Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 20:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: EL-MuUtanten og aklib=Bilka ~Kender ikke (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Syntes lige folk herinden skulle høre om den KANON service jeg har fået i Elgiganten=Mutanten og bilka. Det var sådan at jeg skulle bruge et bare billigt optisk kabel. Så startede med bilka for der tænkte jeg der må de have det billigt. Til og starte med kunne jeg ikke finde det, så spurgte en Ekspedient. Som sagde optisk kabler har vi ikke flerer af ÆV tænkte jeg  og kiggede lidt rund og VUPTI. Der lå jo et lige foran min næse Men til 200 kr for 0´75 MM. Det var sku lidt for dyrt når det bare var et af de billige som koster 50 kr på nettet. Så jeg gik i El-mutant-gigant. Der var heller ikke til og finde rundt og spurgte igen en Ekspedient har i et optisk kabel og hvor ???. Hvilket han svare de er alle sammen udsolgt og kommer først igen en dag i næste uge .Hmm tænkte jeg hvis de har i bilka har de også her og kiggede så lidt rund igen og lidt senere. VUPTI der lå jo et men denne gang til 150kr for 0,75MM. tænkte så ja det var jo lidt billigere end bilka og gik så ned mod kassen med det i hånden. Nede ved kassen er en masse tilbuds ø´er som jeg kigger lidt på. Hvor de har tilbud på diverse HiFi kabler hvor jeg så fandt et Tech+Link Professional kabel optisk tos-link på 3 Meter til 100 Kr spurgte hvad forskellen og fik et eller andet dumt svar med det var noget de bare skulle af med. Men syntes lige i skulle se hvor meget man skal være om sig. Selvom man bare skal have noget let og billigt. På dette link nedenfor  kan i se hvilket kabel jeg endte med og købe. Og tror nu det jeg købte var en del bedre end de andre jeg kiggede på. men der gik også 2 timer for at få det rigtige  Http://images.amazon.com/images/P/B00003CWAB.01._SCMZZZZZZZ_ .jpg

http://www.techlink.uk.com/wires_3.htm

Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes