Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: KT Radio og leveringer per postordre (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
yellow_house
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 September 2003 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Hej folks

Jeg købte i sin tid mine Trapez X fra KT Radio. Og ja, det er en del år siden. Da jeg fik dem per postordre var der en linie i frontskummet, som ikke pyntede på udseendet og der var ikke boret for til de holdere, der skulle holde frontrammerne.

Nå ja. Det kan jo smutte for den bedste, tænkte jeg og købte senere min Thorens TD 321 og fik en garvet radioforretning i Silkeborg til at sætte min Micro Seiki tonearm på den. Radioforretningen sagde, da jeg skulle hente den, at de stærkt mistænkte, at KT Radio havde solgt mig en demomodel, da indholdet i kassen var for rodet til at det kunne passe med en ny. Pladetallerkenens kant var ikke plank, nærmest fedtet og kunne slet ikke pudses til blank metal. Det kan den stadig ikke den dag i dag og har aldrig kunnet.

Derefter købte jeg aldrig noget hos KT Radio mere. Man kunne ganske enkelt ikke stole på dem. Klager blev bare fejet af bordet. Ansvaret var mit på postordre bestillinger.

Jeg kan se her på forumet, at der er mange, der tilsyneladende er glade for at handle hos KT Radio. Det er jo udemærket, men de som er glade, hvordan handler de med KT Radio: Henter I selv eller tør I godt bestille per postordre?

Til top Vis yellow_house's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yellow_house

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 September 2003 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Kt i odense elle kbh ?
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

HansC.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 September 2003 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu altid fået MEGET fin service hos KT i Kbh, men jeg henter også selv...

/HC

Til top Vis HansC.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HansC.

yellow_house
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2003 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Sjovt nok husker jeg det som i Århus. Det passer ikke i dagens Danmark, men så kan de jo have flyttet siden.

Hvorfor spørger du om det var i Odense eller Købehavn? Er der stor forskel på de 2 KT Radio butikker da?

Til top Vis yellow_house's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yellow_house

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 13 September 2003 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Jep, de har svjv. intet med hinanden at gøre.

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 September 2003 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Jeg kan sagtens nikke genkende til din erfaring med KT i KBH, et eksempel er deres Dynaudio Contour 3.0 som pt. er på såkaldt tilbud, det er absolut ikke et tilbud på en ny højttaler med derimod er det en brugt højttaler som Flemming har haft i eget hjem siden December sidste år, det glemmer de bare at fortælle på deres site.

Iøvrigt er de nogle "svin" i deres omgang med ders grej, sidst jeg var der inde, så jeg et sæt nedsatte Avance Signature 8 i fulgeøje, den så ganske flot ud indtil jeg kom tæt på den, så var det tydeligt at den var påført ridser, hakker og andre skader i finéren, absolut ikke et tilbud der er værd at gøre brug af.

Et andet eksempel er deres sæt Avalon Avatar som har stået der siden Kristi fødsel og stadigvæk med en ødelagt diskantdome, den har fået et ordenligt tryk-16 men afligevel står der et prisskilt som siger 37.000,-

Endnu et eksempel, de havde et sæt Wilson CUB på tilbud, lækker højttaler men ikke når den er påført skader i lakken, der var ridser, slået skår af lakken og prisen var kun 90.000,- inkl. standere

Jeg kan blive ved med at komme med eksempler, dette var bare nogle af dem som jeg lige kan ryste ud af ærmet.

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

yellow_house
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2003 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Well well ... så er alt nok "ved det gamle" i KT Radio stadigvæk. Tak for advarslen.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 September 2003 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Jeg kan sagtens nikke genkende til din erfaring med KT i KBH, et eksempel er deres Dynaudio Contour 3.0 som pt. er på såkaldt tilbud, det er absolut ikke et tilbud på en ny højttaler med derimod er det en brugt højttaler som Flemmig har haft i eget hjem siden December sidste år, det glemmer de bare at fortælle på deres site.

Iøvrigt er de nogle "svin" i deres omgang med ders grej, sidst jeg var der inde, så jeg et sæt nedsatte Avance Signature 8 i fulgeøje, den så ganske flot ud indtil jeg kom tæt på den, så var det tydeligt at den var påført ridser, hakker og andre skader i finéren, absolut ikke et tilbud der er værd at gøre brug af.

Et andet eksempel er deres sæt Avalon Avatar som har stået der siden Kristi fødsel og stadigvæk med en ødelagt diskantdome, den har fået et ordenligt tryk-16 men afligevel står der et prisskilt som siger 37.000,-

Endnu et eksempel, de havde et sæt Wilson CUB på tilbud, lækker højttaler men ikke når den er påført skader i lakken, der var ridser, slået skår af lakken og prisen var kun 90.000,- inkl. standere

Jeg kan blive ved med at komme med eksempler, dette var bare nogle af dem som jeg lige kan ryste ud af ærmet.

ja kan kun sige ja til alt det , jeg har budt dem 100k for de watt puppy 6 for noget tid siden , men de var også ridset så meget godt de sagde nej tak .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 September 2003 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:

Jeg kan sagtens nikke genkende til din erfaring med KT i KBH, et eksempel er deres Dynaudio Contour 3.0 som pt. er på såkaldt tilbud, det er absolut ikke et tilbud på en ny højttaler med derimod er det en brugt højttaler som Flemming har haft i eget hjem siden December sidste år, det glemmer de bare at fortælle på deres site.

Det er nok desværre risikoen ved demo-modeller!

Jeg købte min Luxman L-501 forstærker i april måned som demo hos dem pr. postordre og der var ikke så meget som skyggen af en skramme på den.

Den Accuphase E-211 jeg har nu er også demo-model fra KT og den står ligeledes som ny!

Så jeg kan desværre ikke komme med dårlige eksempler, men alle forretninger har nok deres episoder!

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 11 November 2003 kl. 03:39 | IP-adresse registreret  

Køber man pr. postordre har man ALTID 14 dages fuld returret, det vil sige alle pengene igen, dog ikke forsendelse, og returnering skal man også selv sørge og betale for. Jeg kan derfor ikke se hvad der er at pive over. Er tingene ikke iorden, så send det retur!
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Odense
Sendt: 11 November 2003 kl. 04:15 | IP-adresse registreret  

Det er rigtigt at der engang også var KT-Radio i Århus, samt Odense og Kbh ( Der var vist også flere steder ). Men jeg kan fortælle at de to der er tilbage i dag, i Odense og Kbh. Ikke har noget med hinanden at gøre den dag i dag.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden

Deaster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Sendt: 11 November 2003 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Du har ikke 14 dages returret hvis den er speciallavet/tilpasset til kunden.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes