Forfatter |
|
desko Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey flot setup.
Undre mig lidt med dine højttalere. Er det ikke basporten der kommer ud i bunden via det horn? Fordi kræver højttalerene så ikke spikes for at luften kan forsætte ud?
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jov...bas-refleksen sidder i bunden. Det du kan se der ligner et horn, er faktisk en spids/kegle som luften rammer, hvis man kan sige det sådan...!? Håber at det gav mening  /jesp __________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækker med det Rotel 
ville nok have valgt nogle andre højtaler
men lækkert ser det ud  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ville du have valgt andre højtalere? Pga. den indbyggede forstærker/sub? __________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
top top top top lækkert.. men jeg mangler billeder af pj i action..
super nice set-up, med alt for lækkert udstyr!!
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan kun tillægge mig sigaards kommentar  og glæder mig os til nogle billeder af pj i aktion  hilsen Michael
__________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej desko.
dine højtaler spiller fint, de er bare ikke lige min smag lydmæssigt. men vi har jo alle hver sin smag.
men flotte det er de __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 23 Marts 2007 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej det ser sku godt ud med Rotel og Audio Pro jeg har hørt bægge 2 mærker da jeg selv har
Rotel og Audio Pro hørte jeg på en messe godt lyd ,men må jeg tag 2 billeder fra dine billeder
da du har taget et par gode da jeg har Rotel 1095 hilsen Rotel dyr p.s men hvorfor har du 3
mærker i højtaler ??? ...
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 23 Marts 2007 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej det ser da rigtig lækkert ud. Jeg synes at det er synd at du ikke har et rack til din effektbamse med forforstærkeren ovenpå  Endvidere er jeg imponeret over at det er lykkedes dig at hænge noget op i det der på billedet ligner et gammel pudset loft  Alt ialr topnice...
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 23 Marts 2007 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej det ser da rigtig lækkert ud. Jeg synes at det er synd at du ikke har et rack til din effektbamse med forforstærkeren ovenpå
Endvidere er jeg imponeret over at det er lykkedes dig at hænge noget op i det der på billedet ligner et gammel pudset loft
Alt ialr topnice...
|
|
|
Det er faktisk ikke noget problem at hænge noget op i et pudset loft da der som regel er tale om er "spansk" konstuktion. Det vil sige der er brædder-sivstrå/hønsenet og puds. Det er ganske let at skrue direkte igennem pudset op op i brædderne(har selv samme konstruktion  ) Eller et lækkert anlæg. Bruger du meget lenssh*t og keystone? For mig ser det ud som om projektoeren hænger meget højt, ifht lærredet? MVH WRONG  __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 23 Marts 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rotel dyr Du snupper bare de billeder du vil have  Alle mine højtalere er fra Audio Pro untagen sub'en den er selvbyg fra Dansk Audio Teknik, har bare kun fået skrevet modelnavnet på - retter det lige.
mn1974: Tak - kunne også godt tænke mig et rack, med det er kæresten ikke vildt med  Så er faktisk på udkig efter et møbel hvor det hele kan stå i - et skab eller lig. med plads til 3-4 enheder og som kan lukkes af/til. Kikker lidt på clic, men jeg er bange for der ikke er nok udluftning.
wrong: Ja, det er præcis som du skriver med loftet, den sidder i nogle brædder. Nej, underligt nok bruger jeg faktisk næsten ikke noget keystone, men jeg kan godt forstå hvad du tænker på.
__________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så for satan, det er kraftedme noget af et fedt anlæg
Jeg tænkte på om du ikke skulle hæve din Center, tror jeg du ville få langt mere ud af!..har du tænkt på en Sub??
Jeg må lige spørge hvad du synes Projektoren??.. For jeg er kigget på modellen (MT-100), også ville jeg lige høre hvad du syntes om din??..
mvh Henrik
Zirio's Cinema
Bassfilm
|
Til top |
|
|
koron Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
de højtalere er mega flotte ville jeg gerne have er bare ikke så vildt med den sub den har i siden
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til zirio
Jeg har en sub, har bare ikke fået tagt billeder af den 
Det er en aktiv sub: MG Serie/Hypex HS80 (selvbyg fra Dansk Audio Teknik)
Projektoren er og har jeg været glad for - den er virkelig god til pengene. Jeg har dog haft den i nogle år efterhånden så jeg ville nok se efter en nyere model, hvis jeg selv skulle ud og handle en i dag. Men jeg kan varmt anbefale MT200, kender desværre ikke så meget til MT100, men mon ikke den har en del ligheder med MT200!?
/desko __________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint setup! Kan specielt godt lide din Rotel samling :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2007 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HenrikW Takker mange gange  Overvejer at skifte min RSX-1056 snart, det er jo ved at være en gammel sag. Håber der snart kommer en afløser til RSP-1098. /desko __________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 04 Juni 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes du har et super flot anlæg!!! Du har sat det op på en gennemført måde og skjult kablerne godt! Så synes jeg bare at alt i pianolak er lækkert!! Jeg har selv haft RMB-1075, der er masser saft og kraft i sådan en sag... og god lyd til prisen! Så er det utroligt hvilken visuelt forskel en lille metal plade kan have fra sort til sølv!
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
desko Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej CRC1 (er det ligesom R2D2!?  ) Takker mange gange. Yes, Pianolak er nu lækkert. Man skal bare være flittig med støvekluden  . Hvad havde du koblet sammen med din RMB-1075 hvis man må spørge? - Jeg har nemlig som sagt overvejet snart at skifte min RSX-1056, men jeg ved ikke rigtig hvordan min 1075 vil opføre sig hvis jeg sætte et andet mærke forstærker til. Det virker nemlig ikke som om at der er udsigt til at rotel kommer med så meget nyt og spændende inden for den nærmeste fremtid  . /desko __________________ Rotel/Audiopro
|
Til top |
|
|
Tommy Dali Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 08 Juni 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|