Forfatter |
|
Beo4all Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjemmekino i egen stue...

|
Til top |
|
|
Greekstar Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 236
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
synd det er B&O, men ellers lækkert med stort lærred. det kan aldrig blive for stort.
__________________ Mvh.
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen til ... gi os noget data på udstyret tak
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæphest, det ser lækkert ud  hva står de højtaler til?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
sunaudio Branchemedlem

Sun Audio, Aalborg
Bruger siden: 18 Marts 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Greekstar skrev:
synd det er B&O, men ellers lækkert med stort lærred. det kan aldrig blive for stort. |
|
|
???????????.....??????? __________________ " Vi tre kunne hejse 10 flag, men vi blev kun født en dag"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Greekstar skrev:
synd det er B&O, men ellers lækkert med stort lærred. det kan aldrig blive for stort. |
|
|
Det var da en tåbelig kommentar Jeg er overbevist om at hans BeoLab 5 højtalere kan gi dit setup lamme tæv 
Men eller til trådholder. Det ser godt ud, men mangler du ikke en center højtaler ved dit lærred? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot system !
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Greekstar skrev:
|
|
Det var da en tåbelig kommentar Jeg er overbevist om at hans BeoLab 5 højtalere kan gi dit setup lamme tæv 
Men eller til trådholder. Det ser godt ud, men mangler du ikke en center højtaler ved dit lærred?
|
|
|
Haha, kan ikke andet end trække på smilebåndet når jeg ser sådan nogle uvidende kommentarer.. De Beolab 5 han har stående, er jeg også den heldige ejer af og vil vove og påstå at de spiller bedre end 80% af folks højttalere herinde på hifi4all............ Og 80% er lavt sat
Iøvrigt et lækkert set up.. Man kan godt se du har fået lidt inspiration fra B&O forretningerne __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
Serritzlev Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 323
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Hold da kæphest, det ser lækkert ud  hva står de højtaler til?
|
|
|
ca 130.000 kr __________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem gad jeg godt at høre (og nu skal jeg passe på hvad jeg skriver) på noget andet end en B&O forstærker  har læst meget gode anmeldelser om dem, men aldrig rigtig hørt dem selv. Det er ocerbevisende blæret
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
_Johansen_ Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 154
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med hensyn til at høre dem på en anden forstærker er det måske en lille smule kompliceret, eftersom det er en aktiv højtaler
__________________ Love is when someone you trust, cuts a smile in your face
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
Pierre skrev:
Greekstar skrev:
|
|
Men eller til trådholder. Det ser godt ud, men mangler du ikke en center højtaler ved dit lærred?
|
|
|
Haha, kan ikke andet end trække på smilebåndet når jeg ser sådan nogle uvidende kommentarer.. De Beolab 5 han har stående, er jeg også den heldige ejer af og vil vove og påstå at de spiller bedre end 80% af folks højttalere herinde på hifi4all............ Og 80% er lavt sat
Iøvrigt et lækkert set up.. Man kan godt se du har fået lidt inspiration fra B&O forretningerne
|
|
|
Typisk synspunkt for en B&O ejer.
Jeg kender 2 der hver især har et sæt beolab5 og jeg har hørt em begge steder. Ikke noget der har imponeret mig. Begge steder lyder bassen som når man slåt på en tom papkasse.
Men ellers ser det da nydeligt ud. Hvilket lærrede og projektor er der tale om. Disse 2 komponenter er da de mest interessante i det setup.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Dem gad jeg godt at høre (og nu skal jeg passe på hvad jeg skriver) på noget andet end en B&O forstærker  har læst meget gode anmeldelser om dem, men aldrig rigtig hørt dem selv. Det er ocerbevisende blæret
|
|
|
Nu er effetforstærkerne jo inbygget idem. Hvorvidt de kan bruges med en ande forforstærkere skal jeg ikke kunne sige da de 2 jeg kender begge har fuldt B&O setups.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
Beo4all Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2009 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 114
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Litt om lærret og prosjektor.
Som dere ser er kinoen i en dagligstue og det er problematisk å få det helt mørkt. På bakgrunn av dette valgte jeg lærret med grå duk. (Stewart Filmscreen 123" FireHawk G3). Projektor er av type JVC DLA-HD350 Hvit. Foreløpig har jeg Playstation3 (Blu-Ray) som kilde når vi ser på film...
Jeg er strålende fornøyd med både lyd og bilde - og det er jo det som teller :-)
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja godt ord igen, forforstærker
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
Pierre skrev:
Greekstar skrev:
|
|
|
|
|
Iøvrigt et lækkert set up.. Man kan godt se du har fået lidt inspiration fra B&O forretningerne
|
|
|
Det er vist smag og behag :)
Jeg er ik særlig imponeret over dem, og ja jeg har hørt dem spille hos en privat bekendt :)
Derudover synes jeg at de er grimme, og personligt kan jeg bedre lide lyde og udsende på mit setup, men igen smags sag :)
Og inden den første siger at misundelse er en grim ting, vil jeg lige ha lov at sige, at jeg på ingen måder er misundelig over at nogen gider at bruge flere 100.000 kr på B&O, når man kan få andre anlæg til samme pris der kan slå dem med flere længder :)
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke setup kan slå Beolap 5 med flere længder, i samme prisklasse?
Personligt synes jeg at designet er mega nice! __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
ehb_elh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 303
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det er et fremragende setup du har... lidt blandede stil-arter men okey hver har sin smag...
Hey alle andre, lav jeres egen tråd istedet for at klaske Beo4all´s tråd til!
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 19 Januar 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hold nu op alle må ha deres mening bare de ikke smider med ordene efter hianden jeg selv er okey med B&O udstyr og rat at se ejeren blander lidt andet udstyr ind i billedet det kunne vi vel alle lager af >>Beolab 5<< kunne da godt stå i min soveværlse
|
Til top |
|
|