mikrobryggerier og musik... Masser af musik, nok især vores
fælles passion... Moody Blues, sammen med det bedste af det bedste jeg har købt... Hip, med Steppeulvene, andet pres, og måske, Queen, Made in
heaven, på cremehvid vinyl, og så alle disse Creedence jeg har fået med... Og den Rolling Stones fra 1966... Hamrende spændenðe weekend.. Godt
man kan sove længe søndag
Med vanlig, og venlig hilsen
Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
Tonni
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1003
Sendt: 17 Oktober 2013 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Uhh DET lyder som en FED måde at tilbringe weekenden på!
Og sikke et sortiment af årgangs vinyler i der skal skylle ned! - Bare jeg også havde tid til at gå i (Belgisk) kloster!!! 

Endnu en gang god weekend!!!

Med venlig hilsen
Tonni


__________________
Bare det GLØDER...
Til top Vis Tonni's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonni
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes