Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: CD tip til 30 kr !!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

Stereo Studio (ihvertfald her i Odense) har en stak af Rod Stewart When We Were The New Boys fra 1998 til kun 30 kr ! Jeg ved godt de fleste rynker på næsen når I hører ordet Rod Stewart. Men denne skive her faktisk rigtig god. Og så til 30. Der er bla cover version af Oasis (Cigarets and Alcohol) Primal Scream (Rocks) Skunk Anis (Weak) Også nogle stærke ballader, Superstar af en gruppe som vist nok også hedder Superstar. Ron Sexsmith Secret Heart. Nick Love Shelly My Love. CD'en slutter med What Do You Want Me to Do ? Det er simpelt hen for fedt, et nummer af en Mike Scott (kan ikke lige huske hvilke gruppe han er fra) Kun titel nummeret er af Rod selv. Og heller ikke tosset.

Det er en fed skive som til den pris burde trække nogle købere til sig. (det gør ondt i en fan's hjerte at se de skal sælges til den pris)Men selskabet havde vel regnet med et stort hit hvilket det ikke blev. Derfor skal lageret sælges billigt. Men det har intet med kvaliteten at gøre.

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

Daring Dane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Tak for tippet! Jeg smuttede ned og købte den i dag. Det er en rigtig god gang frisk blød rock. Den er mere end alle pengene værd!

Happy Hifi

Daring Dane

Pink-Bear
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 30 Juli 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:

Stereo Studio (ihvertfald her i Odense) har en stak af Rod Stewart When We Were The New Boys fra 1998 til kun 30 kr ! Jeg ved godt de fleste rynker på næsen når I hører ordet Rod Stewart. Men denne skive her faktisk rigtig god. Og så til 30. Der er bla cover version af Oasis (Cigarets and Alcohol) Primal Scream (Rocks) Skunk Anis (Weak) Også nogle stærke ballader, Superstar af en gruppe som vist nok også hedder Superstar. Ron Sexsmith Secret Heart. Nick Love Shelly My Love. CD'en slutter med What Do You Want Me to Do ? Det er simpelt hen for fedt, et nummer af en Mike Scott (kan ikke lige huske hvilke gruppe han er fra) Kun titel nummeret er af Rod selv. Og heller ikke tosset.

Det er en fed skive som til den pris burde trække nogle købere til sig. (det gør ondt i en fan's hjerte at se de skal sælges til den pris)Men selskabet havde vel regnet med et stort hit hvilket det ikke blev. Derfor skal lageret sælges billigt. Men det har intet med kvaliteten at gøre.

Mener du ikke Skunk Anansie?

Til top Vis Pink-Bear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pink-Bear

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Sendt: 05 August 2004 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Mike Scott and the Water Boys, måske? Nu har jeg Whole of the Moon i hovedet resten af dagen ;-)

Ingen Stereo Studio på Djævleøen - ellers ville jeg have købt den. Måske de har den hos TP. De to følges til.

Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Sendt: 05 August 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Jesperthomsen skrev:

Mike Scott and the Water Boys, måske? Nu har jeg Whole of the Moon i hovedet resten af dagen ;-)

Ingen Stereo Studio på Djævleøen - ellers ville jeg have købt den. Måske de har den hos TP. De to følges til.

Jep, det var ham. Efter jeg har lavet indlægget har jeg læst at det var et nummer han skrev til en solo plade. Jeg kender ham ikke må jeg indrømme. Men Rod's version af What Do You Want Me To Do? et til 13 med pil op. Har I ingen Stereo Studio på Sjælland ?

Mvh.

Torben

Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Sendt: 08 August 2004 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Niks - Stereo Studio hører til i Jylland og på Fyn. Til gengæld findes TP kun på Sjælland og de er lige så gode. Har en ubegrundet mistanke om at de to har samme bagmand.
Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

FLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 August 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:

Stereo Studio (ihvertfald her i Odense) har en stak af Rod Stewart When We Were The New Boys fra 1998 til kun 30 kr !

Tak for det. Super køb.

Til top Vis FLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLarsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes