Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: HIFI-forhandlere i Flensborg? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Grosen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 December 2003 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen der kender til nogen HIFI-butikker der ligger i centrum i Flensborg?

Mvh

Lasse Grosen

Til top Vis Grosen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grosen

martinen2000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 December 2003 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

Hmm I centrum kender jeg kun Schauland som måske bedst kan sammenlignes med Fona 2000 på Strøget i 3+ etager, som har alt hvad hjertet begærer.

Ellers er der mediamarkt som ligger ude ved Citi Grossmarkt der lige falder i mine tanker.

Til top Vis martinen2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af martinen2000

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 10 December 2003 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Lige nøjagtigt,

Har også været i Mediamarkt et par gange, og synes de har mange spændende sager og tilbud.

Et besøg værd, helt klart.....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Grosen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Sendt: 11 December 2003 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Men ligger Mediamarkt i centrum? vi skal med bus derned, så jeg har ikke så gode muligheder for at komme så langt væk fra centrum
Til top Vis Grosen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grosen

Madhouse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2003
Sendt: 11 December 2003 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Mediamarkt ligger ikke i nærheden af centrum. Du skal længere ud af byen for at komme dertil, men det ligger næsten lige op af motorvejen.
Til top Vis Madhouse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madhouse

Zibas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 11 December 2003 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Hep Hey

Der ligger også Brinkmann. Den ligger for enden af gågaden og så en side-gade ned mod havnen, der har de alt godt i 3 etager..

Til top Vis Zibas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zibas

LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 11 December 2003 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Zibas skrev:

Hep Hey

Der ligger også Brinkmann. Den ligger for enden af gågaden og så en side-gade ned mod havnen, der har de alt godt i 3 etager..

Jeg tror også brinkmann er det bedste bud, men det er en del år siden jeg har været der.

Den ligger i den sydlige ende af gågaden, mod havnen.

Nyt DIY system under opbygning...
Til top Vis LGrau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LGrau Besøg LGrau's Websted

Egea
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 11 December 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hej Grosen,
inden du render rundt her i byen og slet ikke kan finde noget, Schaulandt blev lukket i
begyndelsen af året og Brinkmann har været lukket i et par år. De eneste
hififorretninger i Byens centrum er enten Wendorff der ligger en smule gemt lige overfor
Indgangen til Karstadt (der ligger en tøjbutik, til højre for butikken er der en lille indgang
der skal du gå op ad trappen). Men den er meget lille og har også kun et meget lille
sortiment. En anden mulighed er Schütte der godt nok ikke er i gågaden men stadigvæk
så tæt på at man kan gå derhen på en 10-15 minutter. Den ligger tæt på Banegården i
Bahnhofstrasse. Det nemmeste måde at finde derhen er sikkert at spørge efter
Bahnhofstrasse. Schütte's produktudvalg er lidt større Wendorffs og også lidt mere
avanceret. Han plejer at have noget fra T+A stående, hvis man er til tysk hifi, selvom
det sjældent er de sidste modeller. Hvis det derimod udelukkende er CD'er og DVD'er du
vil kigge efter så skal du hellere prøve Karstadt, som har fået et meget større udvalg
siden Schaulandt ikke længere er der.
Ellers vil jeg give de andre ret i at det sikkert er en mulighed at prøve Media-Markt der
ligger i Cittipark i yderkanten af Centrum. De har med stor afstand det bedste udvalg af
CD'er og DVD'er og udvalg af Hifi dog må der siges at højtalerne overvejende er tyske
mærker (Canton, Heco, Elac osv.) og elektronikken udelukkende Japansk.
Hvis det derimod er således at du kommer til byen for seriøst at lytte til hifi, med gode
Demo faciliter anlægget ordentlig sat op og hvad der ellers hører til så er de alle efter
min mening ikke gode nok.
For god orden skyld vil jeg lige nævne at den eneste forretning her i byen der kan leve
op til de krav jeg lige nævnt er Hifi Studio Loidl der ligger i den bydel der hedder
Flensburg-Weiche, det er bare ikke allesammen der synes det er lige sjovt udelukkende
at lytte til Linn, men faciliteterne er i orden og de har også få andre produkter.
Ellers må jeg blankt indrømme at det er meget trist hvad en af Flensborg størrelse har at
tilbyde af Hififorretninger.

mvh
Til top Vis Egea's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Egea

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes