Sendt: 14 December 2007 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte en cd-afspiller hos Dan's TV & HIFI-Center via nettet.
Den kom hurtigt og mens jeg pakker den op, ser hvad der er med, finder
jeg et visitkort, hvorpå der var skrevet, med kuglepen: "god fornøjelse
/ god jul, venlig hilsen Dan". Det var pænt af ham tænkte jeg  og bladrer lidt i manualen. Nåh,
lad os få sat den til. Som sagt så gjort, alt virker som det skal og
lyden er sgu god. Jeg var godt tilfreds og brugte en del tid med at
lytte ud på natten. Normalt ville en handel ende her, ikke? Næste
dag.. har lige fået et par kopper kaffe, sidder og ser lidt fjernsyn
inden jeg skal på arbejde. Telefonen ringer, årh nej, tænker jeg det er
nok arbejdet der vil have mig til at møde noget før  . Nå det skal jo
overstås, tænker jeg og tager telefonen...Det er Dan fra Dan's TV &
HIFI-Center i den anden ende  , der spørger om afspilleren er kommet, om jeg er tilfreds og siger jeg bare skal spørge hvis der er noget  . Det er den slags detaljer der hæver oplevelsen markant, ihvertfald hos undertegnede og især fordi det var nethandel og cd-afspilleren ikke kostede ret mange "hifikroner". Jeg blev ihvertfald overrasket da jeg fattede hvem det var jeg talte med. Så  til Dan!
|