Forfatter |
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
... hvis bare skuffet kan gøre det.
Lånte, på biblioteket, Joss Stone - Mind Body & Soul Sessions - Live In New York her for en uge siden. Jeg havde hørt så meget godt om Joss Stone's lyd, at jeg lånte denne DVD, og den blev pillet af DVDen igen lige så hurtigt!!   Ville ikke engang bruge den lyd på en ghettoblaster. Det lød som et håndholdt kamera kan optage det... 
Jeg er GLAD for, at jeg ikke har betalt for at låne denne DVD... hvis folk ikke tror på der er forskel på DVDer (og CDer for den sags skyld), så skal de prøve at høre denne DVD... D€mn... 
GOD LYD findes dog på Shania Twain - Live In Chicago, som jeg også lånte. Dét er en laaaaaaaaaaaangt bedre lyd!
Nok om det, men jeg gider ikke kigge på Joss Stone længere... jo, måske, men jeg skal lige ud og købe et super-duper HIFI-anlæg med 5000 Watt til 499,- nede i Bilka først... For så spiller det! __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi - dvs kæresten - har også en Norah Jones DVD og der er lyden nu udemærket, men dvd'en/showet er gabende kedsomligt. Mener det er Live in New Orleans.
Hvis du vil have en DVD med god lyd så prøv Phil Collins First Farewelle Tour, men spil den på noget bedre end Bilka anlægget  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

|
Sendt: 20 September 2005 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Vi - dvs kæresten - har også en Norah Jones DVD og der er lyden nu udemærket, men dvd'en/showet er gabende kedsomligt. Mener det er Live in New Orleans.
Hvis du vil have en DVD med god lyd så prøv Phil Collins First Farewelle Tour, men spil den på noget bedre end Bilka anlægget 
|
|
|
P.H. - F.F.T. - er en koncert jeg har hørt meget godt om, så den skal da helt klart ses. Har lige fået set "Simon & Garfunkel - Live In Central Park", og det er nu en nice nok koncert, som godt kan nydes på noget andet end "Bilka's bedste..."  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
UNDSKYLD lige et øjeblik...men er det ikke Joss Stone som har lavet den optalt DVD. Hende den unge hvide soul sanger? Og IKKE Norah Jones hende den unge ved piano (og sang)
Hvis jeg har ret tror jeg du skylder Norah Jones en undskyldning med den overskrift  __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja tænker du ikke på Joss Stone ..?
Eller er det titlen der er forkert?
|
Til top |
|
|
BrAvO Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 226
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må ærligt indrømme, at jeg gør meget i diverse koncerter!
Har endnu ikke oplevet, at der var dårlig lyd på nogle af dem!!
eller rettere dvs. de ældre, såsom AC/DC Live at Donington og Live Aid fra 1985, der er lyden ikke prangende, men de er kult og det skal man lige have i mente!!
Men kan ikke forstå, hvordan, det idag, kan lade sig gøre, at optage en koncert med dårlig lyd!
Da begge af de førnævnte damer, burde have "råd" til noget ordentligt udstyr!!!
mærkligt, vil jeg bare sige
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stengaard skrev:
Ja tænker du ikke på Joss Stone ..?
Eller er det titlen der er forkert?
|
|
|
Jeg tror nu også der tænkes på Joss Stone med den titel......mind, body and soul er vist ikke noget Norah Jones har lavet __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 21 September 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Led zeppelin DVD er gammel,men hvilken lyd og billede
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2005 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ hæ... Beklager fejlen. Den er nu rettet. Ja, jeg tænkte på JOSS STONE, og ikke Norah Jones (der bliver sendt en venlig undskyldning herfra  )... Stone eller Jones... Herre Gud! Betyder det nu også noget!?  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
Rizzo Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 25 September 2005 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelJDK skrev:
Lånte, på biblioteket, Joss Stone - Mind Body & Soul Sessions - Live In New York her for en uge siden. Jeg havde hørt så meget godt om Joss Stone's lyd, at jeg lånte denne DVD, og den blev pillet af DVDen igen lige så hurtigt!!   Ville ikke engang bruge den lyd på en ghettoblaster. Det lød som et håndholdt kamera kan optage det... 
Jeg er GLAD for, at jeg ikke har betalt for at låne denne DVD... hvis folk ikke tror på der er forskel på DVDer (og CDer for den sags skyld), så skal de prøve at høre denne DVD... D€mn... 
|
|
|
Jeg har også hørt pågældende DVD og mindes da ikke at den var så slem... Vi snakker vel om produktionen og ikke om hun er skønsanger eller ej?
- Det kunne da godt være at jeg skulle tage endnu et lyt... __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
Sendt: 25 September 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig - Joss Stone DVD'en er en musikalsk bundskraber.
Til BrAvo: Hvis du vil høre dårlig lyd, så gå efter DVD'erne med Hammerfall og Stratovarius. Min mobiltelefon gør det bedre !!
Til gengæld er billedkvaliteten virkelig elendig, så her får du virkelig absolut intet for pengene !!
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rizzo skrev:
MichaelJDK skrev:
|
|
|
Jeg har også hørt pågældende DVD og mindes da ikke at den var så slem... Vi snakker vel om produktionen og ikke om hun er skønsanger eller ej?
- Det kunne da godt være at jeg skulle tage endnu et lyt...
|
|
|
Vi snakker om produktionen, og hvad angår hendes "skønsang"... jeg kan også synge  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|