Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Kanon service med Hifiklubben reservedele (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
henby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Efter i flere år at have haft et lidt distanceret forhold til min lokale Hifiklubben butik skulle jeg forleden bruge et par småting. Derfor tog jeg selvfølgelig et smut den lokale biks og fik at vide at min forespørgsel gik under reservedele, så jeg fik et kort med telefonnummer og et navn på gutten jeg skulle have fat på.

Et par dage senere fik jeg taget mig sammen til at ringe til gutten der sagde at stumperne jeg søgte var udgået og i øvrigt fandtes i tre forskellige udgaver, så han bedte mig om at sende en af de gamle dele med til sammenligning for at se om der stadig var nogen på lager. Det gjorde jeg så og to dage senere lå der en pakke til mig på posthuset med de stumper jeg manglede -- GRATIS --, det synes jeg er super god service og derfor synes jeg at Hifiklubben fortjener en . Det er alt for sjældent at forhandlerne bliver rost når de gør noget godt. God weekend!!!

Kim

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 September 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

ja det er sgu god service!
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 September 2005 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

Det fås vist ikke meget flottere!

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR

wamba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 September 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Fantastisk dejligt, kan også nævne min erfaring med klubben.

Jeg stod for en månedstid siden og lavede nyt værelse, der kom jeg desværre til at vælte en af mine elskede, og nej det var ikke min familie :P, det var min ene Dali Blue højttaler, som desværre måtte lade livet i frontstoffet.

Jeg ringede ind til Aalborg afdelingen, og fik fat i Jacob, som smed ordren afsted, og relativt hurtigt fik de skipped en ny fra Dali, normalprisen var 250,-, men fordi jeg måtte vente i en uge med at få delen, endte den med at koste mig 200,-

Det må jeg sige jeg blev glad for :)

God weekend folkens!

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 September 2005 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Godt at se et positivt indlæg om klubben, de gør det faktisk ganske godt efter min mening selvom mange hakker på dem .....og kanon service iøvrigt 

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 September 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Mon man også kan gøre det med et billede af  B&W 800D, og så kommer der en pakke med dem et par dage senere. Det er da et forsøg værd .

Nå men udoverdet, så synes jeg der kan være forskellige oplevelser i Klubben. Var for nogen tid siden i Odense for, at høre lidt forskellige højtalere. Super oplevelse med en meget medlevende gut derinde, som hentede kaffe og kiggede lidt ind til os engang imellem. Det virkede lidt somom man var på besøg i hans egen stue. God oplevelse

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

henby
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005
Sendt: 25 September 2005 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Musashi> Det må du prøve, du kan jo højst få et NEJ

Der er ret mange der hakker på dem, men jeg må tilstå at jeg har haft lidt blandede oplevelser med Hifiklubben de senere år. Både fra den oplevelser at man rent faktisk sidder hjemme i ekspedientens stue og hører musikken til at ekspedienten ikke lige har tid og i øvrigt ved han ikke helt hvad han snakker om. Det hænger nok sammen med at tiderne og ikke mindst personalet skifter og de er jo efterhånden blevet en ret stor kommercielt synlig forretning til forskel fra tidligere hvor man tidligere satsede på en mere præsiseret målgruppe.

Med fare for at gentage mig selv så synes jeg at det er alt for sjældendt at folk giver en rosende bemærkning og et  på skulderen når forhandlerne laver en super god service som Hifiklubben har gjort i dette tilfælde. I modsætning til at fare i flint og true med bål og brand når folk føler sig det mindste trådt over lilletåen

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby

haspalm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Også en kæmpe  til folkene i Slagelse afdelingen - på trods af placering i skurvogne i baggården er det da lykkedes dem meget godt at lave en lille hyggelig opsætning..

Også her har vi stadig fornøjelsen af at have nogle erfarne folk hvor servicen altid er i orden.

Til top Vis haspalm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haspalm

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Jeg købte et frontstof til mine Dali Grand Diva, da der var kommet hul i det gamle. Det kostede 1100,- og da jeg fik det syntes jeg at kunne se et lille hul i det. Det blev byttet straks og uden besvær, selvom jeg måske var lidt flueknepper-agtig. Igen super service fra HFK!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Jeg købte et frontstof til mine Dali Grand Diva, da der var kommet hul i det gamle. Det kostede 1100,- og da jeg fik det syntes jeg at kunne se et lille hul i det. Det blev byttet straks og uden besvær, selvom jeg måske var lidt flueknepper-agtig. Igen super service fra HFK!

250kr for frontstoff til Blue, og 1100 til Grand? Brum brum.

Jeg var nesten på vej til at bestille et nytt frontstoff til min ene Evidence, men jeg regner med at prisen da måske ligger midt i mellem Blue, og Grand, og da køber jeg heller 1m stoff og laver det selv.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har lavet en efterligning af et sæt Dali Euphonia MS4 (Kabinetterne, ikke enhederne) Jeg mangler nu bare at få fat i de tragter som sidder bagi, som går i forlængelse af et metal rør, som er til bas reflex.

De måler ca. ø80mm, og er ca. 50mm dybe.. 600kr pr stk. og dem skal der bruges 4 af.. DAMM.. nej vel.. :)

Spurgte også om andre ting: Frontstoff med plade = 1500kr pr stk, Fod lakeret i sort 2350kr pr stk.

Jeg kan kun sige at reservedels afdelingen har okay styr på sagerne, men de er da mega dyre!

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 05 Oktober 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
250kr for frontstoff til Blue, og 1100 til Grand? Brum brum.

Jeg var selv ved at få kaffen galt i halsen

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes