Ja, nu synes jeg lige at jeg vil bidrage med at vise mit surround setup.
TV: Panasonic TX-32PX10F - kanon billede på trods af et standard scart-kabel(har ønsket mig et Tech-Link 680080 til jul
)(hehe kan lige se at undertegnede er kommet med på skærmen pga refleksionen)

Reciever: Yamaha RX-V740RDS ...Den laver en fin lyd, og jeg er faktisk glad for den.

DVD/VHS: LG DVS7900 ...Jeg vil egentlig gerne have en ny DVD-afspiller, men synes ikke lige pengene er til det for tiden. Som der står er det en kombi DVD/VHS, men den viser faktisk et godt billede, og lyden er osse ok. Jeg tør desuden ikke skille mig af med den, da kæresten bruger VHS'en til at optage håndboldkampe

Fronthøjttalere: System Audio sa1280mkll ...Jeg har lige købt dem, og de spiller p***e godt
De står pt på de medfølgede gummi-fødder, men jeg køber måske nogle "Djizz" eller hvad de nu hedder. Er der nogen der har erfaring med om det giver nogen forskel i lyden?

Center: System Audio sa720AV ...Rigtig god center, som passer godt til fronterne! Den hviler på to hyldeknægte fra Silvan samt 4 neopren-puder. Syntes det var for dyrt at slippe 500kr for en hylde...

Baghøjttalere: Monitor Audio R 180 i sort "pianolak" ...Disse købte jeg samtidig med at jeg købte recieveren. Jeg ville på det tidspunkt bare have et lille, pris-billigt system, og meningen var, at de skulle fungere som fronter. Nu er de blevet flyttet om bagved
De lyder ok, men vil gerne på et tidspunkt opgradere til et sæt System Audio...nok mest for synets skyld tror jeg

Af kabler til front og center har jeg nogle billige fra Supra til omkring 60kr/meteren
Kablerne til baghøjttalerne er nogle ringe nogen fra Silvan eller Jem og Fix tror jeg - de er endda samlet på midten ,fordi jeg kom til at lave dem for korte
, men jeg kan godt leve med dem, til jeg får skrabet lidt penge sammen
Jeg har forbundet DVD'en og recieveren med et Vivanco coax kabel og recieveren til TV'et med 2 Black Rhodium phono kabler
Min næste investering bliver en subwoofer, som skal være god til film. Om den er go til musik gør ikke så meget, da jeg synes sa1280'erne spiller fint uden sub. Dog svært at finde penge til en sub, når kæresten er imod det, og man samtidig er på SU
Kablerne roder lidt, men jeg gider ikke lægge dem i bakker, da vi formentlig flytter inden for overskuelig fremtid
I må gerne komme med kommentarer