| Forfatter |
|
McDave Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ved at returnere min viewsonic N6.... den sux.... ikke mht billedkvali, men menuen er utrolig langsom. Man kan ikke gemme kanalerne i rækkefølge som man gerne vil have det, altså dr1 på kanal 1 tv2 på kanal 2 tv3 på kanal 3...osv. man kan kun auto søge kanalerne, og så slette de mellemliggende kanaler. DET SUX viewsonic!!!
fjernbetjeningen er også ved at gå død.... har haft apparatet i 10dage, og kanal op/ned kanpperne skal næsten voldtages før der sker noget.... (måske fordi det er de mest brugte knapper eftersom man skal trykke ret tit når man skal springe over 10kanaler for at hoppe fra dr1 til tv2!!!
det kunne de !?"€?(€!#")=%!"#€!# have gjort bedre inde hos viewsonic!!!
lad være med at købe den!
ps: hvad skal jeg erstatte mit fejlkøb med?
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
en brugt dvd optager eller en selector ville være mit valg.. og ik noget hvor man skal bruge minijack.. er meget irriterende at man ik kan gemme kanaler i rækkefølge
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
nedtur..... erstat med phillips eller sony, har ikke liiiige noget link
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej McDave
Den kan anbefales, jeg har nu haft min i ca. 1 md. og den har alt det den skal have.
Jeg vidste bare ikke at den kunne købes i DK, jeg købte den i England hos www.keene.co.uk, bestilte den tirsdag fik den lørdag 
Jeg har ikke testet den helt i bund, men jeg er tilfreds. (Sanyo Z2)
Jørgensen
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækkert..så tror jeg jeg køber den...(den er også billigere end N6)
er teksTV hurtigt derpå, eller er det standard hastighed 4-6siders hukommelse(tror jeg nok er standard)
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er billed kvaliteten på sådan en i forhold til tuneren på en video.
|
| Til top |
|
| |
Jørgensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kun prøvet composite fra en dvd optager og det slår den med flere længder der er meget mere ro i billedet.
Med hensyn til ttv så er det fakrisk overaskende hurtigt, men ikke hurtigt hurtigt
Jeg har prøvet en enkelt gang med DVI, der var da forskel men ikke det helt vilde, lidt i skarpheden. Det skal siges at mit tv signal ikke altid er det bedste, STOFA !!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg svar fra it-butikken:
jeg sendte en mail til dem forrige søndag, og endnu en i går... fik svar idag. i onsdags udløb returretten!!!
er der nogen der vil købe en N6???
foreløbig skriver jeg til dem og brokker mig igen. jeg vil have mine penge igen.
>Goddag, > >Jeg kan ikke se, at jeg har modtaget en mail fra dig tidligere? > >Du er udover de 14 dages returret, så derfor kan produktet ikke sende retur til kreditering. > >Skulle produktet være defekt, har du naturligvis mulighed for at udnytte din reklamationsret. > >Med venlig hilsen / Best regard >Thomas U. Thygesen
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1998
|
| Sendt: 26 April 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
McDave skrev:
så fik jeg svar fra it-butikken:
jeg sendte en mail til dem forrige søndag, og endnu en i går... fik svar idag. i onsdags udløb returretten!!!
er der nogen der vil købe en N6???
foreløbig skriver jeg til dem og brokker mig igen. jeg vil have mine penge igen.
>Goddag,>>Jeg kan ikke se, at jeg har modtaget en mail fra dig tidligere?>>Du er udover de 14 dages returret, så derfor kan produktet ikke sende retur til kreditering.>>Skulle produktet være defekt, har du naturligvis mulighed for at udnytte din reklamationsret.>>Med venlig hilsen / Best regard>Thomas U. Thygesen |
|
|
Jamen, har du ikke en kopi i "sendte mails"? Så kan du jo bevise, at de bare har syltet den så længe, at returretten udløb .... __________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 26 April 2004 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en super butik ellers, så det lyder mystisk. Det er en af de få netbutikker der virkelig har styr på tingene.....de har vundet priser etc.
|
| Til top |
|
| |
Sandi Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2003
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 26 April 2004 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den der er sku ris til egen røv ! Du ved jo hvornår returretten udløber og de også et tlf.nr! Det var jo bare at sende den retur med et kopi af din faktura + et brev med de fornødne oplysninger
|
| Til top |
|
| |
McDave Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
IT butikken har ladet mig benytte mig af min returret, så det er alt for godt...sendte tuneren tilbage i torsdags.
sandi> jeg har det problem at jeg aftjæner min værnepligt pt, og kun er hjemme i weekenden, desuden skrev jeg til dem om det kunne passe at den funktion jeg eftersøgte ikke kunne benyttes på N6eren, og hvis den ikke gjorde, så ville jeg returnere den.
så fik jeg en kammerat til at kontrolere min inbox, og returnere tuneren hvis jeg fik svar. men det gjorde jeg jo aldrig.
men kanon service fra ITbutikken. tror bare det var en svipser. men nu skal jeg have købt mig en alfaview. og så skal jeg også have mig et Cannon IXUS 500> fra Itbutikken
eller er der nogen der ved om der er bedre kameraer derude? (lidt off topic)
|
| Til top |
|
| |
Guldberg Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt off topic kan jeg da sige at mit ixus400 er det bedste jeg har set af alle de kameraer jeg efterhånden har set (Det er en del efterhånden), her tænker jeg på kombinationen af perfekt billedkvalitet og handy design + et væld af funktioner
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 03 Maj 2004 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|