| Sendt: 21 Maj 2004 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
puffin skrev:
Det gælder vel om at danne sit eget indtryk af filmen og dine egne fortolkninger/forklaringer.
Kender desværre ikke noget sted med en god forklaring, men jeg kiggede lige på IMDB's forum og fandt da et par teori'er, så det kunne være du skulle sammenligne dem med din egen.
Har desværre ikke selv set Lost Highway endnu, men er helt vild med Mulholland Drive og Twin Peaks serien, så jeg regner selv med at se den snarrest. Er der en udgave af filmen du vil anbefale?
|
|
|
Som sagt så har jeg kigget IMDB igennem, men synes ikke rigtigt at nogle af teorierne holder 100 %. Og du skal helt klart se filmen! Men vær advaret; den er en del mere "kompleks" end Lynch' andre film!
Den udgave der kan købes i Danmark er direkte elendig udført, når der henses til de tekniske kvaliteter. Lyden er i stereo og billedoverførslen er grumset og uskarp og særdeles pixeleret, specielt i mørke scener! (som der er en del af). På min Denon A11, der ikke lægger fingre imellem, ser det aldeles hæsligt ud! Det ændrer dog ikke på, at filmen er rigtig god og nok skal give dig lidt hjernegymnastik 
Så vidt jeg husker, så skulle den tyske udgave være en del bedre, både mht. lyd og billede. Den har bl.a. DD 5.1 (engelsk tale).
|