Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 20:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: DVDPOWER - Powersales (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frode
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Har nogen handlet hos www.powersales.dk Kastanievej 2c, 4600 Køge?
Fredag den 6. februar 2004 bestilte jeg over internettet dvd'en Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende hos firmaet. Jeg overførte samme dag 249 kr. fra min bankkonto til det ønskede kontonr. i BG Bank. Iflg. ordrebekræftelsen fra DVDPOWER fremsendes bestilte varer senest 3 hverdage efter betaling er modtaget. Der er nu gået 2 uger uden, jeg har modtaget dvd'en. I uge 8 har jeg sendt flere e-mail til DVDPOWER, men jeg har ikke fået svar tilbage. Når jeg ringer på DVDPOWERS telefonnummer 5626 7638 får jeg en telefonsvarer, som meddeler de ikke har mulighed for at besvare opkaldet i øjeblikket, men indtal navn og telefonnummer og vi ringer tilbage. De ringer bare ikke tilbage.

Jeg har aldrig før handlet hos firmaet, som jeg fandt ved at søge på internettet. Jeg har prøvet i forretninger, DVDOO og Laserdisken, men Star Wars Epiode I er udsolgt er udgået af produktionen. DVDPOWER har den iflg. deres hjemmeside, men det er vist et fupfirma.

Til top Vis Frode's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frode

Morten Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Ser ud til du må melde dem til forbrugerstyrelsen, eller hvad der ellers er, af muligheder.

Se fx her: http://www.firmacheck.dk/default.asp?Kategori=Hardware

Citér:
21-05-2003 Siden findes ikke mere! Lukket & slukket
18-01-2002 Fin WWW-site, fik ikke varen jeg har betalt (RAM). Har rykket flere gange & fået mails retur hvori firmaet bekræfter at have modtaget betaling samt lovninger på at de ville sende.... nu 3 måneder siden og jeg har stadigt ikke fået hverken varer eller pengene retur! Svarer ikke mere på mine mails! Domainet er registreret (& aktivt!!!) til: Fuldmægtig: Handle: AH1549-DK Navn: P.S Salg Att.: Alex Hansen Adresse: Kastanievej 2C Postnr. & by: 4600 Køge Land: Danmark Telefon: +45 56 26 76 58
09-05-2001 Siten er god nok, men man får bare ikke sin bestilte vare - først en forkert vare - Nu har jeg ventet 3 måneder på at få den rigtig harddisk men indtil nu med intet resultat... Jeg skal nu en tur igennem Forbrugerklagenævnet... Med venlig hilsen Ulrik

Ang bestilling af den film. Jeg købte den igennem laserdisken, hvor du også stadig kan bestille den, altså med region 1.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes