Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 17:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: !!!ADVARSEL: DVDPusheren.dk!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Hej alle!

Ved ikke hvor mange af Jer der kender netshoppen: www.dvdpusheren.dk . Men her er lige en advarsel - det viser sig åbenbart, at denne forhandler har hævet penge på folks konti efter afsluttede handler. Iflg. Pusheren selv, er der naturligvis tale om en fejl... Men kender man lidt til Pusheren og har handlet med ham, så ved man at hans troværdighed ikke er 2 potter pis værd...

Læs lidt her, om folks oplevelser:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=541 7&postdays=0&postorder=asc&start=210 .

Mange DAHF.dk-brugere har ret mange dårlige oplevelser kan man se... 

Til top Vis Autechre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Autechre

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Ja det er sørgligt men det kommer ikke bag på mig er stoppet med at handle med ham og hans gangster butik

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

HHmmm. Jeg har nu aldrig haft problemer med at handle der, men man bliver da alligevel mistænkelig når man ser/hører sådan noget.

Nå. Efter ar jeg har fundet cd-wow handler jeg sjældent andre steder, men deres udvalg gør bare at jeg somme tider handler ved f.eks. DVD-pusheren (indtil videre.... måske)

Tak for oplysningen!

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Hmm, Tja jeg har aldrig haft problemer med den, så det kommer da lidt som en overraskelse at det er en ganster-butik! De skriver på deres side, at fra den. 2/1 kl 14.00 kan man ikke bruge E-mail surport kun telefon?? Tja, det er jo ingen ub´ndskyldning for at tage andres penge når man jo ikke lige har bestilt noget!! Der er måske ikke tjek på tingene ang at handle på nettet endnu siden at det kan forekomme??
Til top Vis Carsten R.B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten R.B

Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: København
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke haft problemer af den slags med dvdpusheren. Mine erfarringer er at de virker som nogle der er til at tale med. Men jeg kan da godt se at det ikke er helt godt det de har gjort når man nu har læst andre folks erfarringer.

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Pusheren hævede 123 kr. på min konto i dag. Jeg bestilte sidst ved dem for år tilbage, så de er meldt til PBS!!
Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Har lige været inde og kontrolere min konto, de har ikke taget noget fra mig (endnu...!!) Efter hvad de skriver på den anden tråd, så er der en masse fra det forum som er offer for det. Noget skidt, at begynde på det, som sagt troede jeg ikke på at det kunne forkomme, men man bliver jo da heldigvis kloger........

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Hifreak, hvad menere du med, at det ikke kommer bag på dig med ham og hans gansterbutik? Kender du ham for det? Eller har du gået i klasse med han?? Eller???

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet med www.dvdpusheren.dk flere gange er har aldrig oplevet noget negativt! Det er billigt og DVD'erne kommer hurtigt!
Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

AV32R skrev:

Hej alle!

Ved ikke hvor mange af Jer der kender netshoppen: www.dvdpusheren.dk . Men her er lige en advarsel - det viser sig åbenbart, at denne forhandler har hævet penge på folks konti efter afsluttede handler. Iflg. Pusheren selv, er der naturligvis tale om en fejl... Men kender man lidt til Pusheren og har handlet med ham, så ved man at hans troværdighed ikke er 2 potter pis værd...

Læs lidt her, om folks oplevelser:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=541 7&postdays=0&postorder=asc&start=210 .

Mange DAHF.dk-brugere har ret mange dårlige oplevelser kan man se... 

Hvis DVD-Pusheren på henvendelsen har meddelt, at der er tale om fejl, er der vel ikke yderligere grund til at kører den videre?

Hvis DVD-Pusheren tager tager henvendelsen alvorligt, må man vel gå ud fra beløbet betales tilbage - og så er det pot vel ude?

Med mindre man altså resolut vil skabe mere opmærksomhed omkring en hændelse, hvor der helt reelt kan være tale om en fejl?
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Enig, man kan ikke kører en butik på den måde, hvis det er hverdagskost...!

Jackie linolen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har aldrig haft negative oplevelser med pågældene forhandler, så jeg håber at misæren skyldes at de har drukket for mange blå cola til nytårsaften.

Til top Vis Jackie linolen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jackie linolen

Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Januar 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

@ Administrator:

Hej Kenneth.

Nu har jeg selv gjort mig en del erfaringer med Pusheren - og helt, helt ærligt, så har 70-80% af 16 handler været forbundet med problemer. Bestående i: Manglende fremsendelse af varer, betaling foretaget før fremsendelse af varer, manglende svar på forespørgselsmails... Og når der så endelig var svar, så var det de samme undskyldninger, igen og igen. Når jeg så læser om andre, som har fået de samme undskyldninger - ja, så tegner der sig IMO et mønster, og der er ikke længere tale om små skår i indkøbsglæden...

Jeg handler der ikke mere!

Selvfølgelig kan der være tale om en fejl - men hvorfor reagerer Pusheren så først på opfordring? Og hvorfor står der intet på Pusherens site. Fejl eller ej, så kan jeg ikke se noget forkert i at gøre opmærksom på problemet. Kan du reelt set det...???

Og hvis du kigger lidt på DAHF.dk, så er det jo ikke lutter lagkage, at handle hos Pusheren, vel?

Jeg har da fuld forståelse for, at mange har gode oplevelser med Pusheren og ikke kan nikke genkendende til tingene man kan læse om Pusheren. Men IMHO så brænder Pusheren lagkagelysene i begge ender...

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

AV32R skrev:

@ Administrator:

Hej Kenneth.

Nu har jeg selv gjort mig en del erfaringer med Pusheren - og helt, helt ærligt, så har 70-80% af 16 handler været forbundet med problemer. Bestående i: Manglende fremsendelse af varer, betaling foretaget før fremsendelse af varer, manglende svar på forespørgselsmails... Og når der så endelig var svar, så var det de samme undskyldninger, igen og igen. Når jeg så læser om andre, som har fået de samme undskyldninger - ja, så tegner der sig IMO et mønster, og der er ikke længere tale om små skår i ndkøbsglæden...

Jeg handler der ikke mere!

Selvfølgelig kan der være tale om en fejl - men hvorfor reagerer Pusheren så først på opfordring? Og hvorfor står der intet på Pusherens site.

Fejl eller ej, så kan jeg ikke se noget forkert i at gøre opmærksom på problemet. Kan du reelt set det...???

Og hvis du kigger lidt på DAHF.dk, så er det jo ikke lutter lagkage, at handle hos Pusheren, vel?

Jeg har da fuld forståelse for, at mange har gode oplevelser med Pusheren og ikke kan nikke genkendende til tingene man kan læse om Pusheren. Men IMHO så brænder Pusheren lagkagelysene i begge ender...

Uden at gå yderligere ind i en debat om hvor vidt DVD Pusheren er en god forhandler eller ej, stiller jeg naturligvis et stort spørgsmål tegn ved det faktum, at du har handlet hos omtalte forhandler hele 16 gange, hvoraf 70-80% af handlerne har været med dårlige oplevelser til følge.

Må man have love at spørge: - HVORFOR I HELE HULE H.... HANDLER DU DER SÅ IGEN OG IGEN???

Du skriver også:
"Fejl eller ej, så kan jeg ikke se noget forkert i at gøre opmærksom på problemet. Kan du reelt set det...???"

Svar:
Både og... Er der rent faktisk tale om en fejl, så kan sådanne udtalelser være til stor skade for forhandleren!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Den gode Ousher har ligeledes hævet kr. 179 på min konto vedrørende en handel foretaget i maj 2003.

Han vendte dog tilbage på en mailforespørgsel og meddelte at der var tale om en fejl i forbindelse med oprydning. Pengene ville blive overført asap.

Afventer at se om de kommer. Kommer de ikke er det lige til politiet.

MVH

Morten

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

Autechre
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Januar 2004 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
[Må man have love at spørge: - HVORFOR I HELE HULE H.... HANDLER DU DER SÅ IGEN OG IGEN???

Gu' må du da så, sure løg!!!!  

Nu handler jeg, eller har ikke handlet, der igen og igen... Min første ordre gik fint, men allerede ved anden ordre gik der lidt ged i den. Det problem blev dog løst indenfor 14 dages tid, og en del mails frem og tilbage. Sidenhen lagde jeg så en del ordre, indenfor en måneds tid og så startede balladen. Ordre som manglede at blive fremsendt. Ordre med forudbestillinger blev fuldt betalt, ved fremsendelse af første titel. Og sådan gik det, slag i slag, i et par måneder, hvorefter jeg lagde DVDPusheren på is...

Mange af problemerne forekom dog under Pusherens opstart af sin fysiske butik i Århus. Så jeg tænkte, da LOTR: TTT E.E. box-settet kunne forudbestilles, at nu skulle han da have en ny chance. Jeg bestiller 3 stk. Nå, tiden går, og jeg kan læse om andres oplevelser på DAHF.dk - minder meget om mine, men på dette tidspunkt er den fysiske butik for længst søsat... Men der er altså stadig problemer med Pusheren...

Nå, udgivelsesdatoen for box-settet oprinder. INGEN boxe!!! Men pengene er hævet! På det tidspunkt har jeg så fundet ud af, at box-settet er forsinket fra distributøren, og at alle netshops lider under dette... Men, Pusheren har alligevel taget sig den frihed at hæve pengene, vel vidende, at han ikke har dem på lager!!! 8 dage efter at pengene er hævet, kommer den første box. 4 dage senere den anden. Og yderligere halvanden uge senere, den sidste...

OK, tænkte jeg så: Pusheren har ikke forbedret sig - og dermed slut med ham!! Men han fik da en fair chance, synes jeg...

Hvorvidt det er en fejl med de transaktioner, der nu er foretaget, må naturligvis stå hen i det uvisse. Men det er da tankevækkende, at det lige sker for Pusheren, og at beløbene der hæves ikke har relation til kundernes tidligere køb. Også at nogle ikke har handlet med Pusheren i over et år, men pludselig hæves der penge på deres konto.

Og STADIG undrer det mig, at der ikke står noget på Pusherens site.

Desuden er det underligt, at man nu ikke længere vil yde mail-support...

Jeg ved godt, at man ikke kan dømme folk på indicier alene - men man kan da i hvert fald danne sin egen mening, og forholde sig til den...

Thomas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Men hvorom alting er, er der så ikke noget om at det er forbudt
at opbevare kontonumre, skulle de ikke "destrueres" når
handlen er gennemført egentlig??
Til top Vis Thomas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas

Porkyhead
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Nå, men hvis Pusheren er så elendig, er så der nogen der kender en værdig konkurrent til pusheren (gratis porto+stort sortiment+billigt)?

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Vi kan alle lave fejl - men hvis fejlen er baseret på ulovlig opbevaring af data så er den sgu' sværere at tilgive!

- har selv fået trukket 190,- igår (Stemmer med en bestilling/betaling fra Juli!)

Derudover har jeg ikke haft problemer ved de foregående 50-60 handler  Men det bekymrer mig sgu' at de uden videre kan hæve penge fra ens konto!

PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Sendt: 03 Januar 2004 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har også dårlige erfaringer med DVDpusheren. Jeg bestilte 10 DVD'er hos ham, og pengene blev trykket med det samme uden at DVD'erne blev afsendt. Senere fik jeg så at vide, efter at have rykket for dem via mails, at nu var de afsendt, men jeg modtog ingen DVD'er. Ved personlig henvendelse i butikken fandt jeg ud af at DVD'er faktisk ikke var blevet sendt endnu, men nu ville han personlig sørge for at for fik dem dagen efter. Dette skete 3 gange, og til sidst gik jeg ned i butikken og fik pengene tilbage.
Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes