Sendt: 28 September 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne tråd er for folk der kan se det fantastiske i hende, jeg gider ærligt talt ikke og høre på dem der ikke lige synes hun har nok erfaring eller noget i den stil. Jer der deler den mening må starte jeres egen tråd, så skal jeg nok holde mig væk fra den.
Og lad mig så komme igang... til dem der er så heldige at abonerer på politiken, eller som mig har nogle forældre der gør det, har de chancen for at købe Joss Stone's nye album idag. Politiken plus hedder deres "CD klub" og ikke nok med du altså kan købe cd'en idag kan du få den sammen med en single til kun 125kr, det må da siges og være noget af et røverkøb.
Da jeg hørte hendes første album blev jeg imponeret, det er sjældent jeg finder en cd så god at jeg hører alle numrerne i træk, men det gjorde altså. Man kan da heller ikke meget andet end at blive imponeret over den stemme. Men en ting der "bekymrede" mig var at hun ikke selv havde lavet cd'en men havde fået hjælp af en masse soul kunstnerer. Det havde selvfølgeligt givet et godt resultat, men kunne hun leve op til forventnigerne på hendes nye cd hvor hun skulle stå mere på egen hånd, svaret er... ja absolut... helt bestemt. Numrerne er blevet en tand mere rytmiske hvis man vil, det jeg var bange for var at hun ville blive for pop'pet og at musiken ville lyde som noget man har hørt før... hvor er jeg skør. Album er varieret, rytmisk og med masser af Joss'es lækre soul-stemme.
konklusionen er at hun har lavet endnu en super god CD som er mere end pengene værd, hvis man er til den slags musik.
foresten kan man vist også købe CD'en gennem politiken hvis man ikke er abonent så koster det bare mere. __________________
|