Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 20:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Topsound Hifi= kanon service (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Et lille slag for min lokale hifipusher (Østerbro, Kbh). Har handlet i butikken gennem flere år. Lars har altid ydet en kanon service over for mig. Og har der været problemer, er de prompte blevet fixet.

Sidste år købte jeg bla Primare. Ampen skiftede kanal af sig selv. Blev sendt til Sverige. De sendte en forkert(defekt) amp. retur. Jeg fik bare en ny Sådan.

Ligeledes for 3 år siden købte jeg en Project 2.2 pladespiller. Den havde intern stelfejl. Da (Tekni-fi) ikke kunne lave den (det havde de ikke oplevet før) og der gik en rum tid fik jeg en RPM4 i stedet for (som kompensation).

I dag har jeg så købt et par SA1280MKII. Og købte dem der, primært grundet den gode service.

Om man bare skal have en 1 amp. sikring, et par bananstik eller et par Martin Loganer, er holdningen den samme.

Fra min side en butik der får 5 stjerner ud af 5

Behøver jeg at sige, at mit næste hifikøb også bliver hos dem

LAST
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Hej Scatcat

Ja hos TOPSOUND får man SUPER service. Jeg har handlet i Lars' lille hyggelige butik igennem rigtig mange år.

Hilsen LAST

http://www.nationupnorth.com
Til top Vis LAST's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LAST Besøg LAST's Websted

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 13 Oktober 2005 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Hello,
Jeg købte min k3 su'ere hos topsound og det er rigtigt, men får simpelthen en eminent betjening. Det samme gør sig gældende for søsterbutikken hifi forum på Frederiksberg.
ud af 5
/c

kaizerSoze
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

ja jeg handlede hos hifi forum for noget tid siden og købte noget SA udstyr, desvære var subben defekt

men der var ingen problem, jeg tog bare kontakt til butikken og de sendte en fragt mand til mig for at hente den(jeg bor i jylland) og fik den igen ugen efter, den måtte dog lige afsted en gang mere før den var helt ok.

Men når man taler med dem i telefonen, kan man virklig høre at de gerne vil hjælpe og at de vil gøre meget for deres kunder. Den ene gang lovede de at ringe tilbage efter de havde talt med SA, jeg var sikker på at der ville gå flere timer, men nej 10min senere ringede de tilbage. Der sker sku noget når man ringer til dem.

Efter min mening er der en helt kanon service og jeg kan klart anbefale dem til andre. De er rigtig flinke der inde og er ikke bange for lige at sætte udstyret til med det samme i modsætning til andre steder hvor man næsten skal bestille tid før man kommer.

næste gang jeg skal købe mere hifi vil det helt klart være en butik som jeg overvejer at besøge for at gøre indkøbet, eneste problem er at det er i kbh og jeg bor i vejle... men også et par  herfra .

spiller du www.hattrick.org ? ellers er det bare at komme igang...
Til top Vis kaizerSoze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizerSoze

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes