Hey gutter og gutinder (hvis der er nogen)! :D
Så har jeg endelig fået så meget orden i min lejlighed, at jeg kan tillade mig at tage billeder af det! :)
Først lige en udførlig beskrivelse af hele systemet, så kommer billederne bagefter.
TV: Philips 32PF3320 32" LCD Widescreen TV.
DVD: Thompson DTH211.
Sub-forstærker: NAD 3020i.
Surroundreceiver: DENON AVR-1804.
Front: Hjemmebyggede (8" Monacor bas/mellemtone + Zomax "SuperPiezo" diskant).
Center: Technics SB-AFC140 (3" bas/mellemtone + diskant).
Surround: Bose InterAudio 3000 XL (8" bas/mellemtone + 3" diskant).
Surround Back: Bose InterAudio 2000 XL (6,5" bas/mellemtone + 3" diskant).
Subwoofere: 2 stk. Cerwin Vega S-15 (15", 4 ohm, 250 W RMS) bas til bilen.

Mit dejlige Philips 32" widescreen LCD TV.

Øverst: Min Thompson DVD afspiller.
Nederst: Min NAD forstærker, der trækker mine subwoofere. Den kunne godt tåle at være større, men den klarer det fortrinligt til både film og musik!

Min fede DENON AVR-1804. Den er eddermaneme lækker! Eller, den ser ikke så lækker ud med al den blitz ... Jeg købte den brugt af en familie-far, så det er sikkert ungernes små fedtede fingre, jeg har fået med i købet! :D

Min Technics center. Den er der ikke så meget at sige til andet end at den godt nok ikke spiller ret højt, så der skal skrues manuelt op for center-kanalen! :( Det er lidt irriterende .. Men den var gratis!

Her er så et billede af den ene af de famøse hjemmebyggede højttalere! Det rå (læs: ikke kræset for detaljer) design kommer af en fortid som top højttaler i et mobildisko, hvor de to alene spillede forsamligshuse op! Rimelig vildt, når 8"eren er opgivet til 35 W RMS! :)

Så kom vi endelig til mine små yndlinge! Mine Bose InterAudio 2000 XL surround-back. De gjorde det FANTASTISK som baghøjttalere, da jeg kun havde 5.1, og faktisk endnu mere fantastisk som surround-back! (Disse højttalere var også gratis!!!)

Naturligvis samme højttalere, men her uden frontstof.

Close up af Bose InterAudio 2000 XL uden frontstof.

Endelig nåede vi så til mine lidt større yndlinge ... Close up af mine Bose InterAudio 3000 XL uden frontstof. Sjældent har jeg hørt så lille og velspillende højttaler! (og så til 120 kr. på QXL + kørsel for afhentning!)

Close up af mærkepladen med specifikationer på mine 3000 XL

Close up af mærkepladen med specifikationer på mine 2000 XL

Et billede af hele fronten med alt, hvad dertil hører... :D Det ser lidt tomt ud på billedet, men det er der lavet om på nu .. Skulle bare lige have ryddet væk, så det så anstændigt ud! :)

Et billede af den ene af mine kære Cerwin Vega subwoofere, som jeg ikke skiller mig af med, før de brænder af, og det sker sq nok aldrig! :)

Ja, i tilfælde af at I ikke kunne se det på det forrige billede, så ville jeg lige lave et close up af hele 15" bassen, så I rigtig kan studere og savle over Cerwin Vega logoet! HÆHÆ!!!

NÆSTEN som rosinen i pølseenden får I lige et billede af mine fjernbetjeninger .. Ved ikke, om det er interessant, men nu er det der..! :)

Så til allersidst skal I lige se bagdelen .. Eller ... Højttalerne der udgør det bagerste af min lille hjemme-biograf. Med alle de lyse-dimser og SÅ lidt rod ligner det sikkert ikke en single fyrs stue, men det er det!!! Bare rolig, det holder nok ikke ved med den orden, hehe!
Så er det så nu, I skal komme med alle Jeres kommentarer, ris, ros og spørgsmål osv. osv.
Jeg glæder mig meget til Jeres bedømmelse, og hvis nogle vil have byggevejledning til mine hjemmebyggede fronter, skal I bare sige til! :)
*UPDATE* Så fik jeg lige rettet lidt i teksten hist og her!
SÅ er det sengetid .. Nok derfor en del af teksten blev lidt pjattet! :)