Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 19:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Besøg hos Now-In-Stereo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rørmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 17 Maj 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Stærkt inspireret af redaktionens artikel: hvad kan man få for 25 K” kiggede jeg mig lidt omkring efter en forhandler i trekantområdet der også kunne opfylde ovennævnte og faldt over firmaet Now in Stereo.

Efter en kort telefonsamtale med indehaveren blev der aftalt et tidspunkt for en demo, denne foregik i husets dagligstue hvilket både var hyggeligt og samtidigt en behagelig afveksling.

Indehaveren ( Kurt) er absolut en behagelig og kompetent mand, med en stor viden om de produkter han sælger, absolut et besøg værd.

Til top Vis rørmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rørmanden

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 19 Maj 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

jeg må lige følge op på denne tråd.....jeg var også til en demo på grejet fra xindac, efter jeg selv tidligere har investeret i div højtalerkabler fra samme firma....var jeg intereesseret i at lytte lidt til deres grej.....og man fatter bare ikke hvor meget man får her for x antal kroner....meget interressant.

ydermere var dette mere hyggeligt end stå i kø i en eller anden el-gigant eller expert forrretning, og det var da også tydeligt at fornemme at indehaveren kurt ved betydelig mere på hifi siden end visse ekspedienter i før omtalte forretninger....absolut et besøg værd.

mvh velkommen
Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

ramma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

en ny hifishop i kolding, min interesse var vakt, med det samme

jeg ringede til Kurt, og fik aftalt en demo af Dynaudio 52 se ht, og noget nyt spændende grej med navnet Xindak, og til meget humane priser, mon det dur tænkte jeg på vej over til Kurt.

jeg blev modtaget af en veloplagt Kurt, som straks tilbød en kop kaffe, med tilbehør, og vi fik en snak om lyd og musik, inden vi skulle høre de spændende produkter fra Xindac cd-spiller, for og effekttrin, samt en meget lækker integreret forstærker og Dynaudio 52 se ht, kabler var Audioquest og Xindak.

Det ser godt nok seriøst ud,flotte, tunge apperater, kunne de lave priser virkelig passe, det ligner,lyder og føles som noget der er meget dyrere.

men lad mig komme til det vigtigste, nemlig lyden, jeg må indrømme at jeg var overrasket over den lyd der foldede sig ud med kombinationen af Xindac forforstærker, effekttrin og cd-spiller, det er fandme seriøst det her,lyden er åben, hurtig, dynamisk og meget musikalsk,der var fuldstændig styr på højtalerne og så var der  den har ro som kendetegner rigtig godt udstyr= high end ( ja jeg tør næsten ikke skrive det ord, da der sikkert er nogen som har en kina-fobi)vi lyttede bla til Hans Thessnick, Ten Years after, Daniel Lanois. samt pladespiller.

jeg var solgt, og måtte have effekttrinnet, da jeg i et stykke tid har været på udkik efter en opgraduering af min surround opsætning, og samtidig gerne vil høre stereo i højeste kvalitet.

ja, det var jo egentlig kun meningen at jeg ville høre de nye forstærkere, men prisen og kvaliteten, og vigtigst af alt, var lyden førsteklasses,som gjorde at den blev købt på stedet.

jeg vil takke Kurt for en spændende demo og kompetent vejledning, samt for en hyggelig eftermiddag i musikkens tegn.

mvh

ramma

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes