Forfatter |
|
MyMusicSucks Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 15 August 2004 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er blevet opfordret til at bringe min historie med MyMusic her :
De havde fået "prakket" mig en MP3-player på, som viste sig at være ødelagt,ridset&bulet ved modtagelsen, pakken var intakt, ergo var det deres fejl. Jeg returnerede efter aftale, og med møje&besvær fik jeg dem til at udbetale playeren- ombytte ville de ikke ??, men mine udgifter til returnering ville de ikke udbetale, så købeloven kender de ikke, og emails svarede de ikke på mere, en 5-10 stk. Godt gal oprettede jeg en profil på edbpriser.dk/forum/MP3 som hed "MyMusicSucks", og under den fortalte jeg historien, fik svar om at de ikke var populære, men det bedste var at få timer efter modtog jeg en mail om at en check var på vej, og "jeg endelig skulle kontakte dem hvis jeg intet modtog" ;)))). SÅ KAN DE LÆRE DET. Noget andet er at mine postninger på edbpriser.dk blev slettet, og moderatoren kaldte mig "smartass" :)), så det er ikke derfra man kan vente opbakning, ligesom forbrug.dk heller ikke har ulejliget sig med at svare mig. SÅ ER DET GODT MAN SELV KAN FREMTVINGE RESULTATER ;))).
|
Til top |
|
|
Beezer Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 22 December 2004 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun bakke op om dette!!
Ved mit forsøg på en handels med dette firma, hvis man kan kalde det dette oplevede jeg kort sagt alt gå galt.
- De leverede ikke varerne til tiden. De lovede op til 7 dages levering, men har først bekræftet forsendelsen idag, så det bliver ca. 25 dages levering.
- De hævede pengene for handlen med det samme og ikke ved forsendelser/forventet levering, som loven om fjernsalg forskriver. For mig betød det at de hævede ca.1800kr. omkring 20 dage for tidligt.
- De reagere ikke på henvendelser via email. Jeg har ventet på svar i 20 dage og endte med at lave en indsigelse på beløbet omkring den 8 dec., men alligevel har de sendt varerne idag.
|
Til top |
|
|
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
Sendt: 23 December 2004 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her må jeg også komme med min medfølelse, da jeg (min samboer) har vært utsatt for ”samme” behandling. vi bestilte 2 stk kamera som det på siden stod at var på lager. Noen dager senere ringte de og sa at de ikke hadde de bestilte kamera på lager, men at vi skulle få en ”fordelaktig” pris på et annet kamera… den fordelaktige pris var lidt under den pris som de oppgir på hjemme siden. Etter en lengre diskusjon gikk de med på å gi de ”nye” kamera til samme pris som de kamera som i utgangspunktet var bestilt (å det var jo bra). Etter noen dager begynte vi å lure på hvor pakken var, vi forsøkte å ringe dem flere ganger men hver gang så var den som kunne svare på spørsmålet ikke tilgjengelig… når vi etter flere dager fikk tak i vedkomne så forstod han ikke hvorfor pakken ikke var avsendt, to dager senere mottok vi kameraene. Men da var det et nytt problem da vi hadde bestilt minne kort til kameraene, på fakturaen som vi hadde mottatt stod det at de var i samme pakning… men det var de så ikke. Så var det til bake til tlf og ringe. De sa at de ikke hadde de bestilte kort på lager så derfor var de ikke sendt (men hvorfor stod det så ikke på fakturaen,,,,)
Fik så gjort om på bestillingen så vi fikk noen andre kort en de som vi i utgangspunktet hadde bestilt.
Vi tapte ikke noen penger på denne handel, men kan godt love for at det var en irriterende affære. Og Jeg kommer aldri til å handle der igjen. __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
Til top |
|
|
Beezer Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beezer skrev:
Jeg kan kun bakke op om dette!!
Ved mit forsøg på en handels med dette firma, hvis man kan kalde det dette oplevede jeg kort sagt alt gå galt.
- De leverede ikke varerne til tiden. De lovede op til 7 dages levering, men har først bekræftet forsendelsen idag, så det bliver ca. 25 dages levering.
- De hævede pengene for handlen med det samme og ikke ved forsendelser/forventet levering, som loven om fjernsalg forskriver. For mig betød det at de hævede ca.1800kr. omkring 20 dage for tidligt.
- De reagere ikke på henvendelser via email. Jeg har ventet på svar i 20 dage og endte med at lave en indsigelse på beløbet omkring den 8 dec., men alligevel har de sendt varerne idag.
|
|
|
Lige en opfølgning.
Det er endnu ikke lykkedes min bank at få afklaret indsigelsen mod dette firma. De svarer sikkert heller ikke dem.
Varerne blev pludselig sendt mellem jul og nytår, men jeg afvise dem naturligvis.
Jeg har fået pengene retur fra Mymusic, men de har været så frække ikke at tilbagebetale det hele. Jeg ved ikke om det er banken eller afvisningen af varerne som har gjort at pengene er kommet retur.

|
Til top |
|
|
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ok, jeg har tit handle med dem, og der har aldrig hvert nogle problemer. De har altid holdt hvad de har lovede mig og jeg fik rabat de to gange jeg har handle ved dem. Men jeg kan godt se at med de historier i her, så kune det da godt ske at man skulle tænkte sig om næsten gang med handler med dem. __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Daniel18 Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 189
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan roligt slutte mig til. den 5.7 i år ringede jeg til dette firma angående en iriver mp3. den havde de ikke på lager. fair nok så. så fik han snakket mig over på en asono elio mp3. den sagde jeg ja til, og fik lov at hente den i birkerød der hvor de holder til ifølge hjemmesiden. jeg kommer ud og henter den. nu her i dag sad jeg og kiggede den igennem overalt, og så fandt jeg billeder af babes der viste det hele sådan set. og det tror jeg vist ikke liige er standard med i pakken når man køber den! jeg opdaterede dens firmware samme dag jeg købte den, og havde her i dag mistanke til om det kunne være den der havde lagt dem ned. jeg re-installerede den så tilbage til den fabrikeret firmware og installerede den nye igen bagefter. det var ikke opdateringen der havde lagt dem ned. og jeg havde for travlt åbenbart til og checke om den havde været brugt da jeg havde hentet den. kan huske usb-kablet var pakket ind og plomberet. selve mp3'en kan jeg ikke huske, om den var plomberet. jeg er rasende på dem. sælge folk et BRUGT produkt!  __________________ Denon AVR-3805
Sony BDP-S550
B&W DM604S3
B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208
|
Til top |
|
|
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det er lige netop derfor jeg aldrig handler elektronik på nettet. Jeg gider simpelthen ikke løbe ind i de problemer I nævner her. Jeg vil hellere gå ned i den lokale butik og kigge ekspedienten i øjnene , hvis der er problemer. Måske skal jeg gi' mere for produktet, men det synes jeg er i orden.
En internetbutik er jo ikke en gavebod. Får man varen til en meget lav pris, følger der som regel også dårligere service med.
Princippet de benytter på www.cdon.com kan jeg godt li'. Man betaler for varen når den er modtaget. Det mener jeg også er mest fair.
MVH Flemming
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Daniel18 skrev:
jeg er rasende på dem. sælge folk et BRUGT produkt!  |
|
|
det må man nu heller ikke.. man må ikke sælge et brugt produkt, som værende et nyt og dermed ubrugt produkt. Det i sig selv, er nok til at du kan få hævet købet.
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige starte med at sige at jeg ikke kan tage en person alvorligt der er så umoden med sit valg af navn, det virker som en 3-årig der ligger sig på gulvet og tuder fordi han ikke må få et stykke tyggegummi. - Hvordan skal man forvente at blive taget alvorligt når man ikke engang tør give sig selv til kende.
Jeg og flere kammerater har handlet op til flere gange med MyMusic og har alle gangene modtaget superb behandling, også ved ombytninger/retuneringer. __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
Daniel18 Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 189
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil dog os sige at servicen var fin nok. fik et sports headset ved siden af som rabbat. men at den så viser sig at indeholde billeder undre mig. jeg tror næppe billeder af babes der viser det hele af sig er standard. harddisken i en ny afspiller burde gerne være 2tal clean ikke sandt? er bare skuffet over det her er sket, men witzel hvis jeg kan få hævet købet, så høre jeg lige ad omkring det hos dem.
__________________ Denon AVR-3805
Sony BDP-S550
B&W DM604S3
B&W LCR 600
B&W ASW750
SA 208
|
Til top |
|
|
schrez Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mærkeligt nok har jeg haft gode erfaringer med firmaet.
Det startede dog med at jeg bestilte en bestemt mp3, som de ved en efterfølgende opringning et par dage efter forklarede de ikke længere havde på lager. Istedet kunne de lave 'en god pris' på en anden der efter vores samtale skulle være i overensstemmelse med mine ønsker. Imidlertid fik jeg ikke den rette adapter med til mp3'eren og der var et par byttehandler. Ligeledes fandt jeg ud af der var et par andre ting jeg ikke var tilfredse med. Det hele endte med at jeg efter 2 måneders brug sendte den tilbage og fik pengene tilbage. Det synes jeg er god service eftersom de ikke var forpligtet hertil. Jeg købte efterfølgende en anden mp3 ved samme firma, som fuldt ud lever op til mine ønsker. Derudover var den på et rigtig godt tilbud.
Konklusion: Irriterende at de ikkke længere havde den første safspiller jeg ønskede, men sådan er livet jo. også lidt irreterende at den medfølgende adapter ikke passede. men fantastisk service at de retunerede pengene efter 2 måneders brug, efter jeg havde beskrevet at den ikke opfyldte mine ønsker.
MAO jeg vil gerne handle der igen
@Mymusicsucks: Har du en interesse i hifi og musik eller er du her bare for at brokkedig7advare os andre. hvis du kan svare ja til sidstnævnte burde du måske overveje dit 'medlemsskab'
VH
|
Til top |
|
|
MeLVIS Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igennem alle tråde man ser her og andre steder på nettet, er det det
samme.. mymusic har IKKE tingene på lager, som de udgiver sig for at
have. Så kan man jo sagtens have en god pris på tingene når de ikke
er på lager. Bagefter ringer de så en op og prakker en noget billig
l**t på, som de ikke har givet noget for. 
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
MeLVIS skrev:
Igennem alle tråde man ser her og andre steder på nettet, er det det samme.. mymusic har IKKE tingene på lager, som de udgiver sig for at have. Så kan man jo sagtens have en god pris på tingene når de ikke er på lager. Bagefter ringer de så en op og prakker en noget billig l**t på, som de ikke har givet noget for.  |
|
|
Det kan det umuligt være alle når jeg selv og nogle flere, f.eks. her i tråden, har gode erfaringer med dem. - Så få evt. lige dine historier på det rene. __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
MeLVIS Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|