Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 19:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: kendskab til netpower24 i tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kanonkongen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2005
Status: Offline
Sendt: 11 April 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

hej går og tænker på at købe en z3 og et lærred hos netpower, er der nogen der ved om det er en ok shop, om man kan stole på dem.

Til top Vis kanonkongen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kanonkongen

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 April 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Var også selv en tur forbi netpower24, men handlede selv hos www.technikdirekt.de istedet! Jeg turde ikke hoppe på netpower24's lærreder uden selv at have haft mulighed for at se på dem.

Virkelig god service fra technikdirekt via mail korrespendance og hurtig levering! Bestilte min z3 søndag og havde den fredag eftermiddag.

Måske denne tråd kunne have interesse: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22708&K W=BjarkeNR

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

Knudsenergud
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 April 2005 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hej Kanonkongen.

Jeg har bestilt et pakket tilbud med en Z3 og et lærred ved netPower24..

Nu venter jeg bare på at modtage pakken

Eftersom jeg ikke har modtaget den endnu, kan du lige få en midlertidig status.

Forløbet er endtil videre gået således.

Skrev lidt frem og tilbage med dem for at få et andet lærred istedet for det som er i pakken, og de svarede prompte... Det de har i pakken er på 244x137cm og det er for stor til mig. Jeg valgte istedet et på 214x120cm. Stadig lidt stor med det var det mindste 16:9 med sort kant.

Afgav ordre og skulle betale med bankoverførelse. Dette blev gjort i fredags. (beløbet blev dog hvis først overført om mandagen) Ialt har jeg overført 11680kr for pakken og forsendelsen (forsendelse 69euro med UPS)

Fik en mail igår torsdags at nu var varen afsendt. Og at levering er ca. 2 hverdage

Så nu venter jeg bare med længsel  og regner med med at havde den på tirsdag senest.......

Så jeg kan desværre ikke anbefalde stedet...... endnu... før end efter tirsdag i næste uge... håber jeg:-)

Jeg poster en briefing når jeg modtager pakken....

Mvh.

Knudsen

Til top Vis Knudsenergud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knudsenergud

kanonkongen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2005 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

glæder mig til at høre hvad der sker i forløbet.

regner med at bestille det lærred der følger med i tilbuddet, tror du ikke det er ok?

Knudsenergud
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Jo det må være fint... især til prisen.

Mit alternativ var at bruge et rullegardin fra ikea!

Og det jeg har læst rundt om på nettet siger ok for det til prisen.

Grunden til at jeg valgte et andet var pga. størrelsen, ellers magen til.

Til den pris kan det ikke gå helt galt, vel

Det eneste der måske er at gain på dette lærred kun er 1.0 og det er lidt til den svage ende.

Bare husk at man skal sidde med en hvis afstand til et så stor lærred og at Z3 har brug for en hvis "trow" distance for at lave denne størrelse. Og der er en uskreven regel om at forholdet mellem side afstanden og billed størrelsen helst skal være mellem 1,5 og 2.

www.projectorcentral.com/screen_size.htm

Under alle omstændigheder så skal jeg nok fortælle om det lever op til mine forventninger i næste uge

Til top Vis Knudsenergud's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knudsenergud

Knudsenergud
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2005 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har idag modtaget mit pakketilbud fra netpower24

Jeg har dog kun nået at teste projektoren mod et gammel "smal films" lærred jeg havde i forevejen... Det nye er lidt for stort og uhåndterbar til at jeg selv kan hænge det op, så det bliver først testet i morgen

Men selv mod dette gamle lærred er billedet KANON....

Så uanset hvor godt det nye er kan det ikke være helt så dårlig som det gamle smal films lærred. (det var enda et jeg fandt på et loppemarked for 20kr)

Under alle omstændigheder så kan jeg kun anbefale netpower24. De var forholdsvis hurtige og meget billige.

Så det har altså taget en uge fra jeg overførte pengene til dem til jeg havde pakken. (det er vel OK når man tænker på at det også tager et par dage og sende det herop)

Og prisen er der sku heller ikke noget at klage over. 11.400Kr inkl. moms og forsendelse og lærredet!

Jeg vender tilbage med lidt info vedr. kvaliten af lærredet! Det som bekymre mig mest ved lærredet er at gain kun er 1.0.... men hvor meget det har og sige ved jeg først i morgen.

Mvh

Knudsen

kanonkongen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

det var da en ok leverings tid. Glæder mig til at høre om det lærred der følger med, regner med at jeg bestiller et sæt hvis du ellers kan sige god for lærredet.

hvad skal gain helst ligge på?? til en sanyo z3

Knudsenergud
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 April 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Hvis man vælger et lærred med et højt gain får man mere lys ud af sit billed, men til gengæld bliver det også mere vigtigt hvor man sidder. Jo højere gain jo mindre viewing angle. Et spejl er jo f.eks det højeste man kan forestille sig. Det bliver man blændet lige i midten af billedet, men hvis man bare flytter sig lidt er der ingen lys overhovedet .

Gain på et mat hvid lærred er som regel mellem 1.0 og 1.3. Når nu dette kun er på 1.0 betyder det at man ikke får meget lys tilbage, men tilgengæld er betragtningsvinklen meget bedre..

Til mit behov er det faktisk godt at den er så lav, eftersom jeg har behov for den brede betragtnings vinkel til min stue.

Jeg har testet det og jeg synes at der stadig er fint med knald på lysstyrken selv om gain er lav, dog skal rummet selvfølgelig være mørklagt. Men det gælder jo alle projekter opstillinger....

Du kan læse mere om alt dette her på denne side.

www.projectorcentral.com/projector_screens_gain.htm

Jeg kan godt anbefale dette lærred, især til prisen

At give ca 1000kr for et 214x120cm eller 244x137cm er sku da billig...

Billedet ser kanon ud med det jeg har prøvet, men som altid afhænger det meget af den indstilling man har på sit udstyr. Og min HTPC er ikke sat ordentlig op endnu. Den plejer jo kun at blive brugt til mit crt TV. Og jeg mangler stadig at købe et DVI -> HDMI kabel.

Mvh

Knudsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes