| Forfatter |
|
Lukman Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Her e  r et par billeder af Plasma, resten af udstyret er gemt i skænken til konen`s store fryd
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Luk
Det ser da lækkert ud
Hvad er den der lille sølvkant der hænger under skærmen ? vægbeslag ? Fod ? eller er det en del af skærmen ?
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Japer
Det er en panik kabel skjuler, taget fra siden af mit gamle tv bord (Philips PW9509) 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er billedet i top ?
og er det sattelit eller kabel det tv du ser der ?
Smid endelig et billede på fra en dvd eller noget. Det er meget sjovt lige at se et par rigtigte billeder af pv60´eren.
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billedet er super , og det er desværre kun almindelig Antenne uden selector og vi har aldrig haft gode antenneforhold der hvor vi bor, men acceptabelt er det da, når jeg så kobler min DVD via komponent til er vi rykket klasser op (skal nok få lagt nye pics ind, bare ikke lige i dag)
Har også haft koblet min PC til via VGA (1024*768) og set NASA HD med diverse launch og sekvenser fra rummet og holy cow, nok det tætteste jeg kommer på at blive astronaut som muligt 
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er her lige et par pics med skabslågerne åbne, beskedent PJ/Jamo DVD-Reciever men skænken virker som stor Boom box, uden at den `synger`med 

|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser ret lille ud er det en 37"???
Hvad er dit indtryk af den indtil videre???
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for billederne
har jo plan om muligvis at købe det tv så rart nok lige med et par pics.
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var så lidt, skal nok banke en DVD på og prøve at yde skærmen retfærdighed, hvilket bringer mig til Tommy21`s spørgsmål. (og jo det er en 42" men skænken er over 2m lang så øjet snyder)
Out of the box var det ikke det fedeste billed, men efter justering (skiftet fra dynamisk til normal mode) og sat kontrast og skarphed ned blev konen klar over at jeg ikke løj da jeg sagde at den var på højde eller bedre med PV500 som hun var helt forelsket i og som vores Expert mand var så venlig at låne os hjem i 14 dage for at vurdere den, og mens den var hjemme dukkede de nye modeller så op
Det første der springer i øjnene om aftenen når DVD kører med lidt mere gas på kontrasten er den enorme dybde i billedet, og den naturlige bevægelse der er både ved langsom og hurtige panoreringer og det der slår hovedet på sømmet er den totale mangel på `dirty screen effect` (tror nok det er udtrykket) noget som plagede mit gamle Phillips PW9509 og samtlige LCD Paneler jeg har set, forestil jer en ensfarvet baggrund fx fodboldbanen eller ishockey (isen) på mit gamle CRT og alle LCD jeg har set så det helt fint ud hvis der ingen eller lidt panorering foregik (lyder som en kedelig Fodbold / Ishockey kamp ) men lige så snart kameraet pannede så det ud som om der var `snavs` på indersiden af skærmen hvilket efter min vurdering bryder den illusion om at du ser gennem et vindue som mange producenter stræber efter, men først nu har jeg netop fået denne oplevelse  
Afslutningsvis kunne jeg da godt tænke mig at panelet var helt sort, men jeg er vild med at den har fået mere monitor look nu skal vi bare have nogle rigtigt dygtige bud på hvordan det kan lade sig gøre uden at hive spraymaling frem og dermed sandsynligt bryde garantien (læste om en fyr på AVforums der snakkede om noget tape ?? men det bliver nok tricky med tanke på at det er et fintmasket metal gril der dækker højtalerne.
Til sidst, som en god vin er billedet blevet bedre og bedre i de små 14 dage jeg har haft den 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 April 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Luk
Har du tænkt dig at male den eller !!! Så er man da ikke ked af det. Hatten af for ikke at være en tøsedreng 
Og hvad er det du vil male ? ALt det sølv der er rundt om det sorte velsagtens ?
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm jeg tror jeg venter med den tanke indtil en grundig opskrift på hvordan det kan gøres uden at garantien bortfalder, lidt tøsedreng er man vel altid når 20K er smidt på disken
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også overvejet at få mit malet hos en autolakerer i sort piano - men det er nok som du skriver en god ide lige at høre med butikken man har købt den, hvorvidt de dermed mener, at garantien/reklamationsretten på visse eventuelle fejl vil bortfalde.
__________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også mere det hvis det man laver bliver p***egrimt
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
Også mere det hvis det man laver bliver p***egrimt  |
|
|
Ja, altså får man en professionel til det, så skulle det være til at klare :] __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja for det kan sikkert blive en rigtig Argggggghhhhh brøler  hvis jeg selv går til den en slags omvendt Pimp my plasma (cool tanke hvis den kunne blive pimped , self ikke lyserødt men smag og behag) men seriøst hvis en lakerer kan klare det inkluse den fintmaskede front der dækker højtalerne der er jo en masse fine huller i den så lyden kan slippe ud.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 April 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par spørgsmål mere.
1. Tjekkede du flere skærme ud inden køb og hvilke skærme fandt du panasonicen bedre end ?
2. Jeg har ikke flere spørgsmål
|
| Til top |
|
| |
virtual Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 23 April 2006 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg venter selv på at min 42" PV60 skulle komme her i uge 18 :)
så det er spændende at se hvad andre har gjort med sin skærm med hensyn til indstillinger __________________ Johnny
|
| Til top |
|
| |
Lukman Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
|
Et par spørgsmål mere.
1. Tjekkede du flere skærme ud inden køb og hvilke skærme fandt du panasonicen bedre end ?
2. Jeg har ikke flere spørgsmål
|
|
|
Jeg har checket ALT!! ud både LCD (Samsung, Philips) og Plasma (Pioneer er lækkert men prisen betydelig højere) og på alle punkter (efter min mening) er Pana bedre 
I får lige et par shots af SW 3 revenge of the sith taget i dagslys.

|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 24 April 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv et PV60, og selv i dagslys med analogt TV signal er billedet meget godt. Om aftenen med DVD kan det kun beskrives som 3 dimensionalt. Der er en enorm dybde i billedet, og da alt af panoreringer glider jevnt brister ikke illusionen af at skærmen er et vindue hvor du ser ud i den store verden.
PV60 er ikke et perfekt TV, men det er så tæt på som det går at komme. __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Jeg har selv et PV60, og selv i dagslys med analogt TV signal er billedet meget godt. Om aftenen med DVD kan det kun beskrives som 3 dimensionalt. Der er en enorm dybde i billedet, og da alt af panoreringer glider jevnt brister ikke illusionen af at skærmen er et vindue hvor du ser ud i den store verden.
PV60 er ikke et perfekt TV, men det er så tæt på som det går at komme. |
|
|
Præcis dybden i billedet er virkeligt vild. Når noget står i forgrunden og baggrunden af hinanden, så er det virkeligt tydeligt. __________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |