| Forfatter |
|
Jesper Bagge Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa hifi-eksperter!
Ville bare høre om nogen har erfaringer, gode som dårlige, med handel eller produkter generelt fra Tapeconnection .
Årsagen til mit spørgsmål skal findes i at jeg efterhånden er en kende utålmodig!
Jeg har på ingen måde forstand på hifi af den ene eller anden slags, dog har jeg vovet at begive mig ud i at købe en fladskærm. Efter lang tids undersøgen og spørgen frem og tilbage er valget faldet på Samsung´s LE40R72 fordi jeg synes det er et pænt fjernsyn og ikke af nogen anden grund...
(Ja, jeg er så tåbelig at købe den slags udelukkende på grund af et design jeg kan li! ).
Jeg undersøger prisen på hifipriser.dk og beslutter herefter at bestille skærmen hos Tapeconection, skønt de bestemt ikke er de billigste på bestillingstidspunktet, men her starter balladen så.
Jeg afgiver min bestilling men får i denne forbindelse at vide at skærmen pt ikke er på lager. Fair nok tænker jeg, og de flinke mennesker lover så at kontakte mig når der er lys forude...
Tiden går, og jeg vil tro at der er gået 14 dage da jeg kontakter dem igen. Intet nyt.
Efter en lille måned ringer jeg igen en mandag og får at vide at skærmen lander i Århus Onsdag og vil være fremme i Karrebæksminde Torsdag. Jeg beder om at de kontakter mig såfremt noget går galt, det skal de nok.
Torsdag ringer jeg til afdelingen i Karrebæksminde, ingen skærm er svaret, men ring Fredag... Hmm ok.
Fredag ringer jeg igen og efter noget besvær kommer jeg igennem til Karrebæksminde som kan fortælle mig at skærmen åbenbart er blevet væk i posten... Jeg spørger om de har en anden skærm de kan sende istedet men det er han ikke helt klar over men lover at vende tilbage. Det sker så heller ikke.
Nu har jeg brugt hele sidste uge på at ringe til dem og spørge om den skærm hvor de lover at vende tilbage uden at gøre det. Man har, på egen foranledning, lovet at vende tilbage med en "god pris" på en anden model hvilket pure bliver afvist ved en senere samtale. Hvergang jeg ringer får jeg kontakt til en ny person og den person jeg tidligere har talt med er lige gået hjem eller har tilfældigvis fri når jeg ringer, men personen jeg snakker med skal da sige videre at jeg har ringet. Der sker så heller ikke noget...
Idag har historien så gentaget sig selv, jeg ringede kort før middag, hvor det rent faktisk lykkedes mig at fange en medarbejder som jeg ikke tidligere har talt med, og han fandt sagen noget underlig og ville vende tilbage med en løsning. Det skete (naturligvis?) ikke og jeg tog selv kontakt til dem og fik fat i en, ja rigtigt gættet, ny person som desværre ikke kunne stille om til den forrige, for han havde travlt, men han ville vende tilbage imorgen.............. (den har jeg hørt før).......
Jeg er ikke urimelig, jeg hidser mig ikke op i telefonen, jeg hænger ikke enkeltpersoner ud, jeg blamer dem ikke for at skærmen er i restordre eller at den forsvinder i posten for jeg er udemærket klar over at begge dele er faktorer som de på ingen måder er herre over, jeg forventer ikke at de giver mig rabat eller på andre måder nedslag, jeg vil vide om de kan levere den skærm eller ej, og jeg er sgu snart jævnt træt af at få at vide at de ikke på stående fod kan give mig et svar men vender tilbage senere, NÅR DE IKKE GØR DET...
Jeg har erfaret at de har LE40M71 på lager til levering og den kunne jeg da bare købe. Det er uden tvivl et bedre fjernsyn, jeg hader bare at smide 4000,- ekstra for noget jeg ikke ved hvad er og aldrig får brug for...
Nå, det blev sq langt, men mit spørgsmål kort, har nogen her erfaringer med dem??
Mvh
Jesper Bagge Rasmussen
|
| Til top |
|
| |
Prima Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Det lyder bekendt.
Jeg har været ude for nøjagtig det samme da jeg købte min projektor hos TapeConnection. Jeg måtte som dig ringe og rykke 100 gange og hver gang blev man bare holdt hen med snak - ingenting skete der. Først da jeg mødte op i butikken og bad om at annullere købet skete der noget. Så vidt jeg husker var der på det tidspunkt gået over 2 måneder siden jeg bestilte projektoren.
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til dem og sige, at de har en uge til at fremskaffe det tv du har købt og hvis ikke de kan det, så bed om at få købet annulleret.
Min sag endte trods alt godt, men det er helt klart et punkt hvor TapeConnection IKKE lever op til deres ellers gode ry og noget de burde få gjort noget ved, da det er ikke første gang vi hører om sådanne sager. __________________ mvh Jesper
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er for ringe af Tapeconnection! Hader sådan noget lal! Kan de ikke bare sige, at de ikke kan levere skærmen og gøre en ende på sagen...  Hvis det havde været mig, ville jeg have ophævet købet for længst, for jeg er MEGET utålmodig!  Du virker faktisk som en temmelig tålmodig og fattet person, når du har ventet SÅ længe og er blevet kørt rundt med, uden at overfuse deres sælgere eller gøre noget værre...
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde samme problem med min Audio Magic, Hepta Det er en ligeså laaaaang historie.
De er dygtige hos tape connection mht Hifi, men det med kundeservice er de ikke verdensmestre i. Det er heller ikke første gang jeg høre en sådan sag.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja,har selv handlet der 2 gange og begge gange med problemer som dit,ikke et sted jeg anbefaler andre,men nogen er da glad for dem og fred være med det.
skal måske indskyde at hvis de kan matche prisen mht til fladskærm ifht andre internet handlere(kan man vist godt kalde dem med 2 snart 3 showrooms i dk)køber jeg hos dem da de har afhentinings ordnings hvis den går i stykker,det er da vist ikke andre udover den lokale 2tal olign den ros skal de have.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
|
tja,har selv handlet der 2 gange og begge gange med problemer som dit,ikke et sted jeg anbefaler andre,men nogen er da glad for dem og fred være med det.
skal måske indskyde at hvis de kan matche prisen mht til fladskærm ifht andre internet handlere(kan man vist godt kalde dem med 2 snart 3 showrooms i dk)køber jeg hos dem da de har afhentinings ordnings hvis den går i stykker,det er da vist ikke andre udover den lokale 2tal olign den ros skal de have.
|
|
|
Jeg har aldrig handlet i deres butikker, mener der er flere rundt omkring, men jeg har været inde flere gange og hører forskelligt grej og jeg må sige at mine oplevelser af hvor jeg har været, har været lidt sørgelige. Selvom det ikke har virket som om butikken har været stuvende fuld af andre kunder, er jeg mere eller mindre hver gang blevet mødt af en (ikke den samme) ikke særlig arrangereret sælger, som nærmest ikke viste om han gad være behjælpelig med det som man har adspurgt. Så af denne grund er det ikke et sted som jeg har lyst til at handle, omend jeg er ret overbevist om at folk som er ansat i forretning er faglig dygtige. Det er lidt en skam at det er sådan, men det er desværre kendsgerningen af mine oplevelser og man må undres over, hvis det er den "betjening" de giver kunder, at forretning kan blive ved at gå.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, så er jeg åbenbart ikke den eneste.
Hvordan råber man dem bedst op? Jeg er tiltrukket af deres butik fordi jeg HADER de der smarte internetshops og fordi de virker kompetente og dygtige i deres rådgivning, eneste grund til at jeg ikke møder op personligt er at jeg bor i Næstved og deres butik ligger i Århus.
Jeg tror jeg lader dem få imorgen ud, hører jeg ikke noget finder jeg et andet sted...
Men inge tvivl om at jeg smider et indlæg herinde FØR bestilling 
Nogen kunne måske undre sig over hvorfor jeg er så forhippet på at det SKAL være betop DETTE tv jeg vil have. Forklaringen er lidt kompliceret men følger...
For nogle mennesker, herunder mig, er det at købe et tv en stor beslutning. Ikke så meget for mit eget vedkommende, nærmere fordi man først skal overbevise sig selv, dernæst skal man overbevise hende man har valgt at købe hus sammen med.
Når man så er nået over "er-det-nu-virkeligt-nødvendigt-stadiet" og er blevet enige om at det er smart at investere spareskillingerne i en sort plastickasse, så kommer designet ind i billedet... Her stiller jeg ikke de vilde krav, synes jeg selv, men feks kan det nævnes at det skal være et R72 frem for R71 af den ene grund at designstriben på et R72 er grå og passer dermed til katten!!! (Ja det passer sgu!).
Når man så endelig får fat på den rare Tapeconnection mand og han tilbyder et andet tv, ja så starter hele processen lissom forfra, og det kan være svært at håndtere for mig...
Ja, jeg kan vælge at male katten eller kyle kræet ad h.... til, men så er der jo nok ikke varm aftensmad mere vel. Man må tage sine kompromis´er her i livet.
(Der er fare for enkelte overdramatiseringer i dette indlæg men i det store hele passer det nok meget godt).
JEG VIL HA ET FJERNSYN NUUUU , er sgu træt af at se Nynne og alt det andet hejs som kvindfolk skal se...
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen Jesper forstår dig sgu godt. Det er ikke altid let, slet ikke når det drejer sig om TC.
Har handlet der 4 gange og alle gange har der været bøvl. Det drejer sig om lige fra HiFi-rack til nogle DVD-R Dual layer.
Blev så træt af det, til sidst, at jeg fremover benytter butikken på hjørnet ved siden af.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan selv en lille historie ala den dur tråden kører i...om end jeg selv synes den er en tak værre.. Dag 0 Kiggede rundt efter en billig surroundforstærker til soveværelset og fandt et godt tilbud på Tapeconnections hjemmeside. En SR-4600 til 2500kr..det var billigt tænkte jeg straks og bestilte den med det samme (en søndag aften). Modtager straks efter en email hvor der står at ordren er modtaget men ikke bekræftet hvilket vil ske hurtigst muligt hvilket jeg selvfølgelig forventer er næste dag om mandagen  Dag 1 ...mandag'en kommer og går uden at jeg modtager en bekræftelsesmail...nå tænker jeg det kan være de har haft travlt så forventer at den så kommer tirsdag Dag 2 ....tirsdag oprinder og stadig ingen bekræftelsesmail og nu begynder jeg at tænke det var da utroligt  Dag 3 .....onsdag ringer jeg derfor som det første til Tapeconnection og får en sælger i røret. Forklarer mit problem hvorefter sælger lover at undersøge sagen og vende tlbage hurtigst muligt. Sælger ringer derefter lidt senere og forklarer at der tilsyneladende er sket en fejl i deres "system". Da jeg bestilte online havde deres system ganske vist sendt en ordremodtagelsesmail til min nuværende emailadresse....men efterfølgende havde det selv samme "system" sendt en bekræftelsesmail til en gammel emailadresse (gammel ordre) ud fra mit intastede tlfnr. hvilket stadig er det samme. Nå...så var det opklaret...sælger kunne dog ikke forklare hvorfor at forstærkeren ikke var sendt om mandagen uanset at der var sendt en bekræftelsesmail til min gamle (ikke eksisterende) emailadresse. Nå men sælger lover at han ville give besked til lager den samme dag så jeg ville modtage forstærkeren om torsdagen. "Endelig" tænker jeg så og ser frem til næste dag torsdag.....av og ve jeg skulle blive klogere.... Dag 4 ....torsdagen går med at vente på pakkeposten som aldrig dukker op..... Dag 5 ....det bliver fredag og kommer hjem fra arbejde hvor jeg med det samme ringer til Tapeconnection for at høre hvad der sker...eller skulle jeg sige...hvad der ikke sker.... ....får endnu en ny sælger i røret..forklarer situationen (endnu engang) og sælger fortæller at han kan se at der er registreret en pakke til mig til afsendelse onsdag...men af uvisse årsager er ordren ikke sendt til lagereret... ...sælger tilbyder derfor at sende den med lørdagsekspres (nu hvor jeg har været lidt "uheldig" grundet deres "håndtering")....Forklarer at jeg ikke er hjemme i weekenden alligevel...så fint hvis de sender den om mandagen og jeg har den om tirsdagen (så sparer de nogle penge og jeg sparer turen til posthuset) Dag 9 ...tirsdag oprinder...intet med posten... Dag 10 kommer hjem fra arbejde onsdag...kun for at finde ud af at posten selvfølgelig allerede har været der og lagt en "pakke kan afhentes på posthuset imorgen torsdag"-seddel...."fedt" tænker jeg...hvorfor skulle jeg dog ikke vente endnu en dag....suuuuuuk  Dag 11 ....torsdag begiver jeg mig afsted til posthuset for at afhente forstærkeren...da jeg får pakken udlevet kan jeg se at den ekstra dags forsinkelse selvfølgelig skyldes at ikke nok med at TapeConnection havde sendt emails til min gamle (slettede) emailadresse...men de havde selvfølgelig også sendt pakken til min gamle fysiske adresse...og det til trods for at jeg havde udfyldt alt ved bestillingen med min nuværende emailadresse samt nuværende (nye) adresse ligeså .....nå beslutter mig for ikke at ville ødelægge resten af min dag med at være lettere ophidset....tager derfor hjem med pakken under armen (bogstaveligt talt)...og 20min senere træder jeg ind af døren lettere svedig. Stiller pakken på spisebordet og åbner selvfølgelig pakken....kun for at konstatere at der er en dejlig bule i forstærkerens top på størrelse med en 5krone..arrrrgh  ....overvejer kort at beholde forstærker til trods...grundet tvivlende tillid til Tapeconnections håndtering af reklamation med min bestillings historie indtil videre taget i betragtning....kommer dog til fornuft og ringer til Tapeconnetion med det samme. Får fingre i en ny sælger (heller ikke snakket med før)...forklarer situationen...og sælger lover at sende en ny forstærker hurtigst muligt. Dag 12 Modtager erstatningsforstærker om fredagen (12 dage efter den oprindelige bestilling) som heldigvis er i orden..... Dag 13 slæber efterfølgende (dagen efter) den defekte forstærker ind til posthuset hvor den bliver sendt..... Konklusion....med mindre at Tapeconnection holder det vildeste prisfald på noget virkelig dyrt (99% rabat)...er det slut med at købe online hos dem...hvis noget skal købes hos dem bliver det hvis jeg står fysisk i deres butik og kan få varen med hjem med det samme. Mvh. Hattori Hanzo __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Email dem istedet for at ringe, så får du fat i en bestemt person og ham kan du så skrive med uden at blive sendt rundt i hele "butikken". Jeg har også prøvet at ringe, men glem det! på email fungerer det helt fint.
PS: Har handlet 2 amps, 1 cd og et kabel hos dem gennem tiderne uden problemer.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har oplevet noget hen af det samme 3 forskellige gange jeg har handlet hos TC. De er godt nok langsomme til tider.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sku.. bare sagt til dem - at der er andre der vil sælge den skærm 
Jeg gider ikke bruge al den tid på at ringe og snakke o.s.v ! hvis de vil sælge så skal de være fremme i skoene ..... 
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaa, synd og surt med dine erfaringer, forstår godt din frustration......vil dog lige nævne, at jeg altid har fået god service (Har dog kun erfaring fra Århus afdelingen).
Mvh
LBA75
|
| Til top |
|
| |
ChrisB Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ingen erfaringer med online handel hos TC. De gange jeg har handlet hos dem har altid været i butikken i Århus, og her har jeg ikke noget at udsætte på hverken betjening eller rådgivning.
Personligt ville jeg aldrig købe så dyrt et produkt online. Når jeg handler elektronik så foregår det ALTID i en forretning hvor jeg kan se, og høre produktet og få det med hjem med det samme. Er varen ikke på lager, så kigger jeg andensteds, eller venter ihevrtfald med at købe. Jeg kunne aldrig finde på at lægge penge på forskud. Får jeg beskeden "vi kan bestille den hjem" så får de beskeden.... "skal vi ikke bare sige at jeg holder øje med jeres udstillingsvindue!?" ;)
Det eneste jeg køber online er faktisk DVD'er og CD'er.
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg købte mit lcd online hos tape connection - uden problemer - god og hurtig betjening...
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skete der sgu noget....!
Igår var der flere ubesvarede opkald på min fon og en ivrig medarbejder fra Tapeconnection havde lagt en besked om at jeg meget gerne måtte kontakte dem så vi kunne få løst situationen.
Det prøvede jeg så, men man kunne så ikke ringe til dem for deres tlf-system var gået ned... (ja hvorfor ikke ).
Jeg sendte en mail til dem og MAX. 10min senere havde jeg dem i røret.
De mener at kunne have fjernsynet Fredag og så sende til mig. Dog ville han ikke lægge hovedet på blokken mht om de fik det eller ej, men han kom så med en tillægsløsning. Hvis ikke tv´et er dukket op fredag hos dem, så har han reserveret en anden model til en, synes jeg, fornuftig pris. Samtidig benyttede jeg lejligheden til at bestille lidt kabler og en hd-dvd og lidt andet guf.
Ser i, det kalder jeg vilje! Bare synd det har taget så lang tid, men hvis det hele vitterlig skulle lykkes, så står jeg ikke tilbage for at anbefale dem til andre i fremtiden. Dog har jeg lært at fremgangsmåden ved bestilling skal være lidt anderledes.
Meeen, lad os nu se på Fredag...
Update følger...
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bagge skrev:
|
Samtidig benyttede jeg lejligheden til at bestille lidt kabler og en hd-dvd og lidt andet guf.
|
|
|
Sælger Tapeconnectio HD-DVD?? 
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke så mange kommentarer til de enkelte sager, udover at jeg vil sige at de problemer der omtales her er problemer som vi er bevidste om, og arbejder på at løse. Vi har givet os selv en luksus-problem, med flere kunder end vi kan nå at håndtere. Vi har foretaget massive investeringer for at undgå situationer som dem der nævnes her. Det gælder nyt EDB-system (der som sådan noget altid gør, trækker ud - og dermed i overgangsfasen faktisk forværrer problemet), ansættelse af mere personale, omrokering af arbejdsområder mellem personalet, nyt telefon-system med - igen på sigt - bedre mulighed for at få fat i den rigtige person hurtigere.
Jeg synes situationen med Marantz forstærkeren nævnt ovenfor er et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om at vi mangler viljen til at levere en god service (problemet med den skadede forstærker synes jeg ikke vi kunne have løst bedre eller hurtigere). Vi har et tidsproblem vi skal have løst, og vi arbejder på sagen. Nogle vil påpege at jeg sagde det samme for nogle måneder siden, men problemet her og nu er at de tiltag vi har lavet - eksempelvis nyt EDB-system - forværrer problemerne på kort sigt, men vil på længere sigt forøge vores service markant, og mindske leveringstider og svartider drastisk. Det skal være skidt før det kan blive godt. Det skal ikke være en bortforklaring af at jer der har kommenteret jeres oplevelser her i tråden har oplevet en dårlig service - det har I, og I kan naturligvis være ligeglade med undskyldninger - I har ret til at være utilfredse på baggrund af de oplevelser I har haft. Jeg kan kun trøste mig med at der er særdeles skarpt lys for enden af tunnelen. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Hamster Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo fint, at I er opmærksomme på problemerne. Det er jo et godt sted at starte. 
Men selv om der er rod i systemerne kan man jo godt give kunden ren besked: "Tak for din henvendelse, men lige nu kan vi ikke overskue din bestilling på tv'et, fordi vi ganske simpelt har for travlt. Vi beder dig derfor kontakte os igen om et par uger, hvor vi bør have fået hovedet oven vande igen. Tak for din tålmodighed så længe"
Den slags giver respekt frem for at folk skal gå at vente i uvished. Nu er det så åbenbart endt med at Jesper Begge har bestilt sit tv. Personligt havde jeg ikke haft så megen tålmodighed... 
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hamster skrev:
|
Det er jo fint, at I er opmærksomme på problemerne. Det er jo et godt sted at starte. 
Men selv om der er rod i systemerne kan man jo godt give kunden ren besked: "Tak for din henvendelse, men lige nu kan vi ikke overskue din bestilling på tv'et, fordi vi ganske simpelt har for travlt. Vi beder dig derfor kontakte os igen om et par uger, hvor vi bør have fået hovedet oven vande igen. Tak for din tålmodighed så længe"
Den slags giver respekt frem for at folk skal gå at vente i uvished. Nu er det så åbenbart endt med at Jesper Begge har bestilt sit tv. Personligt havde jeg ikke haft så megen tålmodighed... 
|
|
|
Helt enig... Det værste en forhandler kan gøre er at blive ved med at fyre små "løgne" af bare for ikke at miste salget... Meld dog klart ud fra starten...
|
| Til top |
|
| |