Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 08:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: 300 DVD skifter søges! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Jeg har søgt og søgt efter en DVD maskine fra Sony model DVP-CX860 til 300+1 DVD, som jeg skal købe for en handicappet ven.

Den er udgået fra Sony og alle de steder jeg har søgt og fundet den på nettet har de den heller ikke, det viser sig bare at de har glemt at slette den fra deres hjemmeside, jeg har prøvet både i 2x Tyskland, 1x Sverige og 2 Belgien.

Så mit sidste håb er at prøve herinde da det ikke ser ud til at der kommer en afløser fra Sony.

Jeg håber der er en der kan hjælpe enten med et eller flere link eller måske en butik hvor de har den på lager et sted i Danmark/Europa.

Mvh. Crede

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

JanM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Sendt: 31 Januar 2004 kl. 01:38 | IP-adresse registreret  

Skal det være den omtalte Sony model?

Har en bekendt der driver et kursus-center over i det jyske, de har en dvd skifter stående, vender lige tilbage med mærke/model, men om den kan ta så mange??!

Til top Vis JanM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JanM

naim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:

Jeg har søgt og søgt efter en DVD maskine fra Sony model DVP-CX860 til 300+1 DVD, som jeg skal købe for en handicappet ven.

Den er udgået fra Sony og alle de steder jeg har søgt og fundet den på nettet har de den heller ikke, det viser sig bare at de har glemt at slette den fra deres hjemmeside, jeg har prøvet både i 2x Tyskland, 1x Sverige og 2 Belgien.

Så mit sidste håb er at prøve herinde da det ikke ser ud til at der kommer en afløser fra Sony.

Jeg håber der er en der kan hjælpe enten med et eller flere link eller måske en butik hvor de har den på lager et sted i Danmark/Europa.

Mvh. Crede

Prøv flg link:

http://zarsen.de/info.php?id=4824&c=12&t=h579

eller søg på google.com, hvor do. sted er fundet. Held og lykke med jagt og køb.

Mvh Naim

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

naim skrev:
bøje skrev:

Mvh. Crede

Prøv flg link:

http://zarsen.de/info.php?id=4824&c=12&t=h579

eller søg på google.com, hvor do. sted er fundet. Held og lykke med jagt og køb.

Mvh Naim

Tak for dit svar, men jeg har prøvet Zarsen og de har den ikke på lager, de undskylder sig med at de ikke har fået slettet den fra deres hjemmeside.

Mvh. Crede

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes