Forfatter |
|
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstærker: DENON AVR-3805
Virkelig et styk kram! som underholder selv ved indstilning hehe...
Ellers en super surr. reciever der virkelig kan sæt skub i tingene, selv ved stereo brug!
7x120 watt i 8 ohm 7x160 watt i 6 ohm
Udgangstrin: Diskret High Current transistor.
Formater: Dolby Digital, Dolby Digital EX, Dolby Pro Logic II, Dolby Pro Logic IIx (Cinema, Music mit Einstelloptionen, Game) også på DTS 5.1/6.1-kilder, DTS, DTS-ES Discrete/Matrix 6.1, DTS Neo:6 Cinema/Music (Enhanced), DTS 96/24, HDCD-Decoder DSP: 32-Bit flydende-DSP, 3. generation SHARC ADSP-21266 1200 MFLOPs ALPHA Prozessor: AL24 Processing PLUS alle kanaler
Virtual Surround: Hovedrelefoner/højttaler
DSP-Programmer: 10 Flerkanals-stereo: 5-/6-/7-Kanalstereo D.D.S.C.-kredsløb D/A-konverter: 24 Bit / 192 kHz A/D-konverter: 24 Bit / 192 kHz Digital Interface Receiver (DIR): 24 Bit / 192 kHz
Cinema Equalizer.
Auto Setup Test højttalertilslutning Test højttalerfase Måling af højttalerstørrelse (Big/Small) Indstillingsniveauer: 0,5 dB step Indstilling af højttalerafstand Præcisionsmålemikrofon: DM-S305 fra Audio-Technica 6 m mikrofonkabel (medfølger) Mulighed for opstilling på standard kamerastativ
Programmerbar Multifjernbetejning.
Mål (BxHxD mm): 434x171x429 Vægt: 17kg Standbyforbrug: <1 Watt Aluminiumsfrontpanel
DvD-Afspiller: DENON DVD-3910
Uden tvivl den fedeste DvD jeg har haft hjemme!
Billede og Lyd gengivelse i Verdensklasse!
Fjernbetjening SACD-kompatibel DVD-Audio kompatibel Afspiller: DVD, CD, CD-R/CD-RW (audio/MP3/Jpeg), VideoCD, Picture CD, DVD-R/RW DVI-udgang HDMI-udgang DenonLink 2 FireWire udgange 5.1 udgang Dedikerede steroudgang 4 stk 24-bit/192kHz DA-konvertere for lyd 2 stk 12-bit/216MHz DA-konvertere for billede Faroudja DCDi FLI-2310 billedprocessor med skalering Progressivt signal output: 480p/i, 720p/i, 1080i Denon Pixel Image Correction Coaxial/optisk digitaludgange Scart-udgang (med m/RGB) Komponent videoudgang 2 stk S-video udgange RS-233 port Størrelse: 43,4/13,7/40,3 cm (B/H/D) Vægt: 9,3 kg
Højttaler: *** Vifa Sense Komplet Surround System ***
Front: Vifa Sense VS6.5F
3½ Vejs basreflex system. Enheder: 2 x 6" long stroke woofers, 1 x 3" glass fiber cone midrange, 20mm silk dome tweeter. Frekvensgang: 30-25000 Hz. Impedans: 6 Ohm. Vægt: 30kg.
Center: Vifa Sense VS6.5C
3 Vejs lukket system. Enheder: 2 x 5" glass fiber cone woofers, 1 x 3" glass fiber cone midrange, 20mm silk dome tweeter. Frekvensgang: 80-25000 Hz. Impedans: 6 Ohm. Vægt: 6kg.
Bag: Vifa Sense VS6.5S
2 Vejs basreflex system. Enheder: 1 x 5" glass fiber cone woofer, 20mm proprietary tweeter. Frekvensgang: 80-25000 Hz Impedans: 6 Ohm. Vægt: 5kg.
Subwoofer: Vifa Sense VS6.5W
Forstærker: 200 Watts RMS Klasse A/B. Basenhed: 1 x 10" long stroke woofer, 2 x 10" passive radiators. Frekvensgang: 30-150 Hz Vægt: 25kg.
TV: SONY KV-32FX65E
32" Trinitron Widescreen 100 Hz.
Uden tvivl et af de bedste billeder jeg har set til dags dato.
Ekstra udstyr:
Højttalerkabel: Front: DALI Silver Wave 2. Center: DALI Silver Wave 2. Bag: Supra mini 1,5.
Signalkabel: (Surr.) Denon Link Kabel (Stereo) Audio Note AN-A fra DVD til Forstærker.
Signalkabel: TARA LABS Prism 500i fra TV til Forstærker.
Signalkabel: Audio Note AN-A fra Forstærker til Subwoofer
Billedkabel: IXOS XHT601 fra DVD til TV.
Dæmpning: VT Feet 0-10kg til lig under Centerhøjttaler for dæmpe resunanser fra højttaleren i at gå i TVét.

Kom gerne med kommentar eller spørgsmål 
__________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3133
|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj MBG! 
det ser sq da rigtig flot ud. 
Hvaee, jeg synes du havde bestilt noget Vienna?
Og hvordan lyder det når du spiller på langs ad rummet? Fungerer det bedre sådan?
mvh
brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det blev ikke til så meget med de Vienna...
Jo det funker MEGET beder på lang siden hehe... der er væslig mere dybde og åbenhed i lydbilledet! + bas problemerne er minimale nu!
Ellers mange tak  __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
King-of-dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
En rigtig flot bio du har..
Men synes at dine bag højtaler sidder meget op..ska du ik placeres lidt nede? __________________ Kom forbi min hjemmebio
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som du ser er der en dør i venstra side, så hvis jeg bare vil havde en smulle brade mellem dem så kan de kun hænge der... men sådan som de sider nu gir det også en super rumfølse... og der er ca. 1 meter fra sofa til bagvæg... billede snyder lidt...  __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
Green Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt fedt fedt.... er det der denon link kabel godt til surround? Så lige prisen på det hehe  __________________ ---===Hi-Fi Fanatic===---
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63947&PN=1
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 Januar 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes det gøre det rigtig godt! også selv ved stereo! forskel på mit Audio Note og Denon link er der er en lidt mere kontroleret basgengivelse i audio note kablet + en smulle beder perspektiv i lydbilledet...
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert anlæg, men har du overvejet at vinkle baghøjttalerne? Kunne give en lidt bedre lyd og mere effekt bagfra. Ellers rigtig fin opsætning tros pladsen (front kunne godt få mere luft imellem) __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker :o)
kunne være man skulle prøve at vinkle baghøjttalerne... med hensyn til fronthøjttaler... syntes de spiller bedst sådan som de står nu... vært fald i min stue... __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|
Bungi Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 341
|
Sendt: 27 Januar 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtig fed bio, med udstyret 100% iorden!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 04:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki hårt fra usødet ! Så her er så min mening Fronthøjtalerne: er nok det bedste du kan gøre med den stuge du har  Baghøjtalerne: når du nu har ca en meter til bagvægen ville jeg enten sætte højtalern lidt ned eller vende dem om og skyde dem ud 15 grader i toppen på den måde får du et mere derekte lyd oplevelse.  er du mere til reflekteret lyd som jeg, så sæt dem over på side vægene og lad dem spille bag ud det giver efter min mening (så dan har jeg det hos mig) støre reflex på din diskant og et bedre difution, det vil skabe mere naturtro gengivelse  Jeg er slev igang med at lave min stuge mere hifi venlig stuge, ikke så nemt lol
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 28 Januar 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu stilrent Mr ..
Det er da dejligt at du har plads til at stille ht'er som du har lyst, (det kan jeg ikke ).
Jeg tænkte på hvad er det du har under dine ht'er..en form for sten, formoder jeg??..
Har du overvejet at se om du kunne hænge dine ht'er nedad eller??
mvh Henrik
Zirio's Cinema
Bassfilm
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 02:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj har tænkt på måske vinkle dem lidt ned af... men ellers syntes jeg det funker super nu her... men der ved ikke sagt man ikke kan forbedre 
zirio det er ganske normale havefliser eller betonfliser hvad man nu vil kalde dem hehe... ellers mange tak 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Mr. MBG] priboj har tænkt på måske vinkle dem lidt ned af... men ellers syntes jeg det funker super nu her... men der ved ikke sagt man ikke kan forbedre 
jeg glemte at sige at jeg godt kan lide dine møbler 
det tror jeg også at det gør men prøv at vende diskanten ned af hvis du prøver vinkle dem som sagt er jeg til reflex lyd og ikke direkte lyd fra bag højtalere har selv 3 stk bose 601 bag til. du kan jo kigge forbi min tråd (der står ikke noget om mine bag højtaler endnu) skrive gerne din mening (husk at jeg ikke er fardig lol)
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj arr ved nu ikke om jeg tør kigge forbi din profil... du virker lidt farlig hehe  __________________ My Place - Sound of Life
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. MBG skrev:
priboj arr ved nu ikke om jeg tør kigge forbi din profil... du virker lidt farlig hehe  |
|
|
Lang håret... ja men farlig ... nej ikke just rofl.  __________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 Januar 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|