| Forfatter |
|
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop anskaffet dualdisc udgaven af AC/DC - Back in Black.
DVD siden fungere uden problemer, men vendes skiven for at afspille CD siden, er der problemer. Enten kan DVD afspilleren ikke læse CD'en eller også "hakker" den i lyden.
Jeg har forsøgt med flere forskellige DVD afspillere, men problemet er det samme med CD siden.
Er der andre som har dårlige erfariger med dualdisc eller har jeg blot været uheldig med mit eksemplar ???  __________________ mvh PSSO
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm, det lyder meget underligt! Har aldrig selv været ude for et lignende problem. Måske det er en "mandags-disc"?
- BR
|
| Til top |
|
| |
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke andre der har erfaringer med dualdisc ?
__________________ mvh PSSO
|
| Til top |
|
| |
Kenson Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Jeg har et par stykker, både dvd/cd og dvd 2,0/dvd 5,1 og har aldrig oplevet dit problem. Så du må nok have den ombyttet
Mvh Kenson |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en hel del hifi-mærker, der har udstedt disclaimers om, at deres afspillere ikke med sikkerhed vil kunne afspille cd-siden af en DualDisc. Jeg har ikke helt styr på det tekniske, men jeg mener, at cd-siden af en DualDisc ligesom nogle kopisikrede cder er lavet på en måde, der ikke lever op til det officielle mærket compact disc.
Derfor kan det tænkes, at nogle afspillere har problemer, mens andre fint kan læse dem.
|
| Til top |
|
| |
Sir Round Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 349
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
, men jeg mener, at cd-siden af en DualDisc ligesom nogle kopisikrede cder er lavet på en måde, der ikke lever op til det officielle mærket compact disc. |
|
|
Problemet er ikke kopibeskyttelse, men at CD laget er lidt tyndere end CD standarten siger. Det kan give problemer for nogle multi afspillere. Alm. CD afspillere skulle ikke være noget problem. Men du bliver nød til at spørge fabrikanten om din afspiller kan læse dualdisc.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er måske langt ude ... men "trafikfilm" fra lagring, pakning og transport har gjort at genstridige cd´er efter en tur under lunkent vand og ganske almindeligt opvaskemiddel er blevet "køreklare".
Der sker ikke noget ved at prøve det, du véd vel, at tørringen skal ske fra centrum og ud? __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |