Tøffe:
Skal nok få taget nogle når jeg har lidt sol i stuen. 
Larsen:
Takker. Kablerne er faktisk alle væk, og dét kan også snart ses på de billeder Tøffe har bestilt.
Disko:
Der kommer flere billeder 
Møblet er forholdsvis simpelt strikket sammen. I min iver var det dog pludsligt samlet inden jeg fik taget godt med billeder undervejs.
Der er brugt 2 plader i massiv bøg. 230x60 cm og 38mm tyk. De er så savet og fræset for at få den rundt kant. Efterfølgende pudset og larkeret 3 gange med mellemslibninger. Jeg skal hilse og sige at de vejer godt.
Rørene er i 2mm alu. De vejer altså ikke en masse, men de kan tage vægten. Det er affald jeg fik fra en ven. De er pudset godt ned og slebet til det rigtige finish herhjemme. Ikke perfekt, men godt nok, billigt, og ægte DIY 
I bundpladen er montere 4 kraftige bræddebolte som holder en stak træklodser, der passer inden i rørene. På indersiden af rørene er der "foret" med 2mm kabelbeskytter (den slags de ruller ud over kabler i jorden). Rørene er så trykket ned over træklodserne hvor de sidder fast, er dæmpede og holder.
Du kan se et par af tingene her:

Træklodser og "foring" øverst til venstre i billedet.
Der er så monteret 4 små vinkler til at holde den midterste hylde.
Den øverste plade har ligeledes 4 klodser skruet fast, så den ikke kan rokke sig ud af stedet.
Fødderne er 10 almindelige kork slibeklodser, som er justeret så det hele i vater. Dette gør sammentidigt at møblet på ingen måde skader gulvet eller tæppet. Jeg kan stille mig med mine 100kg på den øverste plade uden at det overhovedet giver en knirkelyd.
Nærbilleder af resten af grejet kommer senere 
/Stefan