| Sendt: 21 Februar 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ud til du må melde dem til forbrugerstyrelsen, eller hvad der ellers er, af muligheder.
Se fx her: http://www.firmacheck.dk/default.asp?Kategori=Hardware
Citér:
| 21-05-2003 |
Siden findes ikke mere! Lukket & slukket |
| 18-01-2002 |
Fin WWW-site, fik ikke varen jeg har betalt (RAM). Har rykket flere gange & fået mails retur hvori firmaet bekræfter at have modtaget betaling samt lovninger på at de ville sende.... nu 3 måneder siden og jeg har stadigt ikke fået hverken varer eller pengene retur! Svarer ikke mere på mine mails! Domainet er registreret (& aktivt!!!) til: Fuldmægtig: Handle: AH1549-DK Navn: P.S Salg Att.: Alex Hansen Adresse: Kastanievej 2C Postnr. & by: 4600 Køge Land: Danmark Telefon: +45 56 26 76 58 |
| 09-05-2001 |
Siten er god nok, men man får bare ikke sin bestilte vare - først en forkert vare - Nu har jeg ventet 3 måneder på at få den rigtig harddisk men indtil nu med intet resultat... Jeg skal nu en tur igennem Forbrugerklagenævnet... Med venlig hilsen Ulrik |
|
|
|
Ang bestilling af den film. Jeg købte den igennem laserdisken, hvor du også stadig kan bestille den, altså med region 1. __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|