Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 18:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: dpr 2005 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
C_Void
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Status: Offline
Sendt: 07 August 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Hej alle...

Så kom min forstærker endelig....efter laaaaang tids venten:-)

Er først lige begyndt at rode mig ind i den dyre hifi leg, og udstyret er indtil nu en harman dpr 2005, system audio 1750, og kabel er nordost super flatline mkII.

dvd'en er ik værd at nævne, ej heller ik tv'et, et 32" lavpris widescreen.

ser mest film på projektor så kan leve med det ringe tv... projektoren er en toshiba tlp-t700.

Planen er selvfølgelig at få resten af udstyret på plads, så hurtigt som jeg nu kan arbejde penge hjem:) mangler et lærred, og alle sorround højt...blir også SA....720'erne, og dvd'en skal skiftes ud med en harman dvd 31...

Og sidst men ikke mindst skal der en SE 200 til, kan godt høre at 1750 ku bruge lidt dernede i bunden når der ses film.

Har ikke ville uploade pic's, der er ik det store at vise frem endnu... men det kommer snarest

Indtil videre er jeg ganske tilfreds, har dog ik haft meget tid til at lytte rigtigt, først idag, og det skal vel lige spilles til, men jeg syntes det tegner rigtigt godt.

Havde før det nye anlæg kom ind af døren NAD, effekt og forf, og nogle KÆMPE sonap højtalere...4x10" bas i hver højt, så der manglede bestemt ikke bas der. men de kan bestemt ik måle sig med de nye, specielt med hensyn til klarheden og spredningen af musikken.

S

Til top Vis C_Void's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C_Void

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes