Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 17:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Merlin sover (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 20 November 2004 kl. 00:46 | IP-adresse registreret  

Nu er det 6 uger og 2 siden Merlin hentede mit Sony TV til reperation og de har ikke fået reservedelene endnu, siger de. SKal man blive sur på Merlin (Electronic World) eller Sony ?

Jeg kan ikke se der er nogle undskyldning. Det er ganske enkelt for dårligt. Fik ikke engang et låne TV selvom det står i den tillægsforsikring jeg købte.

De samler åbenbart ikke på kunder

Bare en advarsel.

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

piranha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 November 2004 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

1. blive sur på merlin? JA (6 ugers ventetid holder ikke). Det er der du har købt det så det er deres ansvar

2. De har da bare at spytte et låne tv ud af numsen i en vis fart. Især når det står i din købskontrakt.

Så hvis det var mig ville jeg nok bruge nogen store ord hvis de ikke får fingeren ud !

MVH

Til top Vis piranha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piranha

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 November 2004 kl. 01:53 | IP-adresse registreret  

Købeloven er meget simpel på dette område. 6 uger er ALT forlænge, med mindre der er tale om ekstraordinære omstændigheder.

Ret skriftlig henvendelse til dem og anmod om en hurtig afklaring. I modsat fald kan du hæve købet og tillægsforsikring med henvisning til sløv ekspedition. Hvor gammel er "kassen"?

Jeg ved personligt at Sony desværre er nogle sløve bavianer, de skal bare have pisken, eller deres servicecenter. Er det indleveret til Elektronikcentret?

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 November 2004 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Som cta skriver, så skriv til dem (Merlin) at hvis ikke TV'et er
repararet inden 7 dage så vil du hæve købet (forudsætter at der
stadig er garanti på apparatet). Så brokker de sig sikkert højt og
længe, men det har du altså ret til.

/U.

Kduus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 November 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Ikke for at svine nogle til, men merlin stinker og du skal ikke holde dig tilbage, bare sig det til dem. Jeg leverede engang min bærbar ind, efter 4 uger var den ikke kommet og jeg gik derned. De havde lavet den og den lå ude på lageret, jeg fik den ovenikøbet at se. men jeg kunne ikke få den udleveret da compaq og Merlin's ("Serviceafdeling") ikke kunne finde ud af hvem der skulle betale reperationen. Så sagde jeg at det kunne jeg være ligeglad med, jeg skal ikke for en har en (luksusforsikring) til ca 2500 kr. der dækker alt. Det kunne ekspedienten godt se, Det var sikkert fordi han var en af mine venner.

Ugen efter var jeg dernede igen og fik en anden ekspedient, for jeg gad ikke svine min ven til, så jeg fik butikscheffen. Jeg spurgte om jeg kunne få den den hergang men han benægtede at den nogensinde havde været ude på lageret også fik en kæmpe verbalrøvhul, også gik jeg.

Ugen (uge 6) efter spurgte jeg butikcheffen om jeg ikke måtte snakke med en normalperson. Jeg fik så soucheffen se han kunne tænke, han gav min en ny bærbar lige med det samme. Da den jeg havde var udgået fik jeg en der var bedre på alle punkter (ALLE). En måned efter fandt merlin så min bærbar, og de begyndte at sælge dem som ny, men de fik den vidst aldrig solgt sagde min ven som har sagt op i merlin fordi de aldrig har styr på noget og kunderne kommer kun og klager.

Jeg har nogle flere eksempler men de kan godt ligge lidt. Soucheffen kendte min mor så det var nok derfor jeg fik en ny.

Ellers skal du bare ringe ind til deres hovedkontor og sige at hvis de ikke finder på noget hurtigt for du fat i forbrugerklagenævnet, det virkede engang med min fars gamle mobil. 5 min. ringede de tilbage og sagde at han kunne komme og hente en ny.

Et tip når du står der nede forlang at han ringer til ("servicekontoret"), kan være det virker!!!!

Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
Til top Vis Kduus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kduus

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes