Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 11:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Audio Concept - nu Sunaudio. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
-=HYP=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Status: Offline
Sendt: 15 November 2004 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har fornyligt handlet med http://www.audioconcept.dk/ .

Jeg havde via dette forum fået kontakt til Kenneth fra Audio Concept.

Jeg skulle købe et Loewe tv med bord , som blev solgt billigt , da det var en demomodel.

Jeg skriver en mail til dem , og regner med svar samme dag.

Da det er blevet sidst på eftermiddagen , så vælger jeg så at ringe derop , da jeg endnu ikke har fået svar på min mail.

Jeg snakker så med Kenneth , og får svar på nogle spørgsmål , som jeg havde. Under samtalen refererer Kenneth til en mail , som han har sendt.

Jeg modtager hans mail hen på aftenen , men kan se , at den er afsendt tidligt på eftermiddagen . Jeg har haft lidt bøvl på det tidspunkt med mit webhotel , så det er årsagen til , at jeg først har fået mailen så sent. Mailen var altså skrevet , før jeg ringede.

I mailén er der både oplysninger om , hvordan jeg bedst kan få det transpoteret tvét hjem , men der er også skrevet en kørselsvejledning , om hvordan jeg nemmest finder butikken - det er jo kanont.

Dagen efter kører jeg så til Aalborg og henter tvét - med hjælp af kørselsvejledningen selfølgelig

Da jeg ankommer til butikken , bliver jeg mødt af en sælger , der straks viser mig , hvor tvét er , han spørger så , hvor jeg holder henne , og så tager han ellers fat.

Med fælles hjælp får vi det 50 kg tunge tv ind i min bil , og det nok 20 kg tunge tv bord med.

Vi afslutter så handlen , og jeg kører hjem.

Jeg føler selv , at jeg har fået en behandling af Audio Concept , som er helt i luxus klasse.

Jeg sparede ca 11500 kr på bordet og tvét , og alligevel så for man fuld service , selvom , at jeg ikke ligefrem har betalt for det

Da jeg kom hjem , og en kammerat og jeg fik slæbt tvét + møbel ind i stuen , jammen så stod det som nyt - Der var ingen ridser eller andre skader på tvét , som man evt. kunne forvente af en 2 mdr. gammel demo model.

Hvis alle butikker havde samme service niveau , så ser det skidt ud for internetbutikkerne

Alt i alt , så er jeg 100% tilfreds med min handel fra Audio Concept , og vil roligt anbefalle andre at handle med dem , for her får man en service der duer

Mvh

Martin Jørgensen

H/K DVD 30
Rega Planet
Loewe Xelos
Dali 850
Til top Vis -=HYP=-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -=HYP=-

Nevermore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 November 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har også handlet med Kenneth hos Audio Concept, og kan genkende den hurtige og fair behandling via mail.

Mine køb drejede sig om Harmonic Tech - og jeg fik hurtige og seriøse svar - kanon!

Til top Vis Nevermore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nevermore Besøg Nevermore's Websted

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Sendt: 15 November 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Hej Martin alias HYP,

Fin service!

Var lige ved at tro at denne tråd ville udvikle sig negativt da jeg begyndte at læse dit indlæg.

Har selv brugt dem til at få repareret mine Snell E2 basser - ingen problemer...

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

-=HYP=-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004
Sendt: 15 November 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Ja - Jeg fik iøvrigt også fuld garanti på TVét , selvom at det var "brugt"
Til top Vis -=HYP=-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -=HYP=-

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 November 2004 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Rart at høre at også andre har gode erfaringer med Audio Concept.

Vi skulle lytte på ny forstærker, men var hverken tilfreds med højtalerne der blev lyttet på eller lytterummet. Løsning: Knap en time senere står Kenneth i vores lejlighed med udstyret koblet til vores egene højtalere! Vi brugte vel knap 2 timer af hans tid inden vi havde lyttet udstyret ordentlig igennem...

Super service!

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 November 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Næsten for godt til at være sandt, men reklamen i denne tråd er vel det hele værd. Måske skulle tage en udskrift af denne tråd med til næste lønforhandling...

brianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 November 2004 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Kanon der

Har også selv kun gode erfaringer med Audio Concept. Har flere gange været inde og kigge, uden at købe noget, og alligevel har Kenneth tid til snak og lyttesesioner. Sidst jeg var derinde, sad jeg og lyttede på noget triangle, og var der ca 1½ time - UDEN at købe noget. Det er fandme service... Det er en lille god og alsidig butik, der ikke er bange for at få noget spændende hjem..lækkert.....

mvh

Til top Vis brianm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brianm Besøg brianm's Websted

kwwel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 25 November 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

hejsa ,,, så kan jeg jo fortælle en lidt anden version af deres moral ,,,

ja sælgeren er ret ok i audio concept ,, noget andet er når de har lavet fejl og skal til lommerne

det er jo først når der har været problemer de skal bevise deres værd , det siger jo ikke meget om deres service før der kommer komplikationer men her var det ikke nemt at komme igennem til dem

personligt vil jeg afstå fra at handle der da jeg på et tidspunt lånte en forforstærker som var efterset og isat nye rør = perfekt stand

jeg vil undlade at nævne navnet på produktet da det ikke var producenten der var skyld i fejlen men audio concept der ikke havde chekket deres brugte udstyr ordentligt ,,,,

historien er kort at da jeg satte forforstærkeren til sprang begge mine lowther enheder med et brag da forstærkeren slap dc ligeigennem da den blev tændt ( rep koster ca 4500 på det tidspunkt )jeg behøver sikkert ikke fortælle at alt var slukket mens der blev tilsluttet

jeg gik tilbage og sælger var meget sød og forståene , altså lige så hjælpsom som i andre forklarer herinde ,,, og han ville da sørge for vi fandt en løsning , men om jeg ikke kunne ringe tilbage eller komme forbi

da jeg havde været derinde 3-4 gange uden held til at få en given løsning på hvad deres defekte grej havde gjort ved mine højtalere ,,, jeg vil lige sige at jeg på ingen måde i den tid var sur eller gal da de hele tiden sagde de nok skulle hjælpe med en løsning

ligesom jeg også havde givet udtryk for at hvis de ville tage en del af fadæsen på deres skuldre så kunne jeg selv betale noget af det !! stadigt uden held

sælgeren som jeg ikke ved hvad hedder havde ikke den fornødne kompetance til at tage en beslutning om noget som helst andet end at være meget meget flink ,,,

da jeg endelig til sidst blev en kende mere bestemt i tonen fik jeg at vide jeg måtte tale med indehaveren ,, eller ham der havde gennemset forforstærkeren ,,,

her fik jeg den helt fantastiske forklaring at det jo var min egen skyld da man aldrig ,,, gentager aldrig tænder en forforstærker tilsidst da dc så jo kan kan få frit løb igennem ,,, magen til sindsyg forklaring skal man vist kigge længe efter ,,, det jeg egentligt blev mest sur over her var at han tilsyneladene selv syntes det var en helt plausibel forklaring på at deres defekte grej havde ødelagt for 4500 af mit grej

der var aldrig tale om at de ikke vedstod at den pågælne forforstærker havde lukket dc igennem , ej heller at de ikke troede det var den der havde forårsaget  to ødelagte enheder ,,, så deres målinger har jo helt sikkert vist at det var den forforstærker de ikke havde chekket ordentligt

så der var intet at gøre ingen refusion ,,, ingen tilbud om et tilgodebevis til andre varer , intet tilbud om de ville forestå rep af mine højtalere ,,, jeg må så også sige at jeg ikke råbte højt og blev bordaux i ægget ,,, det orkede jeg simpelt hen ikke da jeg var blevet holdt hen så langt tid at jeg bare takkede af

tilbage står at audio concept skylder mig for to lowther fronter 4500,- eller ½ delen som jeg jo selv havde sagt at ville betale så jeg tror sørme jeg sender den her mail til audio concept  det kunne jo være de ville være ordentlige og sende en  jule check til mig ,,,,

hilsen kwwel

Til top Vis kwwel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kwwel

kwwel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 November 2004 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

hejsa ,,,, som sagt så gjort !!

jeg har dd sendt trådens navn til audio concept men forventer ikke mirakler  !!

hilsen kwwel

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 November 2004 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

kwwel skrev:

hejsa ,,,, som sagt så gjort !!

jeg har dd sendt trådens navn til audio concept men forventer ikke mirakler  !!

hilsen kwwel

Det var sandelig en sørgelig historie...

Har du prøvet at kontakte "Kontanten" på DR?

De ville elske en sådan historie, og så plejer der jo somregel at ske ting og sager...

Sørgeligt, men sandt!

Venter med spænding på udfaldet af denne sag...

kwwel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 November 2004 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

hejsa  ppp

det ligger ca 4-5 år tilbage og da de jo er så flinke som de er, lånte sælgeren mig ganske enkelt rørforforstærkeren uden papirarbejde ,,,, jeg havde været derinde før så de vidste hvem jeg var !!

men såvidt jeg ved at hele konstellationen i audio concept den samme idag som for de år siden så jeg synes det også er fair at høre hvad de ikke kan !! sørg for at få papir på de ting i låner samt at de er indforstået med at betale evtuelle skader deres udlånte ting måtte medføre på jeres udstyr !!

den kostede den formidable sum af omkring 3000,- så det var derfor jeg selv tilbød at være indforstået  med en delløsning ,,,, idet jeg godt kunne se det var surt at skulle betale mere for rep af mine enheder end selve varen havde kostet !!samt jeg godt kunne fornemme at sælger var kommet i en knibe , han snoede sig lidt rundt når han så mig :-)

jeg tror ikke selv bare en ½ meter på at de kompenserer på nogen måde for den skade deres ting gjorde ved mit udstyr ,,, på trods af at sælger godt vidste at jeg ikke trådte i mønt på det tidspunkt ,,,,,

men siden har jeg nok brugt mellem 75-150på udstyr og selv om jeg køber meget brugt  så havde de jo nok fået deres del af salget hvis de ellers havde løst den her på en ok måde

hilsen kwwel

SUN audio
Branchemedlem
Branchemedlem
SUN audio ApS

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 25 November 2004 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Hej Kwwel,

det er da med stor beklagelse at vi må konstatere din store utilfredshed.

Ovennævnte OVC forforstærker var gennemprøvet før du lånte den og fejlte ikke noget, blev udmålt på værksted uden at vise fejl, og siden hen igen afprøvet ,igen uden at vise fejl. Derfor kan vi ikke se hvorfor forforstærkeren viser fejl hos dig, men kan kun konstatere at den virker når vi havde fingrene i den. Både i butikken og på værksted. Både før og efter du lånte den.

Vi vil dog gerne give dig et tilgode bevis på kr. 2.000,- som du kan handle varer for hos os , da vi ikke er interesserede i utilfredse kunder.

Til top Vis SUN audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SUN audio Besøg SUN audio's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 November 2004 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Det var da noget af et tilbud .. men vil da gerne høre mere om at i mener man "aldrig tænder en forforstærker tilsidst" ? en Mute knap er vel skapt til dem der vil ha deres effekt tændt
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 November 2004 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Ja, sandheden har altid flere sider. Jeg synes det er et flot tilbud fra A.C.

Og lad mig så også benytte lejligheden til at sige tak for den fine service I altid har udvist overfor mig, når vi har handlet!

Det er også blevet til en del kopper kaffe efterhånden nede i butikken

Er I for resten ved at få bygget om for tiden??

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

SUN audio
Branchemedlem
Branchemedlem
SUN audio ApS

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 25 November 2004 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Ja det gør vi. Det er bedst først at tænde forforstærkeren og sidst effekttrinet.

Jeg kan dog ikke huske om jeg eller een af mine kolleager har sagt at det var årsagen til afbrænding af lowther enhederne, da det drejer sig om helt tilbage i vinter/forår 1999.

Til top Vis SUN audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SUN audio Besøg SUN audio's Websted

Mikke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 25 November 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Her må lige suges luft!
Det er da for det første en imponerende service og for det andet en overordentlig høj forretningsmoral.
Det lyder som om man kunne vende blikket mod Aalborg næste gang der skal investeres.
Til top Vis Mikke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikke

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 November 2004 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

En lørdag så jeg på deres side over demomodeller, at de havde en Pioneer dv717 til salg. Den var taget ind for en kunde, så den var nogle år gammel. Det så ud til at være et godt tilbud. Jeg ringede til dem først på formiddagen, og godt 6-7 timer senere mødtes jeg med en medarbejder fra Audio Concept i Århus hvor vi klarede handlen. Manden var ikke på arbejde, men skulle blot til Århus ved en tilfældighed sammen med sin kæreste. Super service

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

becker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 November 2004 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet med Audio Concept et par gange, og den ene gang gik alting galt. Men det var det netop da tingene gik galt, at forretningen trådte i karakter og ydede fremragende service. Og det jo der man har allermest brug for det.

Så jeg er endt med at være en meget tilfreds kunde, som meget gerne vil handle med dem igen. Bare ærgerligt at der er 420 km derop!!!!

Hans
Branchemedlem
Branchemedlem
ArtSound

Bruger siden: 14 April 2003
Sendt: 26 November 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Her er da tale om den mest udstrakte service jeg længe har hørt! For braget i højtalerne skyldes da betjeningsfejl. MANGE rørforforstærkere lukker DC direkte igennem når man tænder dem, så hvis effekttrinnet er tændt.. puf   Man får i hvert fald lejlighed til at se slaglængden på enhederne

Man tænder altid anlæg med rør i signalretningen, cd-forforstærker-effektforstærker, og slukker modsat, effekt-forforstærker-cd.

Så hatten af for Audio Concept

Til top Vis Hans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans Besøg Hans's Websted

willold
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Sendt: 26 November 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

vil lige stemme i:

har også haft god oplevelse med Audio Concept: har købt et sæt virkeligt vellydende Triangle Luna speakere(synd at flere umiddelbart ikke har stiftet bekendtskab med dette mærke, virker som særdeles kompetente - også med rørforstærkere...) og fik leveret til døren da en sælger alligevel skulle til KBH....top-top.

dog skulle Audio Concept måske tjekke deres "kontakt-sektion" på hjemmesiden; jeg har forgæves skrevet til dem 2 gange uden at få respons...det lader til at det ikke rigtigt virker. jeg mangler et sæt jumpere(og noget emballage..)...

men som sagt, fin service jeg har oplevet.

mvh,

mikkel 

Til top Vis willold's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af willold

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum