Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 265
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
Alco skrev:
Ved ikke hvorfor at mine billeder skal være så små. de må jo kun fylde 35 Kb.
Det er hvis de er taget i en høj opløsning så fylder de meget eller hvis du har brugt macro funktion... Eller haft dem igennem et billedbehandlingsprogram så kvaliteten bliver bedre..
Feks. hvis dit kammera er på mange megapixels så fylder billedet rigtig meget og bliver meget lille når du skal have det ned under 35kb ! jeg har 2 kammeraer ( et på 4mp og et på 7.4mp ) og har for sjov lige prøvet at tage et billed af det samme objekt med hver kammera og med det på 4mp der fulder billeder kun 335kb og med det andet fylder billedet 1,4mb ! Så hvis du kan justere billed kvaliteten lidt ned på kammeraet så ville du osse kunne lave dine billeder herinde større..
Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
Centeren sidder kun meget lidt over hovedhøjde så det passer perfekt. forstærkeren indstillere den som den skal så der er ikke så meget der.når så mit tv kommer op og hænger kommer det til at passe bedre vil jeg tro
kommende projekter vil være at få tvet op at hænge. så skal resten af kablerne ind i kabelbakker og lægge. og så en ny Dvd afspiller som både kan afspille HD og BLU RAY og intil videre er det Ps3 men der går nok lidt endu så kan det være der er kommet noget andet.
Bruger siden: 04 April 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
Du kan evt. resize billederne til en mindre størrelse i det software som medfølger til dit kamera. Det kan også være at du i samme ombæring kan gemme billederne i lavere jpeg kvalitet i selvsamme software, hvilket vil medfører at de fylder mindre.
Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 01 August 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
Digger skrev:
Du kan evt. resize billederne til en mindre størrelse i det software som medfølger til dit kamera. Det kan også være at du i samme ombæring kan gemme billederne i lavere jpeg kvalitet i selvsamme software, hvilket vil medfører at de fylder mindre.
Jeg har ikke fået noget software med mit cam lige nu har jeg taget noget helt nye billeder i vga format men når jeg lægger dem ind på computeren fylder de 150 til 200 Kb. det nager mig lidt at jeg kun kan lave billederne så små, men der er vel en løsning på det. nogen som pt. ved hvordan????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum