Forfatter |
|
kalleklat Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en sjov lille historie:
For et par uger siden, var jeg i HiFi Klubben i Herning, for at se på TV. Jeg blev ret lun på et 32" Metz, men midt under demonstrationen, kommer en hifi-kunde ind. Ekspedienten spørger, om det er i orden, at han lige ekspederer den nye kunde. Selvfølgelig. Da der efterhånden var gået 5-10 minutter, gik jeg i hifi-afdelingen. Der var fuld gang i demonstrationen af højttalere. Jeg signalerede tydeligt, at jeg gerne ville ekspederes færdig, men ekspedienten var ikke til at rive væk. Efter 30 min. skred jeg, og tænkte, at næste gang jeg kommer til Silkeborg, går jeg i klubben der. Der bliver man da behandlet ordentligt. På vej hjem, kom jeg forbi en Expert butik, hvor der var udsalg. Jeg gik ind, og fik demonstreret samtlige fladskærms-tv i butikken, af en meget behagelig og vidende ekspedient. Efter en time havde jeg købt mit nye tv, et 32" Philips som jeg sparede 3500kr. på, i sammenligning med det Metz jeg havde kig på i klubben. Jeg er super godt tilfreds med det, men kan alligevel ikke lade være med at tænke på fjolset i klubben. Havde han været vaks ved havelågen så...................................
__________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har nok ikke været jordens bedste til at mærke at du ville købe TV'et. Men så fik han sikekrt hverken solgt TV eller det nlæg han demonstrede :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
adamtulinius Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
.. er det ikke det folk tit siger om hifiklubben..?
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
adamtulinius skrev:
.. er det ikke det folk tit siger om hifiklubben..? |
|
|
Jo det siger de, men prøv lige den i Silkeborg. Den er bare SUPER! __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
adamtulinius skrev:
|
|
Tror at de nogle gange kommer til at ansætte folk som er for meget hifi-nørd og for lidt sælger. Det er også ok, bare ikke når der er kø i butikken. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
adamtulinius skrev:
|
|
Nej, det er det faktisk ikke - der skal bare ikke ret meget negativt til, førend det hænger ved hos alle, og det selvom de negative udtalelser faktisk kommer fra relativt få folk. Fortæl folk ti postive ting og en negativ - gæt selv hvilken der hænger fast!!? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
adamtulinius Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
adamtulinius skrev:
|
|
Nej, det er det faktisk ikke - der skal bare ikke ret meget negativt til, førend det hænger ved hos alle, og det selvom de negative udtalelser
faktisk kommer fra relativt få folk. Fortæl folk ti postive ting og en negativ - gæt selv hvilken der hænger fast!!? |
|
|
Faktisk burde det der gå lige op. Nogle kloge hoveder siger at der skal 12 gode indtryk til at opveje et enkelt negativt, hvilket formentligt er
årsagen til at negativ omtale hænger så meget ved.
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
HFk i Silkeborg har ALTID haft et super godt ry. Lidt en skam at de lukkede den ngle år, men genialt at den er genåbnet!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Nej, det er det faktisk ikke - der skal bare ikke ret meget negativt til, førend det hænger ved hos alle, og det selvom de negative udtalelser faktisk kommer fra relativt få folk. Fortæl folk ti postive ting og en negativ - gæt selv hvilken der hænger fast!!?
|
|
|
Er det så mærkeligt !
Det er nu engang sælgers arbejde at servicere kunderne, hvis man IKKE forstår det er måske på tide at finde et andet arbejde.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Nej, det er det faktisk ikke - der skal bare ikke ret meget negativt til, førend det hænger ved hos alle, og det selvom de negative udtalelser faktisk kommer fra relativt få folk. Fortæl folk ti postive ting og en negativ - gæt selv hvilken der hænger fast!!?
|
|
|
Det er måske fordi man forventer god service og tager det som en selvfølge at man får det. Derfor skal der noget helt ekstraordinært positivt til før man husker det.
Den nævnte oplevelse tror jeg nu også man kunne få andre steder. Der er forskel på sælgere i alle større butikker/kæder. Den oplevelse man får hænger meget sammen med hvilken medarbejder man tilfældigvis får fat på. Det gælder vel egentlig også i alle andre brancher.
|
Til top |
|
|