Hejsa
Så er det vist min tur til at vise frem af godterne...
Jeg synes ikk det har været skide nemt at sætte op, og der er sku mange indstillinger der skal afprøves, og højttaler placering i front har være lidt af et problem, og der er stadig lidt problemer tilbage, men det er i sidste ende mit rum som er hemskoen, det er ikk ret bredt men stadig godt dybt...
Nuvel lad os se på delene:
DVD:
Rotel RDV-1092.

Den er jeg rigtig godt tilfreds med, den er opbygget med 2 forskellige dacs, en til surround og en til analog/stereo, den kan afspille de gængse formater (DD,DTS,DVD-A) undtagen Sacd, lidt træls men min musik smag er heller ikk så vildt godt repræsenteret i dette format alligevel, så det overlever jeg nok..
Surround Forstærker:
Harman Kardon AVR-7300.

Dette er ved at være en gammel sag, men da jeg kiggede efter netop denne enhed, så var de nye modeller kommet frem og topmodellen manglede de sidste watt jeg synes mange "middelklasse" manglede, så denne blev valgt istedet..
Se bort fra ridsen, det gør jeg selv..

Front Højttalere:
Focal Chorus 816V

Dette er storebror til deres mindste reol ht i denne serie, de større brødre er 3 vejs med henholdsvis 3 og 4 bas/mellemtone enheder, mine er 2½vejs med en basmellemtone med phaseplug/fasekegle ( lyder kejtet )...
De har ændret sig i lyden hele tiden under tilspilning, fra at være en smule indelukket nedefter med en lidt skarp diskant, til at åbne sig gevaldig nedefter og har gjort placeringen af dem lidt af en kattepine, det har faktisk gjort at min 3 pers sofa nok må lade livet..
Center Højttaler:
Focal Chorus CC 800V:

Der er ikk meget at skrive om her, det er den eneste model i serien, med 1 diskant i midten og 2 stk 6,5" basmellem med fasekegle på hver side og reflex porte bag..
Bag Højttalere:
Focal Chorus SR800V.

Disse er valgt pga min smalle rum, de er smidt på væggen og er lidt specielle, det er en lukket kontruktion med 2 diskanter og 2 stk 5" basmellemtoner ligeledes med fasekegle.
Fladfætter skærm:
42" Samsung Plasma.

Kabler:

Synergistic Research:
Til Front : Alpha Single.
Til Center : Alpha Single.
Til Bag : Decor Single.
Til Stereo: Alpha Sterling Active Signal Kabel.
Digital til DVD : Black Rhodium Rondo Coax Kabel.
Til Sub : Profigold Signal kabel.
Profigold Scart og S-VHS mellem dekoder/dvd og tv...
Supra Strømskinne, samt dertilhørende strømkabler til dvd og surround forstærker...
Lidt forskellige pics her til sidst:

Jesus det tog lang tid...