| Forfatter |
|
BeanLuck Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
www.Hifigalleriet.dk har p.t. et super tilbud på et Samsung PS-42S5H til kun 11000,- (kan se den er til omkring 13000,- i tyskland, så det lyder realistisk).
Nogen der har erfaringer med denne forhandler? TV'et skulle komme i midten af Marts og man betaler ikke før der.
Er der noget man burde være opmærksom på?
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 01:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeanLuck skrev:
|
Hej,
www.Hifigalleriet.dk har p.t. et super tilbud på et Samsung PS-42S5H til kun 11000,- (kan se den er til omkring 13000,- i tyskland, så det lyder realistisk).
Nogen der har erfaringer med denne forhandler? TV'et skulle komme i midten af Marts og man betaler ikke før der.
Er der noget man burde være opmærksom på?
|
|
|
Syns jeg læste en test i et PC blad på et tidspunkt, mener ikke de var for glade for det, test vinderen var Panasonics PV500e, men må sige det er fantastisk billigt for et HD Ready Plasma, men mon ikke de har det stående i en eller anden Bix så man kan se det i aktion....
Noget andet jeg har lagt mærke til er at priserne på plasmaér er raslet ned og i stigene grad, mon der er noget nyt på vej eks. ny generation af paneler eller noget?

|
| Til top |
|
| |
BeanLuck Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nu ikke så meget modellen, for den har jeg set og ja det er billigt. Ville da også gerne ha en PV500, 9830 el 436fde/xde, men de er altså noget dyrere.. :-)
Det er mere forhandleren, ergo også derfor den står under kategorien forhandlere.
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du har set modellen må du også ha bemærket, at det ikke er den afbillede model der er S5H'eren.
Modellen på billedet er P5H'eren, som er noget dyrere og pænere. Butikker der ikke kan skelne de forskellige modeller ville jeg passe på med at handle hos.
Har selv overvejet det tv, men panelet står ikke mål med, hvad du kan få hos Panasonic i deres 42PE55 model. Det er så til gengæld lavopløst, men kan håndtere 720p og 1080i signaler over HDMI eller component.
__________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læste lige deres betingelser. Generelt er det handelsforhold, der maner til forsigtighed.
Bankoverførsel som eneste betaling, 'udenlandsk lager', underlige bestemmelser i deres betingelser, der ikke stemmer overens med købelovens uomgåelige regler om forbrugerkøb, såsom reklamationsfrist og periode.
Kender intet til butikken, men kunne ikke drømme om at handle der.
__________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
BeanLuck Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene powda, jeg må tænke lidt mere over det.
|
| Til top |
|
| |
Egill Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BeanLuck Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak Egill - det skal ikke være _det_ tilbud så - kan være det er såkaldte B-Paneler (der findes A og B paneler - givetvis hver sin kvalitet).
|
| Til top |
|
| |
Krede :) Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 398
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der ikke kan finde ET eneste stykke hifi på hifigalleriets hjemmeside?
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
powda skrev:
Læste lige deres betingelser. Generelt er det handelsforhold, der maner til forsigtighed.
Bankoverførsel som eneste betaling, 'udenlandsk lager', underlige bestemmelser i deres betingelser, der ikke stemmer overens med købelovens uomgåelige regler om forbrugerkøb, såsom reklamationsfrist og periode.
Kender intet til butikken, men kunne ikke drømme om at handle der.
|
|
|
Kan nu ikke se at der er noget i vejen med deres betingelser, de virker da meget fair, 24 mdr reklamation, 6 mdr. garanti og 8 dage til at tjekke om der er nogle mangler mm. Der er dog lidt begrebsforviring på siden, så det hele virker lidt mudret. Men ja, kunne nu hellerikke drømme om at handle der når de kun har bankoverførsel!
|
| Til top |
|
| |
hifigalleriet Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
POWDA: Du aner ikke hvad du snakker om... Denne model kan godt fås i fx. spanien i sort.
Ang. bankoverførelse så hvis du bare åbner dine øjne så kan du se at vi skriver på vores hjemmeside betaling pr. efterkrav. Hvad er det for nogen bestemmelser vi har der ikke er overens med købsloven... Prøv lige at tænk dig om før du snakker.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas, så vidt jeg kan se på Samsung's hjememside så er det korrekt at den model der er helt sort hedder noget andet end den "almindelige".
Har du andre oplysninger er det naturligvis OK, men det er bare ikke noget vi andre kan verificere vha. Samsung's hjemmeside og så bliver man
altså automatisk lidt mistroisk (især hvis man fulgte med i ctacta's udmærkede "powerplasma"-tråd).
Uanset at dit firma er seriøst og gerne vil opfattes sådan så har vi set masser af eksempler på det modsatte, så indtil du har en "track-record" for
tilfredse kunder og god service, så kommer du nok acceptere en vis skepsis fra folk herinde. Det skal ikke forstås på anden måde end at et nyt
TV er en pænt stor udskrivning for de fleste mennesker og at de derfor er lidt nervøs for at købe katten i sækken. Hvis du om 1 måned står med
498 tilfredse kunder (der er altid et par brokkerøve imellem, så det bliver nok ikke 500....) der har fået et godt TV til en kanon pris så er stemn
ingen helt sikkert en anden.
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for den gode tråd Carrotman Men hvis folk nu bare prøvede at undersøge tingene lidt nærmere var der nok ingen problemer... Hvis man bare ved lidt om plasma/LCD skærme så kan modellerne godt være forskellige fra land til land. I DK hedder Modellen PS-42S5HX men er den samme som PS-42S5H, som jeg kan skaffe!
Som alle nok ved er det ulovligt og strafbart at komme med falske oplysninger om firmaer, her hevender jeg mig til POWDA.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg lige kigget betingelserne igennem, og kan heller ikke umiddelbart finde noget som skulle være kritisabelt eller ikke overholde købeloven.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak jesper, det var dejligt at hører
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver der mulighed for at kunne benytte sig af dette tilbud fysisk her i Jylland på et tidspunkt, Hifigalleriet ?
Lars
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars,
Den eneste mulighed for jer i jylland er at bestille og betale fragtmanden med en bankcheck når han kommer med skærmen:-)
Hifigalleriet
|
| Til top |
|
| |
Mickey BG Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1206
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 02:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okey Krede, du minder ikke der er noget hifi på hifigalleri.dk = med mit ikke er hifi, da jeg har mit der inde ?!
syntes du også skulle prøve at tage en tur på de bedste bedømte og se om der ikke også lige skulle gemme sig nogen stykker der... UPS mester Krede :o) tjek lige op enden du udtaler dig!
__________________ My Place - Sound of Life
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. MBG skrev:
|
Okey Krede, du minder ikke der er noget hifi på hifigalleri.dk = med mit ikke er hifi, da jeg har mit der inde ?!
syntes du også skulle prøve at tage en tur på de bedste bedømte og se om der ikke også lige skulle gemme sig nogen stykker der... UPS mester Krede :o) tjek lige op enden du udtaler dig!
|
|
|
jeg tror du skal læse tråden igen
www.hifigalleri.dk er en side lidt i stil med HIFI4ALL.DK hvor www.hifigalleriet.dk er en forhandler af fladskærme. og mig bekendt har de intet med hinanden at gøre.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisudviklingen skyldes nok det faktum, at plasma generelt er på vej ud til fordel for LSD... Nårh nej, LCD..  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |