Så er det blevet min tur til at vise mit grej frem, selvom det ikke er så stort og flot som de fleste af systemerne herinde :)
Da jeg pt. er studerende ved DTU bor jeg på et lille 12 kvm. Kollegieværelse hvilket jo gør at man må gå lidt på kompromis når man ik har mere plads og rummet også bruges til andet end at se film og lytte musik(Desværre).
Mit setup ser således ud:
Reciever: Marantz sr-5003
Front: XTZ 99.32
Center: XTZ 99.21
Baghøjttalere: XTZ 70
Kabler: Eagle Cable SKYLINE 4.0 mm, Bi-wiret til mine 2 fronter og center.
Effektforstærker: NAD 216 THX (Trækker mine 2 Front højttalere)
PS3
Medie center: (selvbygget Medion uden blæsere :) (Så er det muligt at sove om natten :) )
Så til billederne!

Dette er taget fra hvor jeg sidder når jeg ser film! og det nederste på billedet er så mine fødder :)

Her ses det så lidt oppefra så man lidt nemmere kan danne sig et overblik, det man kan skimte til venstre for den venstre front er mit Medie center.

Et closeup af den ene af mine Fronter, jeg er sindsyg glaf for dem da jeg syntes de spiller rigtig godt til prisen. Jeg havde lånt et par Dali Ikon 5 med hjem for at sammenligne og det endte med at jeg beholdte dem her da jeg bedre kan lide lyden, så helt klart mit bedste køb i dette setup.

Så er der min Reciever og Effektforstærker. Jeg har været rigtig glad for min reciever, den klarer jobbet rigtig godt og passer super med mine højttalere, også i Stereo klarede den jobbet over fuld forventning, jeg har dog som den seneste investering købt min effektforstærker da jeg følte at jeg kunne få mere ud af mine fronter når jeg hørte musik, hvilket har givet et KÆMPE løft, det var det berømte gardin der forsvandt fra dem, og man kan nu hører at de spiller op til sit bedste. Desværre er placeringen af de to ikke optimal da det bliver lidt varmt. men ikke faretruende varmt så indtil videre bliver det sådan til jeg kan købe et ordentligt møbel til det.

Her er der så taget et billede for at vise hvor mine baghøjttalere sidder henne, den anden er placerede modsat på den samme væg, og ja de er ret små det XTZ 70 men jeg må sige jeg blev overrasket, de klarer det helt ok, og så fylder de ik så meget :) Men ja det er nok der hvor der skal opgraderes en af de nærmeste gange :)
Det var så billederne :)
Setuppet fungere super på de små kvm jeg har, Min PS3 er afspilleren der henter mine film fra Medie centeret og opskalerer hvilket den klarer RIGTIG godt, desværre er den også lige pt. min Lydkilde, hvilket den ik gør optimalt, Men en Logitech Squeezebox er udset til at overtage på et tidspunkt.
Det var så min Hjemmebio :)
EDIT: Squeezebox Duet er nu bestilt og forventes at komme om et par dage :) :)
Ris og Ros modtages MEGET gerne.
Mvh Nikolaj