Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 22:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Elgigantens Helte (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline
Sendt: 02 August 2003 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Der var engang en lille knægt der var forelsket i noget Linn... just kidding

I forbindelse med dårlig viden/service blver Elgiganten´s navn tit nævnt og det har fået mig til at overveje om nogle folk har misforstået konceptet.

Elgiganten er et lavprisvarehus med fed streg under lavpris og hvad deraf følger. Forretningen bliver kørt som en Alta butik dvs lavpris går hånd i hånd med lav bemandingen, deltidspersonale og lav varebeholdning.

Mange af de ansatte er deltidssælgere og nogle af de fyre har ligså megen viden/entusiasme som pigen på din lokale Shell tank. For dem gør det ingen forskel om de sælger hifi eller hotdogs, så forvent ikke den store udfoldelse

90% af de mennesker der handler i Elgiganten er sgu ligeglade med viden og service, de vil bare have en lav pris. Derfor skal prisen ned også sparer man på bemandningen og uddannelse. Samtidig er det sgu kedeligt at stå og vente på folk der så vil høre om en transistor radio. Arbejdstiden er røvsyg, hvem med lidt kompetence og familie kunne du få til at arbejde til 20.00 på hverdage og 17.00 hver anden lørdag?

Alt i alt, næste gang du kommer ned i din Lokale Elgigant så smil til de ansatte, de har ikke verdens fedeste job.

Til top Vis guru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af guru

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 August 2003 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Kender det... Jeg skal snart genoptage mit gamle arbejde i radio/tv i en tit omtalt kæde... Jeg kan lide det, og at arbejde med noget man går op i, er der noget bedre?

Smil og vær glad!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Sendt: 09 August 2003 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

"Mange af de ansatte er deltidssælgere og nogle af de fyre har ligså megen viden/entusiasme som pigen på din lokale Shell tank" - det er rigtigt , men når de udtaler sig til personer som INTET kender til hifi/surround/tv bliver de betragtet som eksperter - det er et problem...Jeg købte mig en DVD i elgiganten og fik af vide af sælgeren at D/A konverteren kun er vigtig hvis du tilkobler DVD'en til en digital forstærker flot ik'....
Til top Vis falk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af falk

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 10 August 2003 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Hehe den bedste jeg har hørt indtil nu var en sælger i Electric City som stod og forsøgte at sælge en Kenwood cd-afspiller til 1000 kr. til en kvinde - han brillerede med replikken "....og den har indbygget D/A-konverter så hvis man nogensinde får noget at bruge det til er den ihvertfald fremtids-sikret...."

HMMMMM,  BWAHAHAAAA....

Altså, tiden på den såkaldte Radio/TV-skole burde ikke virke spildt, for selvom arbejdstiden er sur, så har de selv valgt det, og ham her er skam fuldtidssælger.

*HOST*

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 August 2003 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

på min kære arbejdsplads (fritid) har vi bl.a et surroundsæt af det stolte mærke United, med 5 små højttalere og et lille bitte sub. alt sammen lavet i det skønneste plastic så man får ekstra uventede effekter med.

jeg bliver ofte spurgt "Er det godt?" ... hvordan svarer man ærligt overfor kunden, og samtidig undgår at blive fyret - når det er det værste gang pis jeg nogensinde har hørt. Ofte siger jeg at jeg ikke synes det lyder godt, men samtidig at man ikke kan diskutere smag, det har virket fint et par gange, så de har glædeligt givet 1495.- for l**tet, men så får de også en elendig dvdafspiller med.

end ikke vores indkøbere, som laver skiltene til produkterne kan regne rigtigt. på pakken/æsken står der 300watt (det er jo løgn, med mindre det er en særlig måleenhed) og på de små skilte står der at hver højttaler har en effekt på 15watt. hvordan hænger det sammen? Min chef har indtil videre ikke givet mig lov til at ringe til indkøberne og få en forklaring...

det skal dog lige siges at radio/tv ikke er vores hovedområde, jeg aner faktisk ikke hvad vores hovedområde er!? men vi tjener mange penge...

- Witzel

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 August 2003 kl. 01:29 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

SNIP

det skal dog lige siges at radio/tv ikke er vores hovedområde, jeg aner faktisk ikke hvad vores hovedområde er!? men vi tjener mange penge...

- Witzel

Måske hovedområdet er at tjene penge?

