Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 17:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Best of en gal transvestit anbefales! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Hvad snakker du om, Rapper?

Jo, ville bare lige anbefale jer andre mit nyeste indkøb til pladesamlingen.

Den sindssyge stodder, der på trods af sit rimeligt grimme image laver noget efter min mening genialt rockmusik, har nemlig udgivet et greatest hits album.

Har længe savnet noget af hans musik i min samling, men har ikke gidet at købe alle hans albums, så det her album er kommet som sendt fra himlen for mit vedkommende

Er normalt slet ikke til opsamlinger, dette er faktisk den første jeg køber, men her er mere eller mindre alle de fede numre - Mobscene, Tainted Love, The Nobodies, Rock is Dead, Disposable Teens osv. osv. osv. - den fulde trackliste kan ses på linket nedenfor.

Jeg har købt udgaven hvor der også følger en DVD med alle hans videoer med (i DD 2.0).

Denne udgave koster 200 kr i Guf, men det kan jo betale sig at undesøge markedet lidt. Så fandt en for lidt over en hund incl. porto

£10.99 hos CD-Wow:

http://www5.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=13489

Og man kan slå et pund af prisen vha. følgende voucher:

Skriv koden 5437 GXWZ 16P8 513Q her:

http://www11.cd-wow.com/promotion.php?promo_refcode=14627_1& amp;affid=14627

Bare en lille anbefaling herfra (orker ikke at skrive en anmeldelse lige nu...)

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

rebdomakr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Cdon har dvd udgaven til 170. Sig mig, er lyden til hifi eller ghettoblaster, kan du skrive et kort ord om det?

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

rebdomakr skrev:
Cdon har dvd udgaven til 170. Sig mig, er lyden til hifi eller ghettoblaster, kan du skrive et kort ord om det?

Den lyder nok bedst på et sæt Dali 909 og et par store Denon mono blokke til. Måske en Rega Planet CD spille og et på gode kobber kabler, så er den i vinkel til Marylin Manson!!!
Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Ja, ja, ja! Jeg blev lokket til min første Marylin Manson koncert i KB Hallen for vel 6-7 år siden af en kollega, der er hardcore fan af ham. Som hun sagde "jeg tror godt du kan li´ ham" hvilket antydede en vis betænkelighed hos hende, der er 20 år yngre end jeg. Men det gik jo op for mig, at Manson blot viderefører det, som Bowie, Kizz, Sweet (ja, s*u´) og andre make-up drenge har gjort i tidens løb, bare i ny forklædning. Glamrock, men for fuld udblæsning, især på Mechanical Animals, som jeg synes er den lettest tilgængelige. Udover den, har jeg de seneste 2 udgivelser.

Prøv at læse hans selvbiografi. Det er uhyggelig læsning - det han har oplevet i barndommen er afskyeligt og det har nok kostet en del opgør undervejs. Men både hans skriverier og interviews afdækker en hamrende intelligent person ...

Bortset fra det: Overskriften på tråden? Han er da lykkelig gift! Vel en af myterne, i samme stil som det med duen?

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

rebdomakr skrev:

Har i tankerne at skrive en anmeldelse. Har kun hørt det igennem en gang (fik det i går), men umiddelbart er der udemærket lyd. Noget jeg nåede at lægge mærke til at hans musik er noget der får ens basenheder i sving. Men kan ikke sige noget endeligt...

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes