Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: U2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 13 September 2005 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Det er sgu lidt ? .
Jeg har aldrig kunne klare det musik , men næsten fra den ene dag til den anden bliver man vild med det og køber alt fra dem .

Har i prøvet noget af det sammen .

Kan måske hænge sammen med den gang jeg prøvet dem havde jeg et anlæg hvor det lyd som l**t .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 13 September 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet det med jazz - plejede at hade det rædselsfulde l**t, men fik en åbenbaring en aften over en flaske rødvin, Onkel Danny Fortæller og A Love Supreme. Spillet via min pc, på en elendig opsætning, med ryggen til højttalerne, for at det ikke skal være løgn. Men, fårk, hvor det ramte og hvor er jeg blevet vild med det siden og Coltrane er en af mine allerbedste venner i dag.

Brød mig bestemt heller ikke om U2 da jeg i sin tid købte Joshua Tree, men blev glad for det efterhånden. For slet ikke at tale om Achtung, som jeg synes var rædselsfuld første gang jeg hørte den, men som jeg i dag synes er deres bedste med komfortabel margin til nr 2.

Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Lokalitet: Fyn
Sendt: 13 September 2005 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

Jesperthomsen skrev:

Jeg har prøvet det med jazz - plejede at hade det rædselsfulde l**t, men fik en åbenbaring en aften over en flaske rødvin, Onkel Danny Fortæller og A Love Supreme. Spillet via min pc, på en elendig opsætning, med ryggen til højttalerne, for at det ikke skal være løgn. Men, fårk, hvor det ramte og hvor er jeg blevet vild med det siden og Coltrane er en af mine allerbedste venner i dag.

Brød mig bestemt heller ikke om U2 da jeg i sin tid købte Joshua Tree, men blev glad for det efterhånden. For slet ikke at tale om Achtung, som jeg synes var rædselsfuld første gang jeg hørte den, men som jeg i dag synes er deres bedste med komfortabel margin til nr 2.

Ja , men jeg synes jeg har prøvet dem så mange gange , over de sidste 15 år , men så er den der og jeg fare ud og køber alt jeg kan finde med dem .

Selv min søn sagde du er sgu ? far for jeg hvde 5 med dem og dem fik han for 2 år siden .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 13 September 2005 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Hej

Har selv haft nøjagtig samme oplevelse. Det handler om Mike Oldfields Tubularbells, alle tre. Jeg hadede disse cd'er, for min spillede dem konstant, og havde egentlig aldrig hørt ordentligt efter. Men en dag, da jeg var alene i huset satte jeg Tubularbells 1 på, og det var fandme en god cd. Havde sku ikke regnet med, at lyden var så fantastisk, men det var den

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 13 September 2005 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Jep Jensen, been there - done that mange gange.

Denne her:

Aphex Twin - The Richard D. James Album fra 1996 - en electronica klassiker. Den havde jeg stående på hylden i 5 år uden at fatte en bjælde af hvad der foregik - så lige pludselig en dag ... BANG! Så kørte den konstant i flere uger. I dag er det et af mine electronica favorit albums.

Miles Davis skulle der også arbejdes med. Reggae er først feset ind for nylig.

Tilgengæld har jeg fået U2 overdosis, så jeg ejer faktisk ikke en eneste skive med dem i dag.

Sidder og fornøjer mig med denne, mens jeg venter på en elektriker:

Det er mindst 10 år siden jeg sidst har hørt Queen. De hang mig langt ud af halsen, men nu er de bestemt tilbage og A Day at... er et glædeligt genlyt.
Nu blive jeg jo nok nød til at skaffe A Night at... igen .

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Hede
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 13 September 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

Jeg havde det på samme måde da de lavede "All that you can`t leave behind" . Utroligt at man fra den ene dag til den anden lige pludselig er helt vild med deres musik .

Mvh

Hede

Til top Vis Hede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hede

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 September 2005 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

det er ikke så slemt at jeg har faret ud og købt alt med dem, men for 2 år siden kunne jeg ikke fordrage Bono og hans lille band. Så udsender de "how to dismantle.." og jeg får tilfældigt hørt skiven, køber den og er pludselig glad for den. nu har jeg så købt 2-3 ældre skiver med dem, som jeg er vild med. Men ISÆR koncerten "U2 Go home - Live from Slane Castle" er min favorit. !!
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

DIB_1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2004
Sendt: 13 September 2005 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har prøvet det, men ikke med U2.

Jeg glemmer aldrig den dag, for snart 20 år siden, hvor min søster kom hjem med en ny kæreste. På det tidspunkt var hej kun til datidens heavy, Accept, Twisted Sisters ect. Det viste sig at han hørte Depeche Mode, og jeg må indrømme at jeg var total solgt (og er det stadigvæk ), da han lavede et kasette bånd med nogle af deres LP'er, så jeg kunne høre det. Den dag idag har jeg samlet over 500 cd'ere med dem.. man kan jo blive afhængig

Mine Film

Mit Anlæg
Til top Vis DIB_1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DIB_1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes