Så synes jeg endelig, at det må være på høje tid at fremvise mit setup. Det er ikke helt færdig endnu, men jeg vil poste løbende som udviklingen skrider frem.
Jeg er, som overskriften siger, på SU og har derfor begrænsede midler til rådighed. Derfor bær over med mig og det af mit udstyr der er ved at have nogle år på bagen.
Derudover er hifi jo ikke min enste interesse så der skal jo være penge til det hele. Setuppet er også valgt ud fra en afvejelse og prioritering af det æstetiske og ydelse.
Ris, ros og forbedringsforslag modtages dog med kyshånd
Her er det så:

Selve det ydmyg anlæg. For at starte fra toppen af har vi:
- En Sagem Selector fra TDC, som jeg bruger både som tuner til mit TV og Projektor, samt som radio.
- Dernæst en gammel Sharp stereo video modelnr. VC-MH60. Ved faktisk ikke hvorfor den stadig står der. Jeg bruger den faktisk ikke til noget... Jo måske uret
- Så kommer vi til DVD'en en Phillips dvd612. Hører måske ikke til blandt de nyeste Dvd-afspillere, men jeg var nok for hurtigt ude mht. anskaffelse, da dvd'er kom frem. Bruger den dog kun som backup player.
- Sidst, men ikke mindst har vi my old trusty Onkyo Integra Stereo forstærker, der har været med mig siden min konfirmation for over 12 år siden
. Den spiller dog stadig, efter min mening, fornemt, men står meget snart over for en udskiftning til surround. Det er herfor jeg har tilladt mig at lave indlægget under denne del af forummet.
Valget til arvetageren af kronen i setuppet falder nok på en Yamaha RXV 450 RDS, som jeg har været nede i TC og kigge på. Efter min mening nok det best buy i det prisleje. Her vil kommentarer dog være velkommen, der kan hjælpe mig i det svære valg.
- Ved siden af rackket ser vi en PS2, som man jo heller ikke rigtigt kan leve uden.

Her ser i hvorfor min DVD udelukkende fungere som backup. Min PC, der også fungerer som HTPC.
AMD Athlon 64 3200+ Clawhammer, med Club 3D ATI 9800SE 128 DDR RAM TV+DVI, 1024MB Ram og M-Audio Revolution 7.1 lydkort.

Det så Hifi-hjørnet, hvor i også kan se min fine B&O TV, samt mit valg af højttalere. Den velkendte MiniPod, som jeg synes har en genial lyd, men måske mangler lidt bund. Til at løse det problem tænker jeg på at invistere i en Sub. Forlag til dette køb ønskes, dog ser jeg helst at den er lidt fornuftige prisende.
Til surround højttalere, vil jeg købe Minipodens lillebror Micropod - http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|39|39|3053|pdetail
Til center falder valget nok på B&W VM1 højttaleren i hvid - http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|39|39|3657|pdetail
Den skal placeres vandret på væggen over lærredet med det medfølgende vægbeslag.

Min nye projektor Optoma H30 - set forfra.

Set fra siden.

Så ser i det som jeg ser det når jeg ser film, spiller playstation osv. Lærredet er et tuplur greyline mørklægningsgardin fra IKEA, der flere gange har været oppe at vende herinde på forummet.

Lige et billede mere af det hele.

Her har vi så siddeudstyret jeg bruger når jeg nyder en film, spil eller hva' nu. Ahhh...
Kabelføringen til projektoren har AVconnection.dk stået for hvad resten af setuppet gælder er det bare de billigste signalkabler
.
Som sagt kom endelig med ris, ros og bedst af alt (prisoverskuelige)forbedringsforslag.