Så er det vist ved at være min tur til at vise mit anlæg frem. Jeg er ingeniørstuderende så lever af SU + små jobs og bor samme med kæresten i en 50kvm lejlighed.
Jeg har hovedsagligt samlet mit anlæg gennem et år nu hvor jeg selv synes jeg har været heldig at finde gode brugte tilbud.

Mit anlæg består af:
Receiver: NAD 753 v2
DVD: Yamaha (4 år gammel)
Front: B&W 604 S3
Center: B&W LCR600 S3
Bag: B&W 601 S3
TV: Thomson 100hz 32'' widescreen
Kabler: lidt af hvert der er fuldt med højtalerne.
Rack: Hjemmebygget med 20mm gevindstænger og 45mm bjælker (er selv ret godt tilfreds)
Lydkort til Bærbar: OPTO Play
Yndlings disk: Eagles – Hell Freezes Over
DVD'en der sættes på når anlægget skal vises frem:-)
Ønsker for fremtiden:
Små ting:
Biwire højtalere
Coaxialt kabel mellem DVD ßà receiver
Store ting:
Ny dvd (kigget på DENON DVD-1930)
Sub
Som i nok kan forstå er jeg ikke tilfreds med placeringen af mine baghøjtalere, men indtil videre er det lidt et kompromis med kæresten. Jeg gemmer denne højtaler væk når den ikke bruges og sætter den frem på reolen når der skal ses film.
Jeg har overvejet at hænge baghøjtalerne op på bagvæggen, men ifølge artikler herpå Hifi4all.dk og andre steder er det ikke en optimal placering og det vil også se voldsomt ud på denne lille væg. Derfor bliver det nok således indtil videre.

Hvem siger en eltax højtaler ikke kan bruges til noget??:-) den fungere fint som stander.

Et nærbillede af mit HiFi-rack med gevindstænger

Kabelføring under gulvtæppet

Kabelrod bag dvd'en:

Kabelrod bag NAD'en

stueen set fra siden:

Jes så var det vist godt med billeder for denne gang.
RIS/ros modtages meget gerne..er som sagt stadig ny så hvis i kan se små ting der kan forbedre mit system vil jeg meget gerne høre om det.