Hej
Lige en oplevelse med 2 besøg i bio..
Jeg har Rejst med Stena Line. Færgen SAGA har en bio m surround.
Anmeldelse af min oplevelse ( amatør):
Pris : 50.- pr film
Bio beliggende på øverste dæk.
Lyden var ikke særlig tydelig, når det gælder tale.
Baghøjtalerne var ikke særlig tydelige at høre
Center højtalleren må jeg indrømme at jeg ikke har forstand til at placere i lydbillede
Sub ( to stk i et hjørne) store, ikke voldsomme udladninger, men jeg vil kalde lyden uden voldsom anslag.
Musik i Happy feet var medrivende, men ikke så langt at salen gyngede...
Billede via Projektor ( jeg har ikke nogen idee om mærke/DVD afspiller) MEN EN tidligere film havde brændt sig fast så hver gang der var en lys baggrund i filmen trådte "det brændte" frem...Ikke en behaglig oplevelse.
Forstærker ikke kendt (Gemt afvejen), men den/de havde overskud/havde ikke åndenød.
Biografstolene ok Rumtemperatur ok
Film: Happy feet & Breaking and Entering
Lyd i rummet vil selvfølgelig være forstyrret af det er i en færge, som har stor motor og mekanisk udluftnin+ det kan gynge lidt.... Så det skal ikke være noget som skal tages i med her.
Tekniker/biomand ...Venlig ... oplysende og fik løst problemet med subtekst.
Jeg vil ikke give smilyes eller andet, for dels er jeg amatør dels skal det være teksten, som skal give en l "lille" oplevelse
Dette indlæg er noget jeg gerne vil følge op med besøg i andre bio/anlæg. RIS OG ROS til mig er velkommende og hvis der er andre som har oplevelser rundt omkring i verden/DK med lyd/filmfremvisningsyntes jeg at du/i skal give sig til at skrive et/flere indlæg
MVH JAN
MVH JAN