Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 13:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Det hvide vanvid! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mads Jorgensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

"OK, men på én betingelse.....det skal være hvidt".

Ja når kæresten også har noget at sige, og den eneste begrænsning der blev lagt var farven, så er det vel ok. Det kunne have været værre, hvis der var økonomiske begrænsninger på hvad man fik lov til at investere i inden for fællesøkonomiens rammer.

Jammen det er indtil videre blevet til:

Samsung LE-32R71W

5 stk. B&W M1 samt  AS2 

Ja her er det så....og ja..jeg ved godt at opstillingen ikke er symetrisk. Men jeg synes at M1'erne vill være for tæt sammen hvis de begge sad direkete ved siden af fjernsynet. Det giver også noge mere bredde i lydbilledet.

B&W AS2'eren er det eneste der ikke er hvidt, så den er gemt godt af vejen.....håber ikke hun opdager det.  Bemærk iPod docking station til venstre i billedet...også hvid.

Baghøjttalerne står pt. i vindueskarmen på deres flotte stålfødder, overvejer om de skal op på væggen.

.....og ja...... skabet under fladskærmen indeholder anlægget. Men det er en gammel Onkyo TX-SW414PRO, der trækker showet lige nu. Jeg venter på at SONY kommer med deres nye STR DA1200, der har HDMI ind og ud, så jeg kan bruge den som kontrolcenter for: PS2 (snart 3), DVD (Sony NS92V),og fremtidigt HD Selector box. Derudover vil jeg bruge dens scalering til component til mine "gamle" signaler: Digitalt videokamera og iPod.

Håber i fik noget ud af det, og ikke vender det hvide ud af øjnene!

 

Til top Vis Mads Jorgensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads Jorgensen
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Det er da en meget hyggelig stue...omend tendensen til at få ondt i nakken vil være en hyppighed? Vidste i øvrigt ikke at Samsung lavede fladskærme i farven hvid?!

__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

IIIIIIIH. Det ser ud som noget fra en Sci-Fi film!

 

Du kan også få en hvid sub, og ennu hvidere højtalere. De har også vundet en test i mod AS2

http://www.lsound.no/index.php?side=info&group=602&s ubgroup=417&id=2186

En Xbox360 er måske heller ikke at foragte?

 



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Jeg tror også SA har en hvid sub om det nu skal være

__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

HUSK AT KONTRAST, GIVER LIV I STUEN

Bruger i sne brille om sommern
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Har du overhovedet ikke noget at skulle ha sagt, holda fast hvor konen fylder man får helt ondt af dig
Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

En rigtig pigestue........ Meget diskret må jeg sige.....lige hvad piger ønsker sig.....nok høre men ikke se........hvor er du henne og har du prøvet at lokke med B&O......når hun har mest at skulle sige derhjemme ?
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd
 
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1089
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

  Jeg har helt ondt af dig - jeg kan godt huske hvordan det var at være totalt underlagt en kvinde ( det havde da heller ikke en kinamands chance for at holde i det lange løb vores forhold , da jeg gjorde oprør var der ikke plads nok til os begge to og så skred hun  ) - håber du viser dig som mere af et mandfolk inden det er for sent ( bare et godt råd fra en´der har brændt fingerne  )

Ellers velkommen til og håber at du får udbytte af forumet

Edit: har du overhovedet nogle "mandeting" eller har hun sat det hele på loftet der bare minder lidt om maskulinitet ??????????



__________________
BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 01:13 | IP-adresse registreret  

Mads Jorgensen vi følger med dig

Desværre har mange kvinder, det sidste ord når det gælder HIFI

Og hvis man skal havde en stande højtaler, er det i orden, men kun hvis de kunne stå i et hjørne og med noget foran og udgør en god plads for planter 

HiFi = single liv

Kone = Lille højtaler (gerne i mikro størrelse), sub. bas, nej nej, der er en grim kasse og så vide

Kender i sangen
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 
Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Yep.......men hvis der lægges et moderat pres på hende....så må der kunne handles i porten. Men nogle kvinder forstår det ikke......de aner ikke, at hvis manden får sin vilje en gang imellem så får hun 10 fold igen. Tja....man undres.
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Det kunne selvfølgelig være at det er ham selv der har bestemt at det hele skulle være hvidt?

 

Hmm, nej, det var det ikke.

Men jeg skal ærligt indrømme at jeg lar min kæreste bestemme farven på mit grej, på den måden føler hun sig ikke overkørt og det er langt nemmere at få accept for nyindkøb.

Jeg har dog i dag lagt en diabolsk plan om hvordan jeg skal få godkendt indkøbet af en sub ekstra  Den er så god at den er værdt en egen tråd. Jeg skal bare ha fundet et billede så skal jeg poste den

 



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

Jamen det er jo.... hvidt (jeg føler med dig)

Havde aldrig set Samsungen i Hvid




Lidt inspiration til en "diskret hvid højttaler"

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
Mads Jorgensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

Tak for sympatien til jer alle, men så er det heller ikke værre. Det er ikke en side for parterapi, men et HiFi forum.

Jeg synes fatisk at det ser ret cool ud med det hvide, og at min stue ikke er fyldt med sorte "kasser".

Til top Vis Mads Jorgensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads Jorgensen
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

Det er vel et spørgsmål om at acceptere hinandens interesser og indgå et kompromis ud fra det.

Hvis Mads er tilfreds er det fint. Vi befinder os alle på forskellige niveauer. Hvad så med dem der har et seperat rum til al grejet. Er det for ikke at lave ballade ? Konen får stuen og manden får kælderen, så kan de sidde i hvert sit rum og undgå hinanden ? Det er vel lige så kikset. 

Jeg kan ihvertfald ikke genkende problemet, men nu mener fruen her i hytten så også, at man skal kunne se, at vi går op i musik.

Mads, når nu det æstetiske er toneangivende, så er der en ting der undrer mig. Hvad sker der for dig med kablerne under kommoden ?

Men i det store hele vil jeg give de andre lidt ret med hensyn til farverne i rummet. Det virker sgu lidt klinisk. For at holde det i stilen, hvad så med at finde et par gamle antikke rammer og smide et par A4 filmpostere op på den store væg ? Det burde være muligt at finde et par diskrete postere der ikke lige springer i øjnene. Evt. fra nogle gamle sort/hvide filmklassikere ?

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3095
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Jeg ville godt nok få ondt i øjnene og alle mulige andre steder af at bo sådan et sted ... er der sterilt?  ( ... kan se det hvide fortsætter ude i entreen).

Ser også ud som om hele dit grej skal vendes 90 grader - dit TV sidder jo på den forkerte væg .. .og hvis man må være fræk, så er de der små hvide prikker da ikke højttalere? ... eller er der noget jeg tager fejl af? 

Lige som med hunde og kvinder, så skal en højttaler være så tung, at den ikke vælter, når man klapper lidt til den!

 

 



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

he he he total griner ting der bliver skrevet til stakkels Mads Jorgensen  jeg vil sige det er da meget flot i hvidt, men det var ikke noget jeg ville have valgt plus antik møbel ting heller ikke lige er mig. Men sådan er vi alle jo så forskellige ...... MEN pas på kvinderne.. de kan være en djævle hvis det tager dem he he he.... hold det på et lige nivau altså lige for lige, så begge har noget og skulle have sagt. For meget plads til dem, og de kan finde på og tage det hele. Så håber ikke mads jørgensen drikker kaffe eller cacao i stuen det kunne jo gå rigtig galt

__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

hej

JEg synes det ser nydeligt ud... ja lidt meget hvidt, men tilgengæld er jeg vild med den hvide Samsung skærm... den er nice. Ville måske have rykket tv'et lidt længere hen imod døren så kom lidt tættere på den venstre front højttaler.



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
clauskok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Syntes det ser rigtigt godt ud Mads!! Syntes også der kan være alt for mange "sorte" kasser. Rart og se der er nogle der vælger god stil frem for et kømpe arsenal af grej.... Rysz har jo helt ret:

Hvad så med dem der har et seperat rum til al grejet. Er det for ikke at lave ballade ? Konen får stuen og manden får kælderen, så kan de sidde i hvert sit rum og undgå hinanden ? Det er vel lige så kikset.

Alle har jo deres stil og intet er rigtigt og forkert.... (men må må selvfølgelig komme med sin mening det er jo det forumet et til)

Igen til dig Mads det ser rigtigt pænt ud...!!
Til top Vis clauskok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clauskok
 
Boye
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2019
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Jeg skal ikke grine for højt, da jeg selv har det indrettet det meget hvidt, men det er nu også efter eget ønske. Til gengæld har jeg fået en afdeling af stuen dedikeret til lyd og billede. Det kan man jo nemt når der er plads nok.

Da jeg så dit indlæg med den letbittert ironiske titel kom jeg sådan til at tænke på kvinden Lea (Kirsten Lehfeldt) i "Tid Til Forandring" som jeg så for nylig.

Hun indretter sit hjem med hyggelige sidde/samtalekroge som tager sig rigtig godt ud på de billeder hun sådan håber på at komme i Bo Bedre med. Men sandheden er at manden (som bliver stadig mere alkoholiseret) bliver forvist til at sidde i kælderen... Så hjemmet er simpelthen så "hyggeligt" at der ikke er plads til at leve livet.

Måske burde I se den film sammen - så kan du sidde med en flaske vin for munden imens og se om fruen forstår en fin hetydning.

På den anden side er du måske ikke interesseret i at lave om på møblementet - hvis du er tilfreds med hvad du har opnået, så skal vi andre ikke dømme dig.

 

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye
 
Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 25 Juli 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Så slemt er det da heller ikke... om andre kan li' hvidt eller ej er jo en smagssag.

Umiddelbart er det da meget pænt, men jeg syntes nu også at der mangler lidt på væggene.

Hvis du ikke selv ønsker større/bedre højttalere end det du/i har købt jer, så er du jo ikke underlagt noget pres ud over farven, men det er vi andre jo også

Så jeg kan ikke se hvad alt den medlidenhed skal til for, du er jo selv tilfreds og det er jo det vigtigste

Pæn og nydelig stue...



__________________
/Wizard
Til top Vis Wizard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wizard Besøg Wizard's Websted
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes