| Sendt: 27 Oktober 2013 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg leder efter efter en ny pladespiller, og valget står imellem Linn basik m. akitoarm og Linn Axis m. basikarm.
-Nogen som kan fortælle mig, hvilken af de to som er bedst? Er armen vigtigere end spilledåsen? Eller skal jeg i stedet lede efter
en axis med akito. Budgettet begrænser sig til 2000kr da jeg er studerende.
Tak for hjælpen. Mvh Kim Damsgaard
|