| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har til gængæld rigtig dårlig erfaring med dem.
Bestilte ligeledes et par hørebøffer hos dem, og det blev aftalt at jeg skulle overføre pengene via bankoverførsel. For at være på den sikre side, gik jeg ned i min bank og bad dem om at indsætte 234 euro på den konto jeg havde fået oplyst. Der gik herefter 2 uger, hvor jeg intet hørte fra dem. Da jeg så rettede henvendelse til dem, og spørgte hvor mine hørebøffer blev af, fik jeg svaret, at der var overført et for lille beløb. Ud af de 234 euro, påstod de at kun 231,50 var gået ind. De sagde, at det var min bank der havde taget et gebyr. Så derfor spurgte jeg min bank om det kunne være tilfældet, hvortil jeg fik svaret, at de ikke havde taget yderligere gebyr end det jeg allerede havde betalt, for at få pengene overført.
Min bank påstod altså at det var den udenlandske bank der havde taget et gebyr! Jeg fik en kvittering på, at jeg havde betalt min del af gebyret, og sendte den til Hirschille, men de påstod stadig hårdnakket at det var min fejl... Tovtrækkeriet blev ved ud i det absurde, og udviklede sig til en rendyrket principsag. Jeg nægtede at overføre flere penge, og de virkede ikke for opsatte at finde en løsning på problemet, så efter over en måneds ordkløveri, valgte jeg at afbestille hørebøfferne og forlange mine penge tilbage
Men mit dejlige eventyr sluttede ikke her Da jeg to uger senere ikke havde set en eneste krone af de penge jeg havde forlangt tilbage, skrev jeg igen til dem. Der gik flere dage, og pludselig fik jeg en mail om at de desværre var kommet til at glemme at overføre pengene igen. Efter min sidste mail, kom pengene dog tilbage få dage efter...
Jeg var nede og snakke med min bank flere gange under vejs, og bankdamen der havde søget for at overføre pengene i første omgang, var chokkeret over deres elendige måde at håndtere sagen på. Som hun så det, var de overførselskvitteringer jeg havde modtaget fra Hirschille, kun bevis imod dem selv. Bankdamen, fastholdte at jeg endelige ikke skulle give dem flere penge, siden de åbenlyst ikke havde styr på hvilke gebyrer der blev trukket i deres egen bank.
Så jeg kan desværre ikke anbefale dem efter den omgang.
|