/vilmann

Webmonkey
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003
Lokalitet: København
Sendt: 10 August 2003 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

Sammenligner man El-Mutantens priser med f.eks. Tape Connection, Audiosound.dk eller tyske priser, ja så kan man sgu ikke kalde El-Mutanten for et lavpris hus - Det er jo p*sse dyrt!!!

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 August 2003 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
witzel skrev:

SNIP

- Witzel

Måske hovedområdet er at tjene penge?

/vilmann

Det går så også udemærket, koncernen omsatte for 1,7mia sidste år.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2003 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

den med arbejdstiden er dårlig i forretningerne, er den tyndeste forklarin g der eksisterer på denne jord. En kæmpe del af alle ansat i industrien er på skiftehold - det betyder aftenarbejde til midnat og for en del også natarbejde - buschaufører, taxachaufører politi brandvæsen og telefondamen i banken døgnservice er påarbejde ALLE ugens dage incl. helligdage som jul og nytår - dårlige arbejdstider er ikke forbeholdt butiksansatte - tude over dem er...

(lige et surt opstød)

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 August 2003 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

falk skrev:
den med arbejdstiden er dårlig i forretningerne, er den tyndeste forklarin g der eksisterer på denne jord. En kæmpe del af alle ansat i industrien er på skiftehold - det betyder aftenarbejde til midnat og for en del også natarbejde - buschaufører, taxachaufører politi brandvæsen og telefondamen i banken døgnservice er påarbejde ALLE ugens dage incl. helligdage som jul og nytår - dårlige arbejdstider er ikke forbeholdt butiksansatte - tude over dem er...

(lige et surt opstød)

Hej !

Lige et lille indlæg fra en glad butiksansat

Nej man skal ikke have medlidenhed med de butiksansatte mht. butikstiderne. Men prøv at anskue tingene lidt mere objektivt.

Kunder idag har to parameter som de måler service på.

1: Fleksibilitet mht. til at kunne handle alle uges 7 dage

2: Opnå højest mulig rabat........... Hvis man ikke kan få rabat er det jo en l**tebutik  Så handler vi bare et andet sted. Også selv om man har fået god behandling........ Ja ja ! Sådan er det !!!! 

Åbningstider spiller ind på servicegraden og indlevelsen hos personalet. Dem som arbejder fuldtid kender den daglige rytme. Det er deres levebrød på fuldtid. Deres arrangagement skulle gerne være i top ( Er det desværre ikke altid )

En afløser læser måske i det daglige, og har selvsagt sine hovedmål og interesser i at opnå bedst mulige resultat her. Jobbet som deltidsansat er kun et suplement til den dårlige SU. Man har typisk deltidansatte ansat 1-2 år. Så kommer der bare nye til. Derfor påvirker det indlevelsen hos den deltidsansatte, og det er kunderne som skal leve med det........ Kan man forvente andet ? Nej ! det er sgu logik for agerhøns.  

Nej man skal sgu ikke tude, eller have medlidenhed med de butiksansatte. Men jeg syntes det er synd for kunderne. Forventningerne til personalet er højere end de kan indfrie dem, overfor kunderne.

Så lav om på de skide åbningstider. Det er ikke tilfældigt at ingen vil være i detailfaget. Så hvis I syntes det er slemt nu.......... Bare vent ! det bliver ikke til det bedre. Velkvalificeret personale vil søge andre jobs. Dem som ikke har andre muligheder vil blive, og andre med tilsvarende (manglende) kvalifikationer vil komme til. Det kommer uden tvivl til at påvirke servicegraden. 

Hvis udviklingen fortsætter i den retning den gør nu. Så er det sådan fremtiden tegner, venner !   

Jeg har netop skiftet job, og fået bedre arbejdstider = mere tid sammen med min familie. Det smitter helt klart af på mit overskud hjemme, såvel som på jobbet.

Isoleret set tror jeg også, at taxi- og buschaufører vil have bedre køre/hviletidsbestemmelser. At dem som arbejder skiftehold, ville ønske at dagholdet gav bedre løn, fordi de er nødsaget til arbejde, på natteholdet, fordi deres hus er belånt til op over tagryggen. 

Arbejdstider påvirker os alle. Det er sgu ligemeget hvá vi beskæftiger os med.

Vælg selv !.... Jeg er ikke i tvivl !

Og lad os så få noget god musik og rødvin !     

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 11 August 2003 kl. 07:00 | IP-adresse registreret  

Har ikke mine briller på - havde glædet mig et billede af Elgigantens Helle, og en nærmere beskrivelse.
Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2003 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Desværre er realiteten at diverse Varehuse ikke kan tiltrække kvalificeret arbejdskraft pga arbejdstiderne. Problemet er lønnen som ikke højt nok og den kan da slet ikke sammenlignes med folk i industren der let kan holde 130-180 kr. timen.

Det var ikke så meget for at "forsvare" den dårlige servvice rundt omkring men mere for at forklare hvorfor tingene er som de er.

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 11 August 2003 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

guru skrev:

Desværre er realiteten at diverse Varehuse ikke kan tiltrække kvalificeret arbejdskraft pga arbejdstiderne. Problemet er lønnen som ikke højt nok og den kan da slet ikke sammenlignes med folk i industren der let kan holde 130-180 kr. timen.

Det var ikke så meget for at "forsvare" den dårlige servvice rundt omkring men mere for at forklare hvorfor tingene er som de er.

Hej Guru !

Du har fat i noget helt elementært og rigtigt. Det er netop som du beskriver det.

Welcome to the real world !

Jeg høre til blandt de heldige, som har en løn langt over gennemsnitslønnen for butiksansatte. Åbnings- og lukketider er heller ikke så ringe enda. Så jeg klager bestemt ikke. 

Men det kunne være dejligt hvis detailhandlen, generelt kunne tilbyde lidt bedre arbejdstider og lønninger. Det vil lokke flere velkvalificerede folk til. Det er bestemt til kundernes fordel.

Som det er, den dag idag, er der kun en taber. Nemlig jer/os = KUNDERNE. 

Ja ! Tro det eller lad være, os butiksansatte er også kunder, når vi ikke selv er på arbejde. Jeg vil sgu også gerne have bedre service i butikkerne. Det kan bare ikke være anderledes, som udviklingen tegner nu. 

Selvfølgelig er der butikker som stikker af fra normen. Men prøv at se på arbejdstider, løn, arbejdsforhold olign. Elgiganten og fona, bare for at nævne nogle, høre bestemt ikke herunder. Men man har trodsalt alternativer. Hvis du vil have service. Så gå derhen hvor du kan få den...... Men det kan godt koste lidt ekstra. Man vælger selv !  

Når jeg køber hi-fi udstyr vil jeg også gerne have oplevelser, indlevelse,  facts og rene ord for pengene, så jeg føler at jeg har købt noget særligt. Det gælder iøvrigt de fleste langvarige forbrugsgoder.

Lad nu det ligge........ Jeg syntes bare lige at jeg ville give mit syn på sagen !   

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 11 August 2003 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

på min kære arbejdsplads (fritid) har vi bl.a et surroundsæt af det stolte mærke United, med 5 små højttalere og et lille bitte sub. alt sammen lavet i det skønneste plastic så man får ekstra uventede effekter med.

jeg bliver ofte spurgt "Er det godt?" ... hvordan svarer man ærligt overfor kunden, og samtidig undgår at blive fyret - når det er det værste gang pis jeg nogensinde har hørt. Ofte siger jeg at jeg ikke synes det lyder godt, men samtidig at man ikke kan diskutere smag, det har virket fint et par gange, så de har glædeligt givet 1495.- for l**tet, men så får de også en elendig dvdafspiller med.

end ikke vores indkøbere, som laver skiltene til produkterne kan regne rigtigt. på pakken/æsken står der 300watt (det er jo løgn, med mindre det er en særlig måleenhed) og på de små skilte står der at hver højttaler har en effekt på 15watt. hvordan hænger det sammen? Min chef har indtil videre ikke givet mig lov til at ringe til indkøberne og få en forklaring...

- Witzel

føj et job

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

falk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 August 2003 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

"Men det kunne være dejligt hvis detailhandlen, generelt kunne tilbyde lidt bedre arbejdstider og lønninger" - ja bare de ikke sætter priserne op ik -- lønnen er præcis det man kan få folk til at arbejde for - er der mange(uden arbejde) der kan varetage jobbene er lønnen lav..Det er vel ikke helt rimeligt at sammeligne en industriarbejder, der har et farligt/opslidende arbejde måske med kemikalier og farlige maskiner til en person der tøffer rundt Elgiganten med skjorte og slips - og tit uden kvalifikationer...Ikke et ondt ord om ekspedienterne i elgiganten men lønnen er helt okay i forhold hvad andre tjener, mener jeg.

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 August 2003 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Det er ikke for at sammenligne et farlig arbejde med at tøffe rundt i Elgiganten, mere for at understrege at hvis man ikke vil betale mere i løn så er det svært at tiltrække de "rigtige" folk.

En Elgigantsælger tjerner vel 18000-21000 det er ikke en løn jeg gad at arbejde 37 timer for med de arbejdstider. Ikke dermed sagt at jeg er en bedre sælger end de ansatte i Elgiganten eller andre kæder, men de engagerede medarbejdere forlader skuden til fordel for bedre betalt/arbejdstider/udfordrende job, og dermed får man indiskutabelt den ringere service/viden som folk klager over. 

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 August 2003 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Jeg fatter slet ikke at folk gider at arbejde under de vilkår der er i netop elgiganten. En sælgers job er selvfølgelig altid at sælge mere en kunden kommer for at købe, men....vi laver de lige stort her MEN. Den måde de kører på i EG er jo under al kritik. De udsender en avis, men udemærkede tilbud, og når man så tager ud for at købe disse tilbud, for man at vide, at det egentlig ikke rigtigt duer, er dårlig kvallitet o.s.v. og at man skal købe en større/bedre model til 50-100% mere.....af en der i forvejen ikke har en skid forstand på det han sælger. De ansatte i EG bliver pisket af deres såkaldte bonusordning, hvor de får provition af visse udvalgte mærker/modeller. Du må meget undskylde men helte???? Nej det vil jeg næppe kalde dem. Jeg ved ikke om der generalt er et problem i detailhandlen (har dog mistanke om det), men det virker ikke som om nogen er organiseret hos EG overhoved.

Kan til slut lige sige at jeg snakker af egen erfaring, og at jeg kender flere der har oplevet det samme som mig.

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Grandmuul
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 August 2003 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

I har ret i meget af det i siger, MEN, nu føler jeg altså træng til at forsvare min arbejdsplads lidt

Arbejder selv i ElGiganten, dog (heldigvis) kun på deltid. Startede der egentlig primært, fordi det er noget der interessere mig, og de ikke havde brug for flere medarbejder i hifiklubben. Jeg forstår udenmærket godt, at alle jer kritiske brugere ikke gider handle der, men måske alligevel ikke. lad os tage en situation.

I er brændt varm på en RXV1300, som bestemt ikke er nogen dårlig forstærker, og som selv mange kritiske brugere benytter. Ser i den i tapeconnection, til 6999, skal jeg være den første til at give jer den 300 kr. billigere.. måske tjener vi ikke synderligt mange penge, men for os er det vigtigere at få salget, end at få en stor indtjening. Vores prisgaranti, virker godt nok kun mod butikker, som rent fysisk har en butik, men det plejer nu ikke at holde mig, og mine kolegaer fra, at give kunden varen til en pris der er lig, eller bedre prisen hos en internet handel.. Så er i brændt varm på en varer hos en anden forhandler, så tjek for jeres egen skyld først prisen hos os, eller spørg ind til, om vi ikke kan give den billigere.. for det kan vi, og det ved jeg...

omkring det med inkompatente med arbejdere, må jeg jo nok give jer ret på mange områder, og jo, det er sgu nok ca. 3 ud af 10 der ved ligeså meget som mig, og stiller lige så store krav til ens hifi som mig.. Men det skal lige siges, at i min afdeling, er der kun 1 der ikke ved ligeså meget som mig, eller mere.. og det er sjovt nok min chef   han er måske den eneste der ville komme til at sige at prologic og DTS var det samme... men resten af os, er virkelig kræsne brugere, som bruger meget tid på Hifi ud over vores arbejde.

En helt anden ting er, at jeg tror meget næppe at jeg finder et bedre deltids job, men jeg studerer, end det jeg har nu.. jeg får gennemsnitligt ca. 30% mere i løn end mine kammerater, som får den normale mindsteløn som over 18 år.. tror det er ca. 85.. det kan slet ikke måle sig med min timeløn.. samtidig har jeg altså nogen rimelig store fordele, når jeg selv skal købe Hifi.. desværre er vores højtaler sortiment blevet meget indskrænket.. har kun Energy, Jamo, Mission og Eltax tilbage, og kun få udvalgte modeller.. men når det gælder DVD og Receiver, får jeg noget mere for pengene gennem mit arbejde... for ikke at sige langt mere.. Og det gælder selvfølgelig på alle varegrupper.

Men for guds skyld, lad være med at stille for høje krav til deres viden.. i kan være heldige og finde en der er lige så klog som jer selv på det område, men så tror jeg nok i allerede finder ud af når han har sagt sit første ord om produktet.. dog skal det siges, at der tit og ofte holdes store kurser, hvor alle vores leverandører kommer ud og fortæller om deres varer.. det foregår på hotel, hvor man sover i et par dage, og ellers bare bliver slæbt fra den ene leverandør til den anden...

Men ElGiganten er for folk der skal have noget godt, til en fornuftig penge, og det er også mest den slags kunder jeg har... er fandeme sjældent jeg sælger en forstærker til over 4000, eller en dvd til over 2000... og jeg tror ikke at jeg har solgt et par højtalere til over 1500 i et ½ år... store TV er der noget bedre salg i...

Omkring det med at lade være med at svine produktet til, selvom man godt ved det er noget l**t, men samtidig ikke vil fyres, er det altid godt at sige "det er godt til pengene" så ved folk ligesom hvad man snakker om... hvem forventer en imperial oplevelse fra et surround system til 2000? de færreste...

Jeg har arbejdet på fuld tid i et små perioder ad gange, i ferier f.eks, og jeg giver jer ret, smil til os, eller bliver vores dag bare endnu mere smadret end den i forvejen er :)  Men som ung knægt klager jeg fandeme ikke... absolut fed koncern, med masser af goder og oplevelser for personalet...

Så gør os ikke så dumme som i gør os til.. kun hvis vi virkelig er det

Til top Vis Grandmuul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grandmuul

Grandmuul
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 August 2003 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

DonJensen, du ser for meget TV.. Indrømmet, kommer der en kunde ind på et TV vi annoncere, uden tekst tv, spørger jeg ind til, om det ikke var en idé med tekst tv for 300 kr ekstra.. er svaret nej, sælger jeg selvfølgelig det han/hun kom for, i stedet for at presse dem.. omkring vores provision, så gør du det nok til lidt (meget) mere end det er... det er så lille en del af vores løn der består af provision.. det er klart, vi skal tjene penge, men samtidig skal vi heller ikke stå og lyve folk op i hovedet.. Vi vil ikke sælge de dyre varer for hvilken som helst pris..

Vi har f.eks. lige haft en DVD i vores avis, til 379,- og når folk kom på den, solgte vi den bare, fordi det er umugeligt at få noget bedre i samme prisklasse.. vi tjente nada på dem, men vi fik en glad kunde, og det er det vigtigste..

Står da lidt i samme situation.. Har selv kigget på et par KEF Q55 som jeg kunne få hammer billigt, men i fortæller mig alle sammen at et par evidence er langt bedre, og det skal i da også have tak for, for måske opfylder de nogen skjulte behov som jeg hele tiden har haft. Det handler om at finde ud af hvad folks behov er... det er klart, at kommer der en ind på et 14" TV, prøver jeg heller ikke at sælge ham en plasma... Det er slet ikke sådan det hænger samme.. vi åbner nogen muligheder ved at vise folk, hvad de kan få mere, og ønsker de ikke de ekstra features, får de selvfølgelig det de ønsker... det er sådan det hænger sammen, og det burde du også selv vide, eftersom du har erfaring i samme branche.

Til top Vis Grandmuul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grandmuul

guru
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 August 2003 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Hej Grandmuul

Jeg har selv været ansat i Elgiganten som Deltidssælger under min studier (stoppede for 1 år siden) Alle dine grunde er de samme som jeg havde for at ville arbejde der, og jeg ved at ikke alle er dumme og uden viden.

90% af de mennesker der handler i Elgiganten er sgu ligeglade med viden og service, de vil bare have en lav pris. Derfor skal prisen ned også sparer man på bemandningen og uddannelse.

Ovenstående er et qoute fra toppen af tråden, som jeg egenlig skrev for at forklare at konceptet ikke er henvendt til nørder men til den brede forbruger der ikke ved en skid og i bund og grund også er ligeglade.

Samtidig prøvede at give nogle grunde til at tingene er som de er, thats it.

Der er masse af viden og entusiasme i Elgiganten men den bliver desværre mange gange dræbt af forsikringssalg, opsalg på produkter med minusavance og ledere der ikke altid er deres opgave voksen.

God vind i dit job, det kan være rigtigt fedt!!! 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